miercuri, 12 mai 2010

ziua 9: tot semi-autodiversificare

Papi

Din nou s-a plictisit rapid de lingurita, nu stiu daca am apucat sa i-o dau de doua ori. Oricum, nu avea deloc chef de ea. A inceput sa se uite in jos pe lateralele scaunului. Eram gata sa abandonez, apoi a vazut bolul. Repede s-a intins inspre el, l-a luat in gura ca si cum ar bea din el si a incercat sa ajunga cu manutele la marul dinauntru. L-am lasat si scotea cu mana pumni intregi de mar si isi indesa in gurita!!! De vreo 3 ori si-a bagat atata mar in gurita incat m-am speriat si tot ma asteptam sa se inece sa-l sa-l scuipe/vomite afara! Dar nu s-a intamplat asta! Distractie maxima pe el, incantare, era super fericit sa ia cu degetul, sa isi bage in gura si sa mestece si sa inghita! Deci azi a papat cel mai mult de pana acum. Nu as putea spune o cantitate, mi-e frica sa nu exagerez, dar mie imi da impresia de vreo 3 lingurite de adult! Dar era plin de mar si unde nu-mi imaginam cum ar fi putut ajunge! Nu mai vorbesc de el (ca am uitat sa-l imbrac cu babetica cu maneci de la Ikea), scaunul era vraiste, pana jos, pe jos la fel... Poate editez mai tarziu postarea sa pun si poze...

Progrese

Azi dimineata l-am pus in fund in patutul lui sa se joace cat timp eu aranjez pe acolo. S-a pus in genunchi, s-a prins de marginile patului si (chiar daca nu ii erau de mare ajutor pentru ca nu am coborat nivelul la patut, deci e cam joasa marginea aia) s-a ridicat singur in picioare!!! Iupiii! Deja de saptamana trecuta l-a testat mami meu ca daca ii dai mainile cand sta in fund se ridica si singur, sprijinindu-se in mainile noastre. Eu nu observasem, ca eu daca nu-l ridic direct de sub-brat, si ii dau mainile mele, il ridic eu asa, imi trag eu mainile in sus, si automat se ridica si el. Dar mami isi tinea mainile fixe intr-un loc si el se apasa de ele si se ridica.

Toata dupa-masa maraia daca il luam in brate, voia sa stea jos in fund, dar maraia iar. Asta pana cand ma puneam langa el, ca voia sa exerseze ridicatul in picioare! :)) De pe fund se roteste pe genunchi si dintr-o miscare se apasa pe picioarele mele si se ridica in picioare! A facut asta azi de zeci de ori! Tot voia s-o repete!

In plus, dupa o lunga pauza in care el voia doar sa stea fix in picioare sau doar sa sara, fara sa mai paseasca, azi a luat-o la fuga :)) tinut de manute. Dar de manute, partea cu palma, nu de brate. Umbla foarte hotarat! Cred ca ne-a auzit ca nimic nu mai merge in tara asta si s-a simtit prost, a crezut ca vorbim despre el! :))

Gingii dureroase

Ieri se simtea ca incisivul de dreapta jos e mai umflat. Azi se vede si se simte un punct alb acolo. Speram sa iasa repede si fara dureri si complicatii. E el marait si azi (nu geme chiar ca si ieri), dar poate fi si de la vreme. Am observat ca seamana cu mine si e meteo-sensibil. La schimbari asa aiurea de vreme (acuma ploua si imediat e soare si apoi vine furtuna) ma doare capul, ma dor muschii, oasele, mi-e somn tot timpul,... Si am vazut ca si el e tare marait atunci, asa ca poate are si el ceva dureri saracutul, ca ei sunt si mai sensibili decat noi... Sa speram ca nu ne va chinui tare mult...



Am facut bagajele, liste peste liste, pregatirile de mers la Cluj maine dimineata. Ramane sa vedem daca mergem :D, ca Relu va ajunge cred pe la vreo 2 de la Bucuresti, obosit de condus dus-intors...

2 comentarii:

  1. Ralu, mai intai...sper sa va intoarceti cu bine de la Cluj si totul sa fie in regula cu controlul tau;

    Frica de a nu se ineca..si eu o am! dar incerc sa ma educ sa nu mai sar de pe scaun la fiecare tusit sau atunci cand mi se pare mie ca-i gata gata sa se inece (nu prea reusesc, dar asta e alta poveste)...ieri, la masa noastra de pranz, i-am dat bucati de mar golden..spalate, decojite si taiate asa, mai grosut, lunguiete, cat sa le cuprinda cu pumnul si sa roada din ele la capetele ce ies din pumnisor ...mai, si a mancat prichinduta! deci sunt in extaz! sa o fi vazut cum isi lua singurica bucatile de pe tavita, le ducea la gurita, musca din ele si mai ales le mesteca!!! ura! bine, ca unele din cele mestecate (sa ne intelegem: mestecat grosier, asa, cam cat poate o babuta fara dinti:D..mai, dar facea miscarile corespunzatoare, asta ma bucura atat) le mai scotea afara din gurita si-i cadeau pe bavetica, dar ceva ceva a ajuns si-n stomacel...bineinteles ca eram amandoi cu ochii cat cepele si ne faceam planul cum sa o scoatem ami repede de acolo, daca ceva neplacut intervine...dar totul a fost ok!

    aaa...pana ieri ii tineam spatarul scaunelului o idee lasat pe spate...ei, i l-am facut sa stea drept, drept! si astfel nu mai exista pericolul ca- atunci cand se alinta ea asa, frumos- sa-si dea capul pe spate cand ii cu mancarea-n gura...ca momentul acela mi se pare mie riscant ;

    Bravo puiului pentru progrese! si ce mi-a placut cum ai spus ca umbla hotarat pentru ca va auzit pe voi spunand ca nimic nu merge-n tara asta..ioi, ce m-ai binedispus!

    pupici dragi!

    incepe sa-mi placa tot mai mult autodiversificarea:)..trebuie sa lucrez la diversitate insa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ai avut o presimtire cu controlul, ca eu nici nu ma gandeam ca am nevoie de urari...

    Cu autodiversificarea, nu cred ca e musai sa fie atata diversitate, ma tot gandesc de ce nu ar fi bine exact ce ii dam piure, sa ii dam in mana? Nu e la fel? De ce cei care fac BLW ajung asa repede sa dea multe alimente si mancaruri complexe?

    Si noi avem scaunelul drept drept, oricum el numai drept sta, si daca incercam noi caruciorul de exemplu sa i-l dam pe spate. Cat timp nu a putut sta in fund, cred ca asa s-a invatat de fapt sa stea in fund, se tinea la carucior de bara din fata, se lasa pe laterale, numai sa nu stea pe spate.

    Pupici dragi!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...