vineri, 28 mai 2010

A sosit Tonga!

Iupiiiiii! A sosit Tonga! Am asteptat sa se trezeasca mandru', m-am udat un pic cu apa pe freza rebela, am uitat sa ma machiez (si pe vremuri nimeni nu stia cum arat fara negru pe la ochi :D), si am incercat rapid slingul minune! Ne-a placut mult! Si culoarea e super VERDE, si e foarte usor de pus copilul si de scos! Recunosc ca ring-sling-ul imi dadea batai de cap la faza de reglaj dupa ce pui copilul, asa ca un sling fix e mult mai usor de folosit. Cred ca si de asta pana acum am preferat wrapul oricand in locul slingului. Si e super super mic, incape in orice buzunar sau poseta!










9 comentarii:

  1. Ralu, arata super slingul asta! Ma bate gandul sa-mi iau unul pt la mare dar am un stres:D

    E bun si pentru copii agitati? In cel cu inele stiu ca Natalia e in siguranta chiar dc se mai zbate uneori dar in asta asa micutz nu stiu ce sa zic.

    Tu ce zici? Cum ti se pare?

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrie si pe el ca trebuie sustinut copilul cu o mana. Intr-un sling oricum mi se par mai instabili pusi copiii decat intr-un wrap sau intr-un Soft Structured Carrier (cum am eu ergo-ul). Pentru ca se pot apleca in fata, fiind pozitia pe sold. In wrap si ergo, deocamdata l-am purtat doar cu fata inspre mine, are ceva intre picioare, deci nu are cum sa cada decat daca stau eu in cap :D.

    Eu deocamdata sunt tare fericita ca pot baga copilul singura, la ring sling nu ma descurcam :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumosi sunteti dragilor!!!:x:x:x

    sa-l stapaniti sanatosi pe Tonga:) si sa va balaciti de numa'!

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumosi sunteti!! Va sta bine cu verde, sunt super faine pozele.

    Te rog nu te supara pe mine, am cateva remarci legate de pozitia lui Alex in sling. Probabil ca graba si entuziasmul sunt de vina, dar eu imi fac datoria si spun :)
    E foarte important ca el sa aiba o sustinere pana la genunchi. Incearca sa ridici un picior al tau tinand mana sub genunchi, apoi incearca cu sprijin intre genunchi si fund, mai aproape de fund. Ai sa vezi ca sprijinul sub genunchi este mult mult mai confortabil.

    Eticheta cu Tonga poate sta mai sus pe umar, chiar in spate. Astfel vei avea in fata mai mult "hamac". Cand il pui pe Alex in sling si il rotesti un pic spre sold si materialul se mai misca. Apoi pune un pic de material intre tine si funduletul lui. Si ai grija ca materialul sa se duca pana sub genunchi. Important e ca funduletul sa stea confortabil, spatele oricum este sustinut.
    Pare un pic complicat, dar nu e deloc, te vei obisnui. :)

    Sa il purtati sanatosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim frumos!

    Cristina, abia astept ziua de maine sa incerc cum ai explicat tu!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani de ziua copilului, copil frumos si iubit!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim mult, Ioana! :-*

    Esti in recuperari? :D

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Poti sa-mi dai un feedback despre tonga acum ca a trecut mai multa vreme? Mie mi se pare ca e foarte ingust la umar, nu te doare umarul care sustine greutatea copilului?

    Eu mi-am facut wrapuri si un pouch si chiar si la ultimul greutatea se distribuie pe o buna parte din spate, deci bebe e usor de dus. Am ambele maini libere cu pouch-ul. De la un an port doar pouchul pentru ca il pun mai usor si fetita vrea sa umble pe jos foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am asa acasa:

    - un sleepywrap care a fost extraordinar in primele 6 luni (mana cereasca); acum e bun cand vrea sa doarma si noi suntem in mall; daca nu-i e somn nu e ok

    - un ergo baby carrier care e super pentru plimbari in oras; inca il purtam in fata, dar il vom muta pe o parte sau in spate, stil rucsac; asta e ca un mei tai, e soft structured carrier; partea buna e ca Alex sta si 2 ore in el, priveste lumea, si daca e obosit si adoarme!

    - un sling cu inele - in care sta pentru perioade scurte, la treburile casnice, doar daca vede ceva interesant

    - si tonga.

    Il voi compara cu ring-sling-ul. In Tonga il pun mai usor, mai repede, nu se regleaza nimic, deci s-ar preta la printesa care vrea jos foarte mult. Asta pentru ca e fix, deci e ca si pouch-ul. Pe umar eu nici ring-sling-ul nu reusesc sa-l desfasor bine, asa ca ma doare umarul la fel de tare. Concluzia mea e ca la sling doare umarul, oricum mai tare decat la wrap sau ergo, oricum l-as aranja.

    La ce punct castiga ring-sling-ul fata de tonga: faptul ca la ring-sling nu trebuie sustinut spatele, deci marea majoritate a timpului mainile sunt libere. La tonga, mai ales dupa ce l-am pus pe Alex cum a explicat Cristina, tendinta e sa se lase pe spate. Materialul ii vine pana la talie si ramane larg la talie. Nu am de unde sa trag, ca la ring-sling, sa ii sustina spatele, asa ca il tin eu cu o mana. Chiar asa scrie si pe instructiuni, ca e un sling in care bebe trebuie sustinut cu o mana. Eu il folosesc prin curte deocamdata, ii place sa mai vada una alta si imi mai odihnesc si eu mainile.

    Avantajul ar fi si faptul ca e foarte foarte mic si il poti lua la tine pentru o "urgenta" de genul ca bebe vrea in brate, ori de pe jos, ori din carucior.

    Un alt dezavantaj e ca lasa patratele pe fundulet :D.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...