vineri, 21 mai 2010

Al treilea aliment - para

Da, ne-am hotarat sa introducem ceva nou. As fi vrut ca primul aliment hormonizat pesticizat insecticizat ierbicizat :D sa fie dovlecelul, asa, in mod simbolic pentru dovlecelul meu de octombrie. Dar nu a fost sa fie pentru ca nu am prea putut iesi din casa din cauza "vremii de betie" care tot continua...

Asa ca am scotocit in lada de fructe din care pap eu si am scos o para! I-am pus para cam jumatate din cantitatea de maruc, sa fie doar asa, un gust nou langa unul cunoscut. Bine, asta la noi inseamna o firimitura de 1 cm langa o firimitura de 2 cm :D.

A papat bine, adica nu s-a strambat si a deschis gurita. Acuma cred ca sigur a papat cam o lingurita de-a lui :D. Pot doar sa-mi dau cu presupusul, pentru ca si pe lingurita ii pun doar cateva molecule mici, sa fie murdara, si i-o dau sa se joace, si la fel cand ii dau de pe deget. Daca nimeresc mai multe molecule, se ineaca, asa ca nu incercam. Si dupa vreo 3 minute se plictiseste/enerveaza/satura si gata!

Oricum, para asta a fost super dulce, aromata si lichida parca, dupa ce am dat-o pe razatoare. Parea ca ii place, sau poate s-a plictisit de acelasi gust de mar :D.

Asa ca acum, vreo 4 zile o tinem tot asa, pe mar cu para la prima masa (3 molecule :D) si morcov fiert la masa a doua (alte molecule :D). Noroc ca bagam lapte la greu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...