joi, 6 mai 2010

MA-MA-MA-MA-MA-MA!!!

Am emotii si cum ar trebui sa scriu despre asta, am impresia ca nici un cuvant nu poate descrie evenimentul de azi! Alex a zis MAMA! De o gramada de ori!

Sa o luam cu inceputul, totusi.

S-a trezit dimineata ca de obicei pe la 6, eu am incercat sa-l mai adorm cu tzitzi, apoi el ca de obicei se cuibareste la taica-sau in brate, Relu il mangaie in palma si el mai adoarme vreo 3 minute, apoi se intoarce pe burta si vine inspre mine si pune mana pe mine; apoi se uita iar la Relu si i se pare apetisanta barba lui, asa ca merge si o prinde cu manutele si il mangaie de numa; apoi stie ca-mi place sa vina sa isi puna capul pe mine, asa ca un copil cuminte :)) (pe vremuri facea asta doar cu Relu, ii imbratisa mana si se culca cu capul pe ea; cand a fost Relu plecat o data la Bucuresti, dupa ce a privit locul gol cateva minute (!), s-a intors la mine si a facut acelasi lucru, eu m-am topit toata si l-am laudat, asa ca de atunci se culca asa usor pe mine in fiecare dimineata :D). Pana la urma s-a trezit de tot, si statea si se uita speriat la noi cand aveam ochii inchisi (in incercarea de a mai prinde o secunda de somn) si radea cand ii deschideam. Pana acum totul e normal, la fel cum se deruleaza diminetile noastre somnoroase dar pline de zambete si fericire!

In sfarsit a facut kk, nu facuse de sambata. Primul moment bun al zilei.

Dupa 10 jumate i-am pregatit ca de obicei suculetul de mar. Minune mare! Ma prinde de maini, tine el cu ambele maini lingurita (si cu mainile mele, desigur, nu i-am lasat-o de tot, ca ar fi varsat-o pe el) si isi duce capul catre lingurita, deschizand gurita!!! :x :x :x Imi venea sa-l tzuc! Apoi se juca putin cu ea in gurita si o luam de la capat. A curs putin si pe pijamale, dar putin. In total azi cred ca a inghitit cam cat o lingurita de adulti! S-a strambat dupa fiecare picatura, si s-a scuturat de frig de cateva ori, dar la fiecare lingurita, timp de vreo 5 minute, a deschis gura si a venit el cu capul, s-a intins dupa lingurita! Din nou, cand am avut impresia ca isi pierde rabdarea, l-am luat din scaun si am incheiat masa. Al doilea moment bun al zilei!

Eram gata sa intru la amiaza sa scriu despre asta, noroc ca n-am avut timp si deci am mai multe de scris :D. Aaaa, si azi ce a mai fost fain: nu mai mesteca de pofta cand ma vede mancand :))). Se uita fix la mine inca, mirat tare, dar nu mai pofteste. Cred ca se gandeste "cum poti manca acreala aia?" :)))).

A venit Relu de la servici si trecuse pe la posta (nu vreau sa-mi amintesc ca de fiecare data imi vine sa-i reclam pe astia de la posta din BM cate prostii fac). Mi-a venit o carte minunata pe care abia astept s-o citesc! Evie's Kitchen - merita citita toata descrierea. Nu, nu vreau sa-l cresc raw-food-ist pentru ca nu sunt eu asa priceputa sa ii stiu oferi in aceasta dieta tot ce ii trebuie. Nu avem noi atatea frunze verzi cate i-ar trebui. La noi in afara de salata verde nu mai gasesti altceva. Dar mi se pare o carte superba, din care voi invata multe. Mi-am luat-o mai ales pentru a alege bine pentru sanatatea lui Alex, dar cred cu siguranta ca aceasta carte este mult mai mult de atat! Sper sa am timp sa acord o postare intreaga cartilor bune pentru copii, si una intreaga acestei carti! Deci al treilea moment bun al zilei!

Asadar al patrulea si cel mai important moment al zilei:

Si l-am pus pe pui in fund pe jos cu jucarii, eu langa el, rasfoind cartea. L-am intors cu spatele la mine, altfel ar fi vrut el cartea :D. Si se tot rasucea si nu reusea sa ma vada bine, asa ca a inceput "ma-ma-ma-ma....". Am crezut ca nu l-am auzit bine, l-am intrebat "ai zis mama, puiule?", el "ma-ma-ma-ma-ma-ma". Eu "a zis MAMA!!!!". Relu striga de la cativa metri "eu n-am auzit nimic". Trecea maica-mea prin zona, Alex a inceput iar "ma-ma-ma-ma-ma-ma" :x :x :x :x :x. Eu cu lacrimi in ochi am sarit pe el sa-l pup!

Deci o am martora pe mami, ca Relu nu voia sa recunoasca. A mai incercat puiul de cateva ori toata seara, si de fiecare data si-a dat seama si Relu ce incearca, mai ales ca ma cauta cu privirea :D.

Deci el de multa vreme stie cine e mama. Daca e intrebat unde e mama, zambeste rusinat si se intoarce inspre mine. Daca il intrebi unde e Lucky il cauta cu privirea prin curte. Pe noi doi ne stie numai deocamdata :D. Asta pentru ca asta i s-a repetat indelung :)) toata ziua. Statea bunicul cu el in brate, apaream eu, si bunicul ii zicea "ma-ma", cu Lucky se converseaza demult, acolo e dragoste mare! Bine ca n-a zis Lucky prima data :)))).

De ieri incerca el sa spuna ceva, eu credeam ca vrea sa se joace si sa spuna pa-pa, fara sa stie ce inseamna. Spunea un fel de pa-pa, dar fara sunet, doar din buze, cum am spune si noi pa-pa soptit. Si spunea mai ales aproape de orele de masa si de somn, se baga apoi cu capul in mine, mai sa cred ca vrea sa spuna pa-pa. Si acele prime ma-ma au fost la inceput niste amestecuri intre mama spus cu voce tare si papa asta soptit, ca de fapt el mama voia sa spuna dar nu stia cum sa-si puna buzele. Asta pana s-a prins! Vaaaaiii ca abia astept sa vad daca maine ma mai fericeste cu din astea! Scumpul mic, cat am asteptat sa-i aud glasul! Nici nu ma asteptam sa-mi faca asa o bucurie! Hai ca iar lacrimez...

Am scris haotic, oboseala la ora asta tarzie si emotiile sunt vinovate :)

10 comentarii:

  1. Ce frumooos!
    Ai fost super simpatica la faza cu "bine ca n-a zis Lucky prima data"!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. oau...am ramas fara cuvinte aci langa monitor:) ti-am mai zis si iti mai zic, ca transmiti asa de bine starea ta prin cuvinte, incat am simtit ca am fost acolo langa voi....muuuulti pupici!
    asteptam continuarea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. dragul de el! ce emotionant ai povestit. si intr-adevar, cred ca momentele acelea au fost inaltatoare. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!
    Scumpul de el, ce cadou frumos ti-a facut :)
    Stiu cat de speciala te simti cand auzi cuvantul asta!
    Ce ma bucur ca traiesti fericirea asta si o impartasesti cu noi .. Pupici lui Alex vorbaretul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari mamicule! ce emotionant!!!
    va imbratisez drag!

    ce dulce trebuie sa fie Alexutul cand, fiind intrebat de mama, zambeste rusinat (si imi aduc aminte atat de bine fatzuca aceea) si se intoarce catre MAMA [inimioare, multe inimioare]

    RăspundețiȘtergere
  6. Nela, sa stii ca era riscant cu Lucky, pe el il cauta cu privirea tot timpul unde stie ca e posibil sa fie :)), de mine se intampla cand abia asteapta sa scape! Pupici!

    Ioana, ma bucur mult, in general am impresia ca nu am cuvinte sa pot exprima ce simt. Si mersi ca ai intrat sa-mi scrii! :-*

    Dana-Hepi, pupici dragi, abia astept sa ne spui si cum e sa spuna Maia "mama", nu numai "tata" :D.

    Uka, pupici tie si fotomodelei mici! E asa minunat, nu mi-as fi imaginat ca e asa fain sa fii mamica!

    Dana, pupici si imbratisari dragi! Bine ati revenit "acasa"! Mi-era dor de "inimioarele" tale, te simt asa emotionata cand le pui :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari mamica draga. Ma bucura nespus de tare ca Alexutul iti aduce atat de multe bucurii, ca fiecare copil de altfel pentru familia lui. Va pupam cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim mult! Pupici multi inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  9. ff emotionant:) nu stiam postarea!! sa stii ca descrii mereu atat de bine ce simti, punand punctul pe"i" ca ne ia si pe noi cu furnicaturi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...