joi, 20 mai 2010

"Aghe"

Nimic nou la capitolul papi, exact la fel ca ieri, cam o lingurita de-a lui de piure de mar si tot o lingurita de-a lui cu piure de morcov. Asa mi se pare mie, ca reuseste sa pape atata. Sigur nu stiu :D.

Dar totusi m-am gandit sa intru sa scriu o postare pentru ca ieri am uitat sa spun ceva comic. Ne uitam noi in oglinda si Alex il batea pe cel din oglinda, eu tot ii spuneam ca acolo e Alex si mami. Si la un moment dat eu "cine-i acolo, puiu?", dar retoric, eram gata sa raspund eu. Si aud o voce dulce dulce "Aghe" :x :x :x.

La baie a inceput sa se ridice in picioare sprijinindu-se de tot felul de margini ce le prinde, sau de sapuniera de la vana mare (el face intr-o vana pusa in cada mare). Chiar s-a ridicat de tot in picioare tragandu-se de sapuniera.

Nu prea a vrut acuma spre seara sa doarma si sa pape, adica de fapt daca stateam cu el in alta camera facea toate semnele ca e rupt de foame si somn, si daca mergeam cu el in dormitor si incepeam sa-l plimb, se impingea in mine, privind pe pereti si spre usa dupa taica-sau...

Aghe meu deci mi-e din ce in ce mai drag, si eu si Relu stam sa-l mancam toata ziua, ne vine sa-l pupam continuu si radem cu el si de el tot timpul. Ne face ultra-mega-super fericiti.

2 comentarii:

  1. Pupam si noi cu drag pe "Aghe" cel dulce...mai, Ralu, eu am fiori pe sira spinarii numai cand citesc de la tine despre cum povesteste Alexutul..mai, mami, tu cred ca te topesti instant acolo :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca fiecare ne topim si cand ni se intampla noua minuni din astea zilnice, momente din astea frumoase, si cand citim despre asa ceva la mamicile dragi. Deci traim intr-o fericire continua, si prin noi si prin ceilalti. Ce, eu nu m-am topit cand am citit la tine de ciubareala Anei, sau la Nela bilantul la aniversare? Fiecare moment din asta e mult mai incarcat decat orice de dinainte de Alex, asa ca traim intr-adevar vremuri minunate!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...