duminică, 27 iunie 2010

concurs napati

Iar vreau sa particip la un concurs!!! Napati.ro da gratis hainute organice.

Oare ce as vrea sa castig? Oricat de simpatice sunt toate hainutele si paturicile si sepcutele, cel mai mult ma atrag, de multa vreme, scutecele refolosibile, daca intra si astea la categora textile (ooo si pantofiorii, dar astia nu intra la categoria textile...) Deci mi-ar placea sa castig scutece refolosibile si accesoriile aferente pentru a le putea folosi, sa am macar de cateva schimburi complete. Pentru ca nu stiu ce ar trebui sa-mi cumpar prima data ca sa testez daca imi plac. Am dat eu o data un link de la adelle.ro care m-a luminat si pe mine care sunt tipurile de scutece refolosibile. Dar tot nu mi-am facut curaj sa comand, pentru ca suma totala, pentru un simplu test de o zi, imi dadea mult prea mult. Si parca n-as fi riscat, iar apoi sa nu reusesc sa le folosesc.

Pentru mine "organic" aproape ca e sinonim cu Alex. Pentru ca atunci cand mi-am descoperit problemele endocrinologice si mi-au spus medicii ca nu voi putea avea copii decat cu tratamente ingrozitoare si fertilizare in vitro, am inceput sa citesc. Si citind, m-am speriat. Si speriindu-ma, am inceput sa schimb lucrurile in viata mea. Am schimbat alimentatia, imi cumparam pe cat posibil produse bio, am schimbat produsele de curatenie, am schimbat cosmeticele, etc. Scotand toxinele din viata mea, si cautand in natura remediile, mi-am recapatat sanatatea si apoi a aparut Alex, in mod natural.

Un subiect inca dureros pentru mine e faptul ca exact cu o luna inainte de a ramane insarcinata mi-am pierdut jobul care imi dadea un salar din care imi puteam permite aceste lucruri. Si as fi vrut foarte mult sa pot sa-i ofer si copilului meu aceleasi conditii. Nu pot in totalitate. Am ales detergenti bio pentru haine, vase si casa, si produse de ingrijire corporala bio. Dintre produsele de copii de la napati folosesc cu mare drag Balsamul calmant pentru iritatii de la Essential Care, crema cu oxid de zinc si crema cu galbenele de la earth friendly baby, servetelele umede de la earth friendly baby, dezinfectantul pentru jucarii de la Bentley Organics (care de fapt il luam cu noi si in masina, nu il folosim pentru jucarii). Organic Repair Lotion de la Essential Care e crema care ne scapa de orice iritatii, oricat de urate, cauzate mai ales de transpiratie. Eu am folosit produsele natracare pentru proaspetele mamici, dar acum vad ca exista de la motherlove un produs pentru regenerarea perineului... o sa stiu data viitoare :D.

Ahhh si era sa uit, jucariile noastre preferate, Sophie si Chan Pie Gnon cumparate de la napati!!! Pana acum doar le rodeam, acum stim sa le si strangem sa scoatem sunete si stim sa aratam unde sunt ochisorii! :)

Concluzia e ca voi incerca sa-l tin pe Alex cat mai departe de toxine, macar pentru a nu fi nevoit sa treaca si el prin stresul problemelor de fertilitate! Ca sa ajung si eu bunica :).

2 comentarii:

  1. succes Ralu!!! ce draguta ai fost cu "ca sa ajung si eu bunica" si cu produsul pentru refacerea perineului.."data viitoare":)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Mi-a fost dor de tine! :-*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...