sâmbătă, 26 iunie 2010

Al zecelea aliment: fasolea verde

Da, a aparut la noi in gradina si fasolea verde, pastai, cum le zicem noi. Asa ca azi la masa de legume puiul a papat dovlecei cu fasole verde (aburite).

Incepand de aseara fructele le-ar cam vrea intregi, tinute de mine in mana. Si musca bucati foarte mari, e gata sa se inece... Dar aseara mancam eu fructe si a vrut neaparat. Imi impingea cu manuta lui mana mea in care ii tineam cireasa. Daca tot e asa pofticios, m-am gandit sa ii dau cand mananc ceva ce poate deja. Dar stau cu niste emotii! Oricat de mare bucata ii intra in gura, el o musca si ii ramane toata in gura! Si apoi pare ca se ineaca, pe mine ma trec toate transpiratiile, si o inghite asa mare, fara sa o mestece.

La noi ploua foarte tare. Si in plus eu sunt inca foarte racita si foarte slabita. Alex nu pare ca ar mai fi. Cred ca el nu a racit asa de tare pentru ca am racit cam deodata si i-am dat anticorpi. Ii multumesc lui Doamne Doamne ca el nu a racit ca data trecuta! Daca am avut incredere in El, acum a fost mai bine!

De aseara incerc sa-l dezvat de obiceiul lui de a manca doar plimbat prin camera. Si asta imi ia si ultima farama de putere, si de rabdare. In plus, imi fura mult mult din timp. Le spun astea si pentru a ma scuza de ce nu mai sunt asa prezenta pe aici... Incercarea asta, pe langa oboseala data de raceala si depresia mea legata de ploaie ma face cam absenta...

Nu cred ca voi reusi, pentru ca pare mai grea incercarea asta decat perioada dinainte. Daca voi reusi, voi incerca sa scriu aici cum se deruleaza la noi alaptarile si cum au fost toate incercarile din zilele astea. Acum nu am puterea...

2 comentarii:

  1. Pupici, fa-te bine repede!! Si succes cu implementarea noilor obiceiuri. E baiat mare de acum, trebuie sa prinda ideea :). Sper sa fii bine cat mai repede, te pupam !

    RăspundețiȘtergere
  2. Uka, scumpa, te pup cu drag! Multumesc mult! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...