joi, 17 noiembrie 2011

Bucuresteni, ce faceti in weekend?

Toata saptamana trecuta am vrut sa va scriu sa mergeti la Talciocul Urban. Dar la cat de putin am reusit sa stau la calculator, am dat sfoara in tara doar pe Facebook. Nu numai pentru ocazia minunata de a cumpara lucrusoare faine, si de a va intalni cu oameni cool :D, dar si pentru ca multa lume a donat obiecte, ramanand ca voi sa "platiti" cat doriti in contul lui Bibi.

Azi am aflat (tot pe Facebook :D) ca lucrusoarele care au ramas nevandute/nedonate la Talcioc, vor fi disponibile in acest weekend, la Sala Dalles, la Targul Oraselul Mami.

Tot acolo veti putea sa vedeti wrap-uri, sling-uri, mei-tai-uri, wrap-tai-uri, paturici, Boba 2G, Boba 3G, cosmetice Lia si sa va intalniti la o poveste relaxanta cu Diana! Detaliile, orarul, tot, in linkul asta lung de mai inainte :D.

Sper sa revin, acum, dupa o lunga pauza. Ce mi-a mai ridicat moralul in zilele astea tomnatice? Sa vad ca blogul are la fel de multi cititori zilnic, chiar daca eu de o luna nu am mai scris nimic. UAU! Va multumesc, nu am cuvinte.

2 comentarii:

  1. Normal ca ai cititori!
    Blogul tau este printre putinele din blogosfera mamicilor care ofera informatii chiar utile, traduceri (ceea ce e un serviciu facut multora) si nu doar o "cantare" permanenta inchinata copilului, acompaniata de reply-uri de convenienta.
    Personal de-abia astept postarile tale si regret ca n-am stiut de blogul tau mai demult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau, Roxana! Multumesc mult! Nu e prima data cand imi spui niste cuvinte pe care nu le prea merit. Dar apreciez mult! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...