sâmbătă, 26 martie 2011

Despre scutecele textile - concurs

Reka de la Greenbaby.ro ne provoaca la un concurs: http://wrapmama.blogspot.com/2011/03/concurs-scutecele-lavabile-sunt-trendy.html . Trebuie sa scriem 3 argumente in favoarea folosirii scutecelor textile.

1. Primul argument pentru oricine ar trebui sa fie sanatatea copilului. Scutecele de unica folosinta sunt tratate cu clor si contin multe chimicale care intra in contact cu cea mai sensibila zona a corpului copilului. Cel mai de speriat e acel gel din interior, care s-a demonstrat prin studii stiintifice cat e de nesanatos. M-am speriat cand am citit ca la baietei da sterilitate.

2. Al doilea argument pentru mine este modul in care arata. Sunt atat de frumoase, ca de cate ori ii dau lui Alex scutec textil imi vine sa-l fotografiez! Ca sa nu mai spun ca vara il tin numai in scutec textil, rar primeste si pantaloni scurti. Cine poate spune acelasi lucru despre scutecele de unica folosinta? Mai ales dupa ce se mai umple cu putin pipi...

3. Al treilea argument e tona de gunoaie NEdegradabile pe care i-o oferim planetei folosind scutecele de unica folosinta.

Ar mai fi si argumentul economiei, dar depinde de cand va apucati de textilit. Oricum, eu consider ca pentru sanatatea copiilor nostri s-ar merita chiar daca ar fi mai scumpe per total cele textile fata de cele de unica folosinta.

De multa vreme imi doresc sa scriu o postare despre scutecele noastre textile, pentru ca noi suntem cam "mixt" in folosinta. Si as vrea sa dau linkurile care pe mine m-au ajutat mult in alegerea scutecelor refolosibile. Sper sa-mi fac timp cat de repede.

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...