marți, 13 iulie 2010

Busileste pe scari in jos

M-am pierdut cu plimbatul pe net si acum mi-e tare somn :D.

A fost a doua zi de banana din cele 4 ce trebuie sa le facem pentru test. Drept consecinta azi nu a facut deloc kk :D. Dar seara cand i-am dat banana, deci separat de masa de fructe pe care nu o mananca :)), a mancat cu mare spor. M-am gandit ca daca i-o bag in piure sigur nu o sa-i placa.

Azi a bushilit prima data pe scari in jos! A luat-o singur si eu am stat cu mainile aproape, ca sa-l prind, ca n-am stiut cum va reusi sa nu cada in nas. Saracutul, i s-au cam rosit picioarele de la covorul ala cu tepi de plastic de pe scarile noastre de afara!

Pentru ca intr-adevar, nu e vorba de scarile astea (ati vazut filmul, e cel cu Alex pe scari):



pe astea saracutul cand se intoarce si isi da seama unde e, incepe sa maraie si vrea in brate la mine. (Ma distreaza acum, am revazut filmul asta din 27 iunie, el reusise la 8 luni si o zi sa urce scarile, acolo in film le urca fain, dar acuma e si mai comic, trebuie sa-l filmez iar, umbla ca un robotel, are o tehnica bine pusa la punct :)) )

E vorba de scarile astea de afara, care nu sunt asa inalte si care nu sunt nici asa apropiate (si asta ati vazut-o):



(filmare din 29 mai, la 7 luni jumate, cand am vazut prima data ca isi ridica piciorul cand trebuie sa urce la scari)


Azi a fost super super marait. A sarit iar peste doua somnuri, celelalte tot scurte au ramas. Si dintr-un somn s-a trezit speriat ca atunci dupa cazatura, cu ochii mari mari si tremurand tot, cu manutele tremurand in aer. Groaznic, si foarte greu l-am calmat.

Inca ceva. Cand il adorm, pe cand cred eu ca am reusit, tresare tot, ca si noi, oamenii mari, cand suntem gata sa dormim si simtim ca picam si ne speriem tare. Eu citisem mai demult ca asta e ramasa in mintea noastra de la traumele cand invatam sa mergem si tot picam. Ei bine, Alex are asa ceva doar de cand se ridica in picioare si a mai cazut din cand in cand... interesant...

Stiu ca am mai zis ca a fost marait azi, dar merita repetat :)). Spre seara si eu si mami eram extenuate :)).

3 comentarii:

  1. Ce frumosi sunteti, Raluka!
    Si ce fain e la curte, va invidiez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca, e un scump piticul tau:). Asteptam si filme mai noi. Sa stii ca nu trebuie sa stai chiar 4 zile la fiecare aliment nou. El e deja maricel, nu mai e chiar bebe, si daca dupa 2 zile nu are reactii poti sa ii bagi altceva. Sau sa stai mai mult de 4 zile. Deja poti sa variezi un pic.
    Si da, e minunat sa ai curte. Mai ales acum cand o sa inceapa sa alerge. Pazeste florile:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim mult, fetelor! Intr-adevar, zilnic ne gandim cat suntem de binecuvantati ca avem curte!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...