sâmbătă, 10 iulie 2010

Intalnire la Cluj!



Daaaaa o intalnire intre doi dovlecei! Alex si Josh! A fost super, Mihaela e minunata, Josh e superb! Si au venit amandoi pe autobuz de la Sibiu pana la Cluj, un drum de 7 ore in total dus intors, ca sa stea cu noi o ora si jumatate in Cluj la o terasa. Asta spune multe, nu?

Mai multe povesti despre drumul de azi de la Cluj spun maine ca sunt franta. Las numai un link de poze:

http://picasaweb.google.com/raluk16/Cluj10Iulie?authkey=Gv1sRgCOrOsvzAzMnjrQE#

Oricum, Josh e mult mai minunat decat arata pozele! Mai ales cand rade si face bravo batand din palme!

8 comentarii:

  1. Wow! wow! wow!
    ce frumos! vai, ca nu-mi vine sa cred!

    pup cu drag puii frumosi si mamicile dragi! ce fain! inca nu-mi revin..pentru mine Mihaela era undeva, departe, departe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Asta da supriza! Ma gandeam chiar azi ca Miha nu a mai intrat deloc de cand e in tara! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo fetelor!
    Ma bucur ca v-ati intalnit. Iar pozele sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  4. super, ma bucur tare ca vad Mozardinu cu Alex la o sueta.

    Bravo Miha ca te-ai dus si multumim mult Raluk for sharing this.

    Cu drag,
    Anomis

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe super!Eu stiam de intalneala :),mi-a scris inainte sa plece spre Cluj!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Fetelor, fericirea data de intalnirea de ieri se multiplica de numa la fiecare comentariu de aici sau de pe picasa. Multumim mult!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Raluk...superbe pozele si protagonistii! Tare rau imi pare ca nu am fost in Cluj sa va vad! Sper ca data viitoare sa nu se mai intimple sa nu ne vedem...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihi, de acum am emotii! Abia astept!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...