sâmbătă, 17 iulie 2010

barbeque aniversar

Dimineata mami meu a venit cu o idee geniala: sa nu mai mergem la restaurant azi, cum planificasem (pentru a sarbatori 4 ani de casnicie). Motivul ei a fost sa nu-l chinuim pe Alex, cum se trezeste la amiaza hop sa sarim in masina repede repede sa apucam vreo ora jumatate sa si comandam si sa si mancam. Mi s-a parut o idee buna, mai ales ca iar a fost canicula, 34 de grade la umbra se anuntau pe azi. La orice terasa mergi, la amiaza tot simti caldura, si mersul pana acolo ar fi fost chinuitor.

Se pare ca si Alex a vrut sa ne spuna ca am luat decizia buna de a ramane acasa: a dormit foarte mult la amiaza, ne-ar fi ramas doar o jumatate de ora sa mergem la restaurant daca am fi ramas la planul initial.

Asa ca am facut acasa barbeque: gratare, mici - astea le-a facut Relu cred, nu stiu, ca eu eram cu puiu. Mami a facut multeee pentru o sambata cand cica noi am fi vrut sa sarbatorim la restaurant: placinta cu branza si verdeturi la cuptor, ceva chiftelute de dovlecei cu branza, salata de legume pentru ei, carnivorii, sa aiba langa gratare, si o salata maarreee superba greceasca pentru mine. La desert a cumparat Relu ceva inghetata sorbet de fructe, ca sa marcam undeva ca a fost nunta de fructe, desi la noi in familie nimeni nu mananca inghetata de fructe :)). Sunt ori pe vanilii, ori pe ciocolate si nuci.

Si stateam noi si asteptam sa se trezeasca juniorul, tot familionul nu mai putea de foame pe langa masa pusa :D. Ca am vrut sa luam masa in mod festiv, cu toti la masa. Si nu puteau manca fara mine, iar eu eram langa puiul adormit. S-a trezit de doua ori, eu eram sigura ca s-a trezit de tot. Dar plangea. Asa se trezeste el de obicei, plangand, nu stiu de ce. Si l-am luat in brate, dar nu am iesit din camera, ca stiam ca e zapacit si are nevoie sa se trezeasca de tot. Tot plangand mi-a cautat tzitzi si a adormit la loc. Si asta s-a mai repetat o data! De asta a dormit el atata.

La masa a avut si el piureul de legume. Azi reincercam fasolea verde, ca noi inca nu am introdus toate alimentele ce se dau in primele 2 luni de diversificare :)). Am mai incercat-o o data si am avut o noapte nedormita dupa. Dar apoi s-a vazut ca fusese din cauza dintilor, nu a pastailor. Sa vedem acum, ca oricum azi-noapte s-a trezit urland de multe ori, si in plus, de la ora 5 la ora 7 a stat aproape numai cu tzitzi in gura. Amandoi sanii imi erau carpe dimineata, si sfarcurile ma usturau de numa. Cum adormea, scapa tzitzi din gura, ramanea adormit cateva secunde si apoi se trezea urland si cauta iar tzitzi. Tot dau vina pe dintele nr.4 care se vede in gingie ca si cum ar fi afara, e alb de tot in partea de jos. Dar daca pui degetul simti ca inca nu a spart gingia. Of, si cati mai avem!!!

Deci sa retin ca azi e prima zi de fasole verde. I-am amestecat-o cu dovlecei si a fost ok, a mancat bine. Nu vreau sa exprim ce inseamna pentru noi ca a mancat :). Hai doar sa spunem ca inseamna ca si-a intins gurita dupa lingurita. Nu mai conteaza ca in total cred ca a mancat o lingurita de adulti, daca adunam firimiturile ce i-au intrat in gurita :D.

Fructele iar le-a mancat cu pofta, tot asa, intregi de la mine din mana.

Aaaaa si ce era mai important: azi a facut baie in piscina! Adica azi chiar am intrat de tot cu el! Relu a fost mai reticent la chestia asta pentru ca noi nu punem clor (ca sa poata intra si Alex), asa ca putem studia in apa animalutele de la primele ore de zoologie, ca seamana tare cu protozoarele :)). Si pui de tantari, si o multitudine de specii, ma si intreb daca is notate undeva :D. Eu zic ca tot mai bine sa faci baie intr-un lac cu un ecosistem natural decat in clor, asa ca am intrat cu el.

Pffff ce i-a placut! A tot lovit apa cu manuta. Dar oricat am incercat eu sa-l departez de mine, ba cu spatele la mine, ba cu fata, nu s-a lasat, venea rapid si ma prindea de umar. Asa ca il lasam pe el, dupa ce capata incredere, sa se intinda iar la apa, sa isi intinda manuta sa bata apa.

Azi a fost iar super super marait. Si la amiaza am stat o ora sa incerc prin tot felul de ponturi sa il alaptez, ca el ma tot impingea. Si sa-l adorm. Si acuma seara la fel. Si marait in timpul zilei!!!! Ai ai ai ai!!! Trebuie sa te plimbi cu el continuu, sa nu stai intr-un loc, preferabil sa se uite la catei sau la unchiu-sau cum tunde iarba. Orice altceva e un motiv de maraiala. Si daca il tin in brate si stau pe loc, si daca il tine altcineva in brate si ma vede pe mine in zona, si daca il pun in carucior, sau pe jos sa se joace. Nimic nu reusea sa-l binedispuna, nici macar faptul ca Relu si-a lasat laptopul pe jos, laptop pe care de obicei il vana... Vine la picioarele mele, se catara pe ele si maraie. Apoi il iau in brate si maraie iar. Cred ca e de la caldura.

Ma extenueaza maraitul asta al lui mult mai mult decat efortul fizic de a umbla dupa el peste tot pe unde se catara.

Dar trece si creste puiul mare mare! Si chiar si asa, marait, cand se punea in fund si incepea sa se certe cu noi (cred ca nu-i convenea ca nu intelegem ce il deranjeaza) am inceput amandoi sa spunem cat e de frumos! :x :x :x

4 comentarii:

  1. Iarasi ati avut o zi super, in ciuda maraielii puiului!
    Ma bucur din suflet si astept si poze.
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim mult, Nela! Te pup cu drag! Esti draguta, ca de obicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ralu, imi place tare mult cum va sarbatoriti voi aniversarile! stiam si eu de aceste "nunti" , dar uite, ca noi nu am tinut cont de ele (eu asteptam si vroiam sa nu o ratez pe cea de diamant:D)...si parca-mi place ideea! peste ani sa zici "uite floarea asta este de ATUNCI"...las' ca incepem si noi de la anul, cu nunta de piele! tare mi-ar place sa o sarbatoresc ca si voi!:)

    va pupam cu drag!

    Ana doarme! uraaa! si nici nu a fost atat de aricioasa astazi...uraaa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana, va doresc din suflet sa aveti un cadou din piele ca si noi! Va pupam cu drag si sa o tina pe Ana obiceiul bun!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...