miercuri, 4 martie 2015

Fotografii superbe de naștere

În fiecare an votez la concursul de fotografii de naștere al site-ului birthphotographers.com. Anul acesta am ratat perioada de vot, dar tot m-am delectat ieri cu cele peste 200 de poze. Dacă dați click în articolul care anunță câștigătorii pe pozele mici de jos ale participanților, veți vedea ca vă apar ca fiind un anumit număr din 218 fotografii. Eu am mers cu sageată stânga până la 1, să le pot admira pe toate.

Recunosc că m-am înduioșat și am lăcrimat la multe. Recunosc că nu-mi plac pozele în care copiii sunt trași de gât, fie că e o naștere naturală sau cezariană. Recunosc că nu-mi plac pozele în care copiii stau cu mâinile în aer, speriați, încercând să se apuce de ceva, sau în care plâng, fie că e vorba de o naștere naturală sau cezariană. Acele clipe, cele mai terifiante din toată scurta lor existență, sunt primele lor momente de viață. Cât de frumoase sunt cele în care stau lipiți de mamele lor, nu sunt speriați, sunt atenți și curioși, fie că e vorba de o naștere naturală sau cezariană...

Înțeleg că aprecierile au fost mai ales pentru tehnica fotografică, nu pentru fericirea bebelușului la naștere, dar eu nefiind în juriu pot fi subiectivă, nu? :)


Preferatele mele, în ordinea din lista de concurs sunt următoarele. Nu e voie să copiem fotografiile, ci doar să dăm link la pagina lor

2 | Seven Years of Infertility Conquered, 
3 | Born Still, Still Born
11 | A moment between mothers
12 | First breath in 3, 2, 1...
25 | Water Birth
31 | Behind the Curtain
32 | The moon smiled with such wonder
33 | Bonding
 37 | It's a GIRL!
I'm yours (recunosc că am admirat-o multe minute, cu lacrimi în ochi)
59 | First Moments
85 | Putting a Face to her Mother's Voice
91 | Bonding
102 | The embrace
116 | Mommy can we keep him?
131 | Even after five, Daddy still cries  
144 | Waiting on her arrival
151 | Chains of Love
157 | Gratitude
161 | Happiness
176 | The Birth Pause
204 | Born into her Mother's hands

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...