miercuri, 27 august 2014

Pimp my Boba

Boba 2G Tweet avea imprimeul mai instabil. Nu era fabricat imprimat, era vopsit. De aceea in timp culoarea mergea la spalat sau la soare (lucru care nu se intampla cu imprimeurile 3G sau 4G). In timp insemnand cativa ani de purtat zilnic prin soare si de imprumutat la multi prieteni si deci spalat foarte des in masina de spalat. Orice proprietar de marsupiu SSC stie ca e bine sa stergi doar petele, iar spalarile la masina sa fie cat mai rare.

Asa ca m-am tot gandit ce sa fac sa o fac mai frumoasa pe Boba noastra pe care o folosim zi de zi, fara pauza, din 2011 incoace. M-am gandit sa o vopsesc cu vopsea speciala de textile, dar imi era teama ca va merge la spalat, asa ca m-am decis sa cos un material peste panoul central. Vazusem la PaxBaby galeria fascinanta "Pimp My Carrier" si mi-a placut mult. Dar transportul m-ar fi costat prea mult. Chiar si la Bucuresti am prietene care m-ar fi ajutat, dar iar mi se parea ca nu merita costul transportului dus-intors.

Asa ca mi-am amintit de Kovia, pe care am cunoscut-o in 2011 la testarea Boba. Atunci era in Satu Mare, dar intre timp se mutase langa Baia Mare. Ea creeaza de cativa ani paturici patchwork si seturi de lenjerie pentru bebelusi, perdele, etc. Deci stie folosi o masina de cusut :D. M-am bucurat cand a acceptat sa imi infrumuseteze Boba. A cercetat cum ar putea sa faca asta si sa arate bine si a reusit. Eu mi-am ales materialul preferat doar, am avut sarcina cea mai usoara :)).

Cand a venit Boba inapoi acasa, lui Alex i-a placut atat de mult incat a vrut el s-o testeze, desi nu mai statuse in Boba de dinainte de nasterea lui David :). Mersi mult, Kovia!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...