luni, 1 iulie 2013

Primul dintisor

Ieri un mugurel, azi o liniuta.

Azi-noapte am trecut de la 4 ore de somn (1:00 - 5:00 cu vreo 5-15 plimbari pentru ca plange, se straduieste sa se ridice din pat si nu vrea sa suga), la 3 (1:00 - 4:00 cu plimbari multiple in acest interval). Nu m-as fi gandit ca dupa ce m-am acomodat cu 4 mi se pot parea grele 3 :)). Brrr am fost cam ametita azi. Pentru ca daca un bebelus caruia ii ies dintii este dificil si plange oricum incerci sa-l inveselesti, mai e si copilul mai mare care vrea mereu sa se joace cu mama. Nu m-am gandit cand trecea Alex prin aceleasi chinuri ca imi e cat de cat usor ca am doar sarcina sa-l alin pe el.

In rest... 12.100 kg. Inca nu merge de-a busilea. Alexu mergea deja si pe scari in sus in patru labe la varsta asta. David incearca mult zilnic si se enerveaza si se oboseste, dar nu se lasa. Si face si multe genoflexiuni, sau poate o fi observat ca nu am bicepsi destul de dezvoltati. A inceput sa fie incredibil de expresiv, isi modeleaza vocea fix ca si cum ar raspunde cu cuvinte. Il striga pe Alex "Aaaaaa" nervos. Si, la fel ca Alex, dupa "mam" (si la el si dupa "Aaa") urmeaza domnul nostru labrador Lucky: "laaa", foaaarte incantat de aratarea din fata lui.

Cum e grasut, daca ii dai un maieu si ii pui margelutele pentru dinti arata ca un mic bisnitar :D.

Diversificarea este on-hold, chiar daca e pofticios, pentru ca orice am incercat sa-i ofer, ori se constipa, ori are diaree, in plus ajungeam la somn de 1-2 ore pe noapte (!), deci vreo 4 ore din 24 in total, din cauza durerilor de burta. Deci alaptat exclusiv la aproape 8 luni. Mai are mult pana cand il ajunge pe frate-sau. Citeam in ceva scheme de diversificare ca as putea sa-i dau fasole verde sau conopida, mi-a venit sa rad. Pentru a contrazice orice lege de bun simt care spune ca nu au cum sa ajunga aerul din boabe in lapte, David s-a hotarat sa urle de durere cateva ore daca eu consum varzoase sau pastaioase. Si nu e "nocebo", am mancat mazare fara sa-mi dau seama si am aflat doar cand ma intrebam de ce urla copilul. Asa ca ar fi culmea sa i le dau direct lui :)).

Il iubim si il mancam in fiecare zi :D.

Alexutu stiti deja ca e minunat si perfect si destept si frumos si intelegator :D. Scoate zilnic perle, e foarte distractiv, un mic omulet mare simpatic.


7 comentarii:

  1. Va tin pumnii sa iasa usor si repede si sa va intoarceti la macar 5-6 ore de somn pe noapte :) Continue, daca se poate ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. offf saracutii de voi, parca si alex a suferit cu iesitul dintilor, nu? la noi nu au fost nici cele mai mici probleme, nici nu stiu cum au iesit,ma trezeam cu ei in gurita, eram pregatit cu Osanit adus din germania, dar nu a fost nevoie, l-am dat.
    niste poze cu grasunelul nu ne mai pui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Alex avea cate o saptamana de nopti nedormite la fiecare dinte. Acum se pare ca David e si mai sensibil :)). Partea buna cand esti la al doilea copil e ca nu ti se mai pare nimic catastrofic, il vezi pe cel mare cat de bine e, asa ca te gandesti ca nu vei avea nopti nedormite toata viata :))

      Ar trebui sa mai caut niste poze, nu? :D

      Ștergere
  3. of, Doamne, trei oreeeee??? brrrr .... (nu vreau sa-mi mai aduc aminte)
    hugs, sa treaca repejor!

    (am ras de m-am prapadit la faza cu "Cum e grasut, daca ii dai un maieu si ii pui margelutele pentru dinti arata ca un mic bisnitar :D. " :))) )

    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-* inca n-a trecut, nr.2 ne chinuie de mai mult de o saptamana. In plus, o data pe saptamana il mai testez cu linsul vreunui aliment. Si dupa o noapte ca azi-noapte :)))), in care am dormit doar o ora, de la 6 la 7, si aceea pe jos pe o patura in alta camera friguroasa, sa nu il tot trezeasca pe Alex cu plansul lui, ii intrerup iar inceperea diversificarii vreo saptamana. Si tot asa :)), ca nu mai stim daca e burta sau dintii. Important e ca trece, si ca arata bine asa bisnitar :)), ma uit in telefon sa vad daca i-am facut poza. Va pup!

      Ștergere
  4. Prietena mea mi-a recomandat Osanit-granule homeopate, pe care le recomand la rindul meu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...