miercuri, 15 septembrie 2010

Ce mai face Alex

Joaca fotbal :D. Adica dus de manute da cu piciorul in toate obiectele, si daca prin asta le muta din loc, merge dupa ele si iar da cu piciorul sa mearga si mai departe. Eu am vazut ca s-a apucat de asa ceva de cand vrea mai mult in picioare, dus de manute, dar parca totusi s-ar juca si cu obiectul de pe jos :D. Asta face deja de vreo luna.

Ma imita mult in ce vorbesc, dupa ce rade bine. I-am spus ca l-as papa tot tot tot si dupa un ras copios, a zis si el "tot", si iar a ras :)). Si am tinut-o asa cateva minute. Acuma seara i-am zis ca tata spune dulce si simpatic, si mama zice ori necajit ori nervos. Si tot ii spuneam "mama", si a inceput si el sa turuie "mamamamamama" :x :x :x.

E tare harnic :)). Daca are in mana un servetel, sterge pe jos in jurul lui de numa. Noi ne-am gandit ca sigur e cum ne-a vazut pe noi cum tot stergeam pe jos cand voma el mult.

Oare am mai zis cat de fain coboara scarile de-a busilea? Din timp isi pregateste piciorul, pentru ca e piesa importanta :D. In orice pozitie ar fi, s-a invatat sa coboare cu mana stanga prima, asa ca numai asa merge tot timpul. Coboara mana stanga, apoi tot face miscari mici mici pana ii coboara si piciorul stang! Abia apoi are siguranta si repede repede isi coboara si mana si piciorul drept. Asta era tehnica initiala. De cateva zile incearca si sa coboare cu ambele maini prima data.

Dimineata i-am dat o punga cu fulgi de-ai mei sa se joace sa ma lase sa pap. A pus punga in caruciorul antemergator, s-a ridicat in picioare la manerul lui, si a mers de langa mine :)). Normal ca am sarit imediat, ca antemergatorul nu are rotile franate, deci o luase la fuga :)).

De cate ori aud mamici care acum o duc mai greu, de cand sunt puii mobili, ma gandesc cat imi e de bine acuma fata de cum era la inceput. Pai acuma il pot lasa pe jos sa ma imbrac, sa beau apa, sa fac orice treburi. Maraie? Inapoi in brate, nu-i problema, dar am momente fara el in brate! In primele 5 luni, pana cand a inceput sa stea in fundulet, Alex statea numai in bratele mele si treaz si dormind. Nu puteam sa beau apa cand imi era sete, nu puteam sa mananc cand imi era foame (bine, asta nu prea pot nici acuma :)) ), nu puteam sa merg la baie, nu puteam sa fac nimic decat daca Alex era treaz si il puteam da la mami in brate un pic. Daca as fi fost singura, fara ajutor, nu stiu cum ar fi fost.

Ieri ne-am plimbat prin oras cu caruciorul si cu slingul :D si de 3 ori a vrut sa suga asa ca m-am executat un-doi. De fiecare data a fost doar un supt scurt, de sete sau de speriat de zgomotele orasului sau de oboseala. Il ador cum a devenit el tupeist sa vrea si el tzitzi. Deja ma simteam bizar ca trebuia sa-l adorm ca sa-l lamuresc sa suga :)), si asta pana la 10 luni jumate...

A, mi-am mai amintit cat e de simpatic :D, de parca as fi uitat :)). Azi buni curata niste ceapa. Si el lua ceapa din ladita si o punea in galeata unde buni lasa cojile. Daca a vazut ca asa se face!

Apoi a mers la o galeata cu lemne de foc. A luat bucati de lemn si le-a pus sub soba, unde erau cladite frumos restul :D.

Normal ca de cand e o caldura placuta, nu canicula de vara, umbla de-a busilea peste tot pe afara toata ziua. E incantat de atatea descoperiri. Dar plange de numa daca nu il las unde vrea, de exemplu, sa atinga cu capul soba fierbinte... Si e asa murdar, si pe maini, si pe haine, si pe fata, e un scump :)).

Asta mi-a amintit ca azi m-am intalnit cu cineva cu o fetita de 6 luni. Totul ok cu mamica si fetita. Dar ne-am intalnit la un loc de joaca si eu l-am lasat pe Alex pe jos prin nisip. Si puiul bucuros se juca acolo cu nisipul. O mamica a unui copil de vreo 4 ani ii explica dand din cap (se vedea ca o intrebase baiatul) ca sunt si astfel de parinti, care ii lasa pe copii... N-am prins restul conversatiei :)). Cand i-am zis la mami, a spus ca poate si mamica aia o sa scrie deseara pe blog cat ii e de mila de copilul tau, asa cum scrii si tu de multe ori :)). Da, recunosc, si azi si ieri am vazut cate unul rosu de plans si lasat in carucior... Cred ca faptul ca nu prea ies din curte ma facea sa cred ca toate mamicile sunt ca cele pe care le am alaturi in mediul virtual...

Eu am facut ieri un herpes. Ce-i drept ca mi-a fost sete alaltaieri si nu am avut apa la indemana. Dar stiam ca se face de la imunitate scazuta, si ca iti pica greu ceva la ficat. Si ca de aceea ti-e sete cand iti apare herpesul. Dar uite ca eu nu stiu sa nu-mi fie bine dupa ceva mancare. Am citit ca e super sa iei aminoacidul Lizina imediat. Nu am in casa, asa ca am comandat pentru data urmatoare. Oricum nu am facut demult herpes, stiu ca in timpul sarcinii eram foarte stresata ca stiam ca e grav. Am luat echinaceea, zinc, probiotice, si system well de la nature's way pentru imunitate. Si mi-am pus pe el niste ulei de tea tree. S-a retras si nu se mai vede, dar eu il simt. Cu zovirax si alte unguente din farmacii tot timpul dura 7-10 zile sa se retraga...

3 comentarii:

  1. Ralu, ce frumos povesteti de Alexu' meu preferat.;)Cum am putin timp liber prima data citesc blogurile fetelor mele dragi.Må relaxeaza la maxim.Cum zilele astea au fost cam incarcate(si vor veni si altele) am de citit , nu glumå:)

    Asta cu herpesul nu stiam ca poate fi de la imunitate scazuta.Inseamna ca eu nu am avut niciodata pt ca nu am avut nici herpes niciodatå:)

    Va tzuc tare dulce frumosilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. e la farmacie un fel de ttinctura foarte misto care vindecaa herpesul foarte frumos:

    http://www.efarma.ro/products.php?id=2333

    serios, e super tare si te oti da la nevoie cu el. Scrie ca se fol in primele 3 luni de la deschidere dar eu in disperare de cauza l-am folosit si mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulika, multumim mult mult de dragostea ce ne-o trimiti! Si noi trimitem ganduri bune, energii pozitive si dragoste multa incolo!

    Poate nu ai virusul in sistem. Eu am virusul si apare in cazuri de imunitate scazuta.

    Zoozie, habar nu aveam de asta! Super! Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...