vineri, 31 octombrie 2014

Un articol despre schimbarea fizica de dupa nastere

Si nu ma refer la silueta, ci la perceptia pe care o avem fata de capacitatile noastre fizice.

Am citit ieri un articol interesant despre cat de puternice devenim si cum corpul nostru nu ne mai serveste acum doar noua. Chiar daca nu am mai scris demult aici articole asa scurte :))))), am simtit nevoia sa vi-l dau aici pentru ca:

- da, tae-bo cu billy blanks e fix pix pe langa ce face o mama
- da, am fost socata cand am simtit asta, nu ma asteptam
- nu ma asteptam pentru ca toate mamele din jurul meu pareau la fel ca inainte, nu pareau extenuate
- deci ma regasesc in ce zice autoarea, ca nimeni nu ne spune lucrurile acestea, si ajungi sa te intrebi daca esti tu prea slaba (de puteri) ca sa fii mama
- la inceputul cartii Sperantei Farca (Ce traieste copilul...) exista explicatii psihologice care te ajuta sa accepti mai usor situatia, sa nu intri intr-o depresie datorita schimbarii
- m-am regasit si in exclamatia ei de la nastere (“I can’t believe I did it. I can’t believe I did it”), deci poate e ceva mai intalnit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...