marți, 16 iulie 2013

Joc de calatorie

Ne pregatim de un drum lung cu masina. O mult prea mare bucata din drum Alex va fi prima data singur in spate, nu va avea cine sa-l distreze. Ii pregatesc cat pot de multe chestii care sa ii combata plictiseala. Am gasit tipul asta de joc, "Scavenger Hunt", pe multe bloguri. Pentru copii mai mari se pot folosi chestiuni mai complicate, sau pot sa le numere. Eu o sa-i laminez lui Alex foaia asta si o sa-i dau un marker din acela dry-erase pentru tabla alba, care se sterge usor. Si o sa-i spun sa bifeze/mazgaleasca pe foaie tot ce vede din scaunul de masina.

Nu e ideea mea, nici macar obiectele, pentru ca am gasit tot ce ar putea vedea pe drumurile noastre romanesti, culmea, aici. Am facut pdf sa folositi si voi acest joc, daca vreti.

Nu stiu cum se vede pdf-ul de mai jos de catre fiecare, asa ca va dau link direct. ( Am testat si se poate save as image pe imaginea mare, nu pe thumbnail). Sub meniul File din link este sageata de download.

Edit: am scos pdf-ul, tot aici se deschidea linkul de la blog, era o eroare.

4 comentarii:

  1. pdf-ul se vede bine...
    plecati in concediu? de ce trebuie sa stea singur alex in spate, nu stai si tu cu el?
    noi avem muzica care ii place ei si cantam impreuna, jucam jocuri de la radio Itsy bitsy si uite asa trece timpul.succes si concediu placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de pe la 1an si 3luni am incercat sa stau in fata si am avut placuta surpriza ca R sta mai cuminte,cu mine facea tot felul de figurici sa-l ridic,sfarseam tot drumul cu el in brate,agitat..cand am stat in fata se uita pe geam,adormea,se uita pe o carticica...evident nu tot drumul,daca plangea sau ma cerea ma mutam(chiar si din mers :P )

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Al meu nu ma lasa sa stau in fata :D.

    Acum, pentru a nu-l chinui tare pe cel mic, eu cu David am mers cu avionul pana la Bucuresti, si doar de acolo pana in Obzor, Bulgaria, am fost toti 4 cu masina. De aceea am simtit ca lui Alex trebuie sa-i caut activitati. Era prima data atata timp in scaun si tot prima data atata drum singur in spate. In rest doar o data a mai fost la tara numai el cu taica-sau.

    Nu am mers cu ambii pe avion incolo pentru ca trebuia sa ne prezentam in aeroport la 5 dimineata si n-as fi avut cum sa ma descurc singura cu doi somnorosi in brate o ora in aeroport si apoi pe pista, pe scarile avionului, etc. Inapoi de la Bucuresti am venit cu amandoi puii. Aseara.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...