luni, 27 februarie 2012

Hotel Premier Cluj-Napoca

Am mai spus ca in urma cu doua saptamani am stat 3 zile la Cluj. 3 zile si 2 nopti. Relu a ales hotelul in functie de ofertele de pe booking.com. Lucru genial, avand in vedere faptul ca ne-a costat camera, pentru doua nopti, cu mic dejun bufet suedez inclus, 230 ron. Asadar am dormit la Hotel Premier.

Parcarea probabil e pazita, din moment ce am pus masina chiar langa usa din sticla a receptiei :D.

Toata lumea serviabila, de la receptie, la chelneri. La un moment dat chiar am avut impresia ca sunt in strainatate (apropo de o postare precedenta), pentru ca toti ii zambeau lui Alex si voiau sa-l distreze. Deci e o locatie child-friendly, si nu ma refer la scaune de masa sau jucarii, ci la faptul ca se bucura cand vad copii :)).

Camera era foarte mare, vreo 27 metri patrati parca. Am avut loc de fotbal, de curse de masini, de dans, de puzzle-uri de lemn si carti multe imprastiate peste tot :D. Am avut si masa cu scaune, pe langa patul matrimonial. Da, patul e format dintr-o singura saltea. Probabil familiile ce fac cosleeping stiu cat e de incomod sa dormi intr-un pat dublu format de fapt din doua saltele :D. Baia e iarasi mare.

Micul dejun e destul de ok pentru un hotel romanesc. Nu e ca in strainatati, dar mi s-a parut interesant sa vad si preparate de genul: pasta de branza facuta de ei, salata de vinete, pasta de icre facuta de ei, etc. Nu mi-a placut faptul ca daca voiai cafea o luai de la un automat de nes. Probabil ca puteai si sa ceri una naturala.

Holurile sunt mari si frumoase, decorate cu niste tablouri foarte faine. Chiar daca hotelul nu e inalt, are si lift :D.

Ce imi voi aminti din sederea noastra de la Hotel Premier? Trezirile super matinale (dupa numai vreo 5 ore de somn) ale lui Alex, cand imi spunea ca vrea acasa la bunica si la bunicu'. Pentru ca apoi cand am ajuns la Baia Mare sa planga ca el nu vrea acasa, vrea la hotel, si sa nu vrea sa intre in casa :D.

In plus, in prima seara in Auchan imi cumparam fructe pentru cina. Era 13 februarie seara, deci peste tot era plin de cadouri de Valentine's. Pruncul meu a inceput sa strige prin tot magazinul ca vrea niste capsuni de la raionul de fructe, care erau intr-o forma de plastic de inimioara. Stiam ca sunt plini de chimicale, dar tot mi se pare asa scump cum inca nu stie el sa ceara dulciuri, nu stie ce sunt acele produse in ambalaje colorate, dar striga ca vrea capsuni :)). Asa ca i-am luat. A mancat cu multa pofta in prima seara. Si in dimineata urmatoare i-a terminat. Seara a trebuit sa umblam prin cartier pe la alimentare sa cautam iar capsuni, ca el avea impresia ca la hotel se gasesc tot timpul capsuni. Chiar m-a distrat ca si in Budapesta i-am cumparat, ca sa nu avem probleme. Si cand l-am intrebat daca mai vrea, ne-a spus "nuuu, capsuni sunt doar la hotel in Cluj" :)).



(am vrut sa dau o poza sa se vada cat e de mare camera, dar sunt sigura ca sunt poze mai reusite pe site-ul lor)

Si o vedere de la geam. E in cartierul Grigorescu, asa ca in prima seara m-am uitat inspre deal in speranta ca voi vedea niste OZN-uri :D. As fi avut mai multe sanse sa le vad de aici decat din Gheorgheniul meu...


2 comentarii:

  1. Si la doi pasi de noi...e frumos hotelul si noi il recomandam cu drag prietenilor si invitatiilor care vin de afara. Ma bucur ca v-ati simtit bine, sper data viitoare cand sunteti in Cluj sa ne si vedem..:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...