duminică, 31 octombrie 2010

Dovleceii mici

De la inceputul sarcinii am citit si am scris pe un forum cu burtici de septembrie-octombrie 2009. Dovleceii nostri au inceput sa se nasca din iulie, si pana in noiembrie. Asa ca acum, cand in mod oficial se incheie un an de mamicit, o mamica speciala s-a gandit sa ne faca o surpriza. A inceput munca de detectiv sa faca rost de poze, apoi a muncit pe acest colaj:



Cred ca il voi admira multa vreme. Ce copii frumosi avem! A trecut un an, deja doua mamicute sunt din nou cu burtica. Viata e frumoasa, e minunata, e superba! Pentru a-i vedea mai de aproape, normal, click pe poza, iar apoi click inca o data sa faca zoom.

Si aceleasi poze, puse intr-un filmulet.

4 comentarii:

  1. Sa va traiasca puisorii dragi mamici !!! (si multe felicitari harnicutei care a creat acest montaj). Am o slabicune pentru pustii cu ochi albastri (da, da si al meu are, cred ca de acolo mi se trage:) si sunt cateva perechi de ochisori in aceste poze, ca te topesti cand te uiti la ei, nu altceva. Oricum toti copilasii sunt niste scumpi si le doresc din toata inima sa fie iubiti si fericiti pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehhh e cineva sa nu aiba slabiciune pentru ochii albastri? Eu nu cunosc :)). Si mie imi plac la nebunie, si tot il cert pe Relu ca nu a transmis mai departe ochii albastri sau verzi prezenti in familia lui :D.

    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos. :) e minunat atunci cand intalnesti astfel de oameni.. si cum sa nu fii emotionat atunci cand vezi atatea minuni impreuna. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...