miercuri, 13 octombrie 2010

Despre imunitate si raceli - doar o ciorna

Am facut o adunatura de linkuri. Probabil ca nu veti avea vreme sa le rasfoiti pe toate, eu mai mult le-am adunat pentru mine, ca la favorite e varza la mine :D. Putine sunt speciale pentru copii. Dar m-am gandit ca si cele referitoare la imunitatea adultilor sunt de folos. Si pentru noi, dar si pentru pui putem extrage ce ni se pare ok (de exemplu alimentatia bogata in vitamine). Deci pana la urma inca tot nu am gasit de echinaceea daca se poate da la copii. Oricum nu aveam un produs in minte. Imunogripul e cu zahar, orice sirop e cu zahar, tincturi nu-i voie, ceai nu bea :D.

- Building a Child's Immunity the Natural Way

- Boost Low White Blood Cell Count and Immune Function Naturally

- Asta nu e atat despre imunitate, cat despre importanta amanarii diversificarii Heed Natural Timing before Infant Introduction to Solid Food

- Cica laptele matern are si celule stem Stem Cells Discovered in Human Breast Milk

- Cat e de sanatoasa mierea, dar neaparat cruda, nepasteurizata The healing power of honey: From burns to weak bones, raw honey can help

- Use Natural Remedies for the Common Cold

- Asta il pun desi nu am vazut la noi nicaieri uleiuri esentiale terapeutice (nu de aromaterapie) Raise Your Immunity Frequency With Essential Oils to Beat the Common Cold

- Boost Immunity with Four Natural Foods and Supplements

- Broccoli: A Natural Way to Build Immunity

- Probiotics are Essential in Preventing Disease and Maintaining Health

- de ce nu e bine sa exageram si cu suplimentele astea Harmful Chemicals Found in Liquid Medicines for Babies

- Superbugs: Drug Resistant but Not Herb Resistant

- Herbal Alternatives to the Flu Shot

- stiu ca probioticele sunt mult mai bune din mancare fermentata, dar la copii nu prea se poate aplica asta cu fermentarea cu sare asa multa, nu? Easy-to-Make Fermented Vegetables Boost Immunity and Improve Health

- How to Build Natural Immunity against the Swine Flu

- Top 12 Foods for Healthy Immune Response

- Prominent Physician Advises Against Flu Shots

- Vitamin D -- The Master Key to Optimal Health

- Can Vitamin D Cure the Common Cold?

- Am zis eu de spalat pe maini ca sa te aperi de raceli, dar nu m-am referit la ultra-igienizare! In nici un caz! Antibacterial Soaps Should be Avoided

- Si una comica, nelegata de imunitatea copiilor The Unromantic Truth About Why You Kiss


Concluzia pe ziua de azi (ca poate in timp o mai modific :D):
- tzitzi rulz
- scos la aer
- spalat pe manute
- sa nu ia contact direct cu bolnavi
- papi bun si sanatos, fara zahar, fara alimente procesate, dar bogat in vitaminele C, A si E, si mineralele zinc si seleniu
- vitamina D

Daca avem impresia ca exista risc de raceala (aglomeratie, treceri dese de la frig la caldura, etc):
- vitamina c
- probiotice
- trebuie sa studiez echinaceea, ca e benefica doar inainte de atac

Daca raceste:
- lapacho (incerc un ceai)
- olive leaf (nu am cautat inca daca sunt si ceaiuri sau doar tincturi si pilule)
- apa cu sare in nas e foarte benefica
- mai studiez si altele si din linkurile de mai sus, ce ar merge si la copii, si de pe net, de exemplu produsul acela cu argint coloidal
- fac o schema si din cartea lui Shazzie ca nu reusesc sa tin minte nimic...

14 comentarii:

  1. eu am tratat raceala homeopat.

    sambata spre duminica a plans noaptea si cred c-o durea capul asa ca am inceput sa-i dau ceva.

    duminica am avul la noi o pers f racita -a stat mult - si nu are nik. Ii dadusem cam 3 doze apoi am oprit in aceeasi seara tratamentul.

    Eu am gasit in piata catina si am amestecat cu miere, e f bun pt imunitate dar fata nu a vrut sirop cu apa si nu am insistat. Poate ii va placea simplu, e acrisor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumedc tare de linkuri, Raluca, esti o comoara la casa omului! Eu cel mai probabil nu o sa ii dau nimic Anei, e drept ca la noi iernile sunt incomparabil mai usoare. Apoi cred ca o sa las, pe moment, organismul ei sa se intareasca natural. Adica tzitzi rulz si igiena temeinica! Imi place tare mult asta cu igiena, o chestie pe cat de importanta, atat de usor trecuta cu vederea!
    Te pup si multam inca o data de linkuri, voi reveni cu siguranta la postul asta sa aprofundez problema!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa zic ca ador completarea ce ai pus-o la titlu! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oau, diseara am ce citi:d. Ce bine ca ai tu timp si rabdare sa cauti toata linkurile astea...Eu m-am intors de luni la munca si nu mai apuc sa stau asa mult pe net.
    Asa ca noroc cu tine:). Pupici lui Alex.
    PS: intru cu mare placere, in fiecare zi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar ca o comoara. :) multumim. Intram si noi sa aprofundam subiectele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult, fetelor!

    Cu homeopatia nu ma pricep, ca nu avem aici un doctor homeopat. Camilia i-o dau cand are dureri de dinti. Se pot da la fel, fara doctor, si remediile de raceala? Si care ar fi acestea? Recunosc ca in cazuri de boli eu apelez la remedii naturiste, din plante, nu la homeopate.

    RăspundețiȘtergere
  7. un doctor ar fi ideal :)

    eu am unele de raceala de uz general, ti-as explica pe mail, acu-s pe tel.

    buneasca la gmail.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-ai dat de citit pe toata seara.

    RăspundețiȘtergere
  9. din experienta mea si a altora din jur pot sa iti spun asa legat de prevenire. pot ajuta diversele combinatii si produse enumerate de tine dar ... cred ca mai mult la psihicul tau, in sensul ca stai mai linistita ca iai dat ceva. in rest noi lasam natura sa isi spuna cuvantul.
    o prietena, doctor pediatru de altfel, mi-a explicat ceva legat de febra care mi-a ramas in minte.
    febra este raspunsul organismului la o problema, este modul lui de a lupta. daca sari imediat sa scazi febra cand aceasta apare, nu lasi natura sa isi faca treaba, o faci tu si inevitabil organismul nu v-a invata cum sa faca fata data viitoare. mecanismul se repeta si in multe alte ocazii.
    acum sa nu intelegeti ca sunt inconstienta si las copilul cu febra in nestire... dar o controlam doar asa usor cu stat f dezbracat, bai/ dusuri cu apa doar calduta. experimentam asta de 1 an si ceva pe adina - varful a fost 4 zile de febra 39 , chiar 39.5 dupa care si-a revenit perfect... in tot timpul asta nu a luat nici macar o picatura de ceva.
    stii ce am mai observat ca incet incet racelile au devenit foarte rare si mult, mult mai usoare. sincer nu cred ca e coincidenta.
    in raceala super usoara care a avut-o adina i-am dat doar ceai cu miere, catina cu miere si propolis.
    stefan e cu muci de 5 saptamani, si cand spun muci sunt chiar muci multi, nu au dat inapoi dupa 3 sapt de picaturi acum am renuntat la orice si ne bazam pe titi si vitaminele din ceea ce mananca.

    va pup cu drag
    in ceea ce priveste apa de mare in nas, noi spunem pas de anul trecut. dr lui stef ne-a interzis pe motiv ca nu e ceva natural in asta si desi f multi recomanda el nu e de acord. pt ca s-a dovedit f bun in ceea ce face, am ales sa il ascult in privinta asta si nu mai folosim.

    RăspundețiȘtergere
  10. Zoozie, si daca is blonda nu am priceput din prima, ala e id-ul tau la gmail?

    Raluca, uite ca am ce invata de la o mami cu experienta! Pup cu drag pe Stefan si pe Adina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Zoozie, intreb aici ca poate revii, ce parere ai de astea: http://www.hylands.com/products/cplus.php ? Scrie ca sunt singurele bune pentru copii sub doi ani.

    Din moment ce nu am doctor homeopat, am mers la dr. google :D

    Am intrebat-o si pe Mimi la celalalt post unde a scris ea.

    RăspundețiȘtergere
  12. Le-a folosit si pe-astea, sunt bune. Eu Andei i-am dat flu care 4 kids, dar cand a fist mica (1 an si 2 luni) i-am dat o pastila in loc de doua. Nu inteleg de ce spun ei ca sunt pentru peste 2 ani, sunt 30 CH , deci foarte slabe si cotin printre aletele substanta din oscillococcinum si beladonna (buna la dureri in gat si febra). Mie una mi se par OK>

    Dar si CC plus cold si-au facut bine treaba si merg cam la aceleasi simptome. Eu nu stiu daca o sa mai comand tocmai de acolo, o sa incecr sa gasesc remedii in tara (avem Boiron, Plant Extrakt, etc). Ma batea gandul sa import eu hyland's, ma mai gandesc, uite chiar mi-ar placea un feedback la treaba asta. E de alergat dupa autorizatii si stuff, nu e chiar simplu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesate link-urile , am frunzarit cateva dar eu mai greut cu engleza , adica sunt termeni care nu-i inteleg deloc .
    Cum eu aici naturiste nu prea gasesc , ma multumesc cu homeopaticele , si de mica o tratez pe Iza ( cred ca ti-am mai scris asta ?)
    cu NUX VOMICA ,ptr raceala ,si cu Belladona ptr febra si mai inca 2-3 . insa acuma am gasit de la Boiron ceva care le aduna pe toate la un loc , se numeste Coryzalia .
    in rest medicul zice pas la un tratament ptr imunitate , cica nu are sens, cu toate astea ptr Alex in fiecare toamna ii da vitamina D si eventual echinaceea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Zoozie, eu cred ca ai avea succes! Go for it! Degeaba sunt de la plantextrakt daca eu nu stiu ce sa iau, ce mix pot face...

    Dana, mersi mult mult mult! Uite ca nu stiam de coryzalia. Imi plac astea facute pentru noi nestiutorii care nu au medic :D. Si intrand pe site la boiron am vazut ca si oscilococcinum, si stodal au variante pentru bebei. Chiar mi-am pus intrebarea cum de se dau la noi, chiar daca sunt de adulti.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...