duminică, 29 decembrie 2013

2013 pe blog


- 69794 vizitatori unici, care au vizualizat 242154 pagini. (pana in 27 decembrie)


Dintre cautarile Google,

- 1076  vizitatori unici au aterizat anul acesta aici cautand informatii despre Clinica Medicala 3 din Cluj, o postare de exact acum 2 ani... Sper sa ia decizia cea buna si le doresc multa sanatate.

- 577 au cautat detalii despre bagajul de maternitate.

- 558 au observat ca nu au nevoie de asa multe cumparaturi pentru venirea bebelusului. 

- 531 s-au interesat de purtarea bebelusului, babywearing, marsupii pentru bebelusi, portbebeuri sanatoase

- 322 au cautat informatii despre toxoplasmoza si despre spiramicina. Sanatate si intelepciune va doresc!

- 283 au vrut sa stie mai multe despre tiroidita autoimuna, euthyrox in alaptare, fertilitatea atunci cand ai Hashimoto.


Topul celor mai citite postari in acest an:

1. Despre marsupii si alte port-bebe-uri

2.  Lista de cumparaturi pentru bebe si pentru nastere - 1 - medicale

3.  Ce este si ce nu este Attachment Parenting?

4. Despre hipotiroidism, tiroidita autoimuna Hashimoto, sarcina si alaptare   

5. De ce nu recomand Clinica Medicala 3 din Cluj-Napoca

6. Printre nori

7. Ecografiile in sarcina sunt nocive!

8. Ce are Alfie Kohn cu Supernanny?

9. Lista de cumparaturi pentru bebe si pentru nastere - 2 - igiena, scutece, baie

10.  Lista de cumparaturi pentru bebe si pentru nastere - 3 - alaptare



Avand in vedere ca am scris doar 58 de postari, o treime fata de primul an de blog (aprilie-decembrie 2010), va multumesc ca ati mai stat alaturi de mine.

M-a intristat postarea cu ceea ce-mi doresc in 2013, asa ca nu simt nevoia sa imi doresc ceva in 2014. Normal ca as vrea sa fim toti sanatosi, dar mai mult nu pot gandi acum.


Strict legat de blog, si nu de noi,

- a fost primul an in care am participat la campania vALLuntar (gasiti postarile aici), cu 3 review-uri la carti ale editurii All. 
- In luna mai am scris doua review-uri la haine create de doua mame ce mi-s foarte dragi, Lilu Tesa si 100% Pasiune.
- Tot in luna mai am scris despre Sophie dupa ce am citit un articol online. Dupa citirea postarii o prietena buna mi-a sugerat sa facem un grup pe Facebook pentru a discuta mai multe. De aici toate au mers atat de bine, implicarea presei, gasirea altor avocati! Insa justitia austriaca si lipsa banilor pentru procese pun bete in roate si finalul de an ma prinde descurajata de situatie.
- Otilia mi-a facut o bucurie implicandu-ma in venirea lui Michael Thompson. Am scris 3 postari pe tema, si am putut oferi si un bilet la conferinta.
- dupa ce in aprilie am schimbat poza de antet a blogului, in august a trebuit sa-mi creez un logo.
- in octombrie Monica mi-a oferit onoarea sa scriu despre Alfie Kohn si sa daruiesc un bilet la faimoasa conferinta. Mi-ar fi placut sa gasesc timp sa scriu mai multe postari, dar nu am reusit, a fost o perioada foarte aglomerata.

 Sper sa reusesc sa scriu si despre cum a fost 2013 pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...