duminică, 26 februarie 2012

Parcul de animale "Moara de vant" Cluj-Napoca

Daca tot sunt la faza in care incerc sa mai descarc poze de pe aparat si sa le fac loc pe computer, am dat de pozele din 15 februarie, de la vizita la Parcul de animale "Moara de vant" din Cluj-Napoca. Mai exact, de langa Cluj, din Faget. Se ajunge un pic mai greu, mai ales iarna pe zapada necuratata :)). Dar merita. Se vede ca totul e facut cu gust si cu drag. Si daca putem sustine un proiect romanesc dragut, eu zic s-o facem. Poate bucurestenii sunt obisnuiti cu asa ceva, dar aici la noi e ceva nou, un loc frumos unde poti merge cu copiii sa se simta bine.

Am ajuns sus cu greu, dar macar a testat Relu masina pe zapada de vreo jumatate de metru de pe drum :)). Noi am mers prin Manastur, nu prin Zorilor, si deja cum treci de ultima statie a autobuzelor, ai o priveliste de vis. Ma mir ca nu s-a umplut acolo de vile, pentru ca mi se pare o zona superba. Aer curat, parauri de munte, paduri, la 2-3 km de oras. Si in Faget apoi, pana sus la ferma, zapada ne dadea un peisaj de poveste.

Problema este ca, fiind in afara orasului, copilul din dotare e posibil sa adoarma pe drum :)). Am apucat sa ma dau pe Facebook linistita in masina in timp ce el isi facea somnul :)). Relu a iesit, a vorbit acolo cu domnii de la ferma. Eram singurii vizitatori din acea dimineata.



Ce animale se pot vedea sus la ferma? Iepurasi, catei, capre (atentie, daca le mangaiati, riscati sa spuna copilul vostru apoi o zi intreaga "ce miroase? miroase a capra" :))))), oricat v-ati spala :)) ), ponei (care am inteles ca se pot si calari), lame, caprioare, cerbi, cerbi lopatari, soim, bufnita, corb, pisica salbatica, cal, vaca, magar, chiar si o maimuta, gaste, rate, curcan, gaini, fazani, ceva veverite ce semanau cu niste sobolani :D, si sigur uit ceva animalute mici :D.

Partea cea mai cool este ca le poti hrani. La inceput ne-am cumparat o galetuta cu graunte, iar apoi un domn ne-a dat (gratis :D) o galeata mare cu morcovi feliati, ca sa mergem la caprioare si la cerbii lopatari. Mi-am pus o singura intrebare, sper ca nu le infometeaza, ca sa vina la turisti sa manance. Dar mi s-a parut extraordinar ca am putut intra la caprioare si la cerbii lopatari.





























































 

La plecare drumul a fost mai greu, masina derapa prin zapada. 





Si la un moment dat urmele nu mai stiam pe unde sunt, probabil se intalnisera doua masini, pentru ca toate erau sterse. Relu a luat-o putin prea in dreapta, si ne-am trezit cu fundul masinii in zapada din sant. A incercat s-o scoata, nu a reusit. A incercat sa impinga in timp ce eu si Alex :D eram la volan, nu am putut s-o scoatem. Semnalul orange era foarte slab (daca nu era deloc, ar fi fost grav :)) ). Relu l-a sunat pe domnul de la ferma, care a venit in mai putin de 10 minute, cu o masina de teren, cu cablu de tras, cu un baiat cu o lopata (recunosc ca noi nu aveam lopata). Si iarasi eu cu Alex la volan :D eram stresati sa manevram cum trebuie volanul si acceleratia/frana :). Am reusit s-o scoatem de acolo repede cu ajutorul lor. Deci pe langa ca au o ferma frumoasa, jos palaria si pentru cat sunt de saritori!

11 comentarii:

  1. Mi se pare super, dar super tare ca poti sa cumperi mancare speciala ca sa hranesti animalele. Astfel, scapa de grija ca vizitatorii le ofera biscuiti, paine sau pufuleti (cum am facut noi astazi, din pacate, la o ferma asemanatoare; nu cu pufuleti, dar cu mere si grisine).

    Imi place caciulita ta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, Dana, din moment ce nu e gratis, probabil mai sunt si vizitatori care incearca sa triseze :))

      Caciulita imi place si mie, multumesc frumos. Cred ca o port mai nou pentru ca imi da impresia de par lung :))). Asa mi-as lasa si eu par lung, daca as sti ca il pot da jos cand ajung acasa :)).

      Ștergere
  2. Oi ce fain! Vreau si eu, vreau, vreau. Sa am asa ferma sau macar sa merg sa vad sau macar in padure sa ajung... Mi-a ajuns viata la bloc pana peste varful capului....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai incoace! Hai hai hai! Ne luam pamant langa Cluj :)), esti si mai aproape de orasul natal aici :D. Ah, sau si mai aproape ar fi la Bistrita, uite, ne da Dana de mai sus niste detalii despre locurile de acolo, ca doar e nora de Bistrita :D. Sa mai zic o data? Hai incoace! :)

      Ștergere
    2. Pe deal la Tihuta...
      Vorbim :D

      Ștergere
  3. mai unde gasesti tu locurile astea faine? :) eu stau de ~5ani in TM si am impresia ca nu am "fructificat" la maxim zona...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit anul trecut de locul asta si mi s-a parut foarte fain. Am avut noroc ca Relu a tinut minte :)).

      Eu zic sa te interesezi, si daca nu este asa ceva, sa incepi tu :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...