miercuri, 29 februarie 2012

Gradina zoologica din Budapesta

Este minunata! La final am fost franti, e drept, dar este cea mai faina gradina zoologica pe care am vazut-o. Multe animale, totul e curat si amenajat frumos si natural. Multe animale sunt libere, printre vizitatori. Si majoritatea pasarilor sunt libere de tot :D.

Ca sa nu umplu aici de poze, le-am pus in doua albume: Gradina Zoologica 1 si Gradina Zoologica 2. Unele poze sunt insotite si de comentariile mele :D.

Asadar, macar pentru Gradina Zoologica merita sa faceti o mini-vacanta in Budapesta, pentru copii.

Am vrut sa scanez pliantul de la zoo, cu harta, ca sa vedeti si acolo cum e organizata gradina, si ce animale au, dar noroc cu tehnologia asta, ca se pare ca au harta online :)). Se poate downloada de aici. Tot din linkul anterior am vazut ca se poate ajunge aici, unde puteti vedea gradina din satelit. Si chiar puteti alege jos ce animal doriti sa vedeti! UAU UAU UAU! L-am vazut pe ursul polar cat de bine doarme :)). Ce fain! Asa iti poti propune de acasa cand vrei sa mergi, cand e suficient de cald sa scoata anumite animale la aer, etc. Ce tareeeeee!!!!!! Imi place mult site-ul lor. Aici puteti vedea, cu denumire latina cu tot, ce animale au la zoo!

Mi-ar fi placut mai mult o postare cu poze, dar ce pot sa fac daca n-am putut alege doar cateva? :D

12 comentarii:

  1. ;)) sa-mi spui cand mergi, sa ma uit prin satelit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioooi . ce faaain.
    Deci caprele tineau sedinta :)) Tu le-ai spionat :)
    Eu n-am fost pana acum decat la Luch 2000 dar n-am fost data pe spate.
    Sper cand vine caldura sa ajungem la gradina zoologica de aici din Timisoara cu copiii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sakura, am fost la voi anul trecut. E mult mai fain decat la noi, plus ca e acolo in padure, se poate integra intr-o excursie mai lunga, picnic, ceva. Alex a fost fascinat de buldozere :)). Dar a ramas cu mintea si la strut! Partea proasta e ca peste tot am vazut sobolani. Si vii, de care incercam sa ne ferim, si morti, plutind in baltile artificiale ale gradinii..

      Ștergere
  3. Ce diferenta fata de gradinile zoologice de la noi! Minunate fotografiile, Alex se vede ca a fost extrem de incantat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fata de cea din Baia Mare sigur :)). Aici parca e inchisoare de animale chinuite si flamande... Dar cea din Oradea si cea din Timisoara mi-au placut (fara treaba cu sobolanii :)) ).

      Multumim! Da, Alex era extaziat, de girafa in primul rand! Si la iesire i-am cumparat de la magazinul de suveniruri o girafa si o zebra de calitate foarte buna (ceva plastic cred). Le adora :)

      Ștergere
  4. Brr! Sobolani, nu multumesc! :) am fobie. Deja mi s-a zbarlit pielea pe mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, si Relu e ingrozit de ei :)), si cum i-a vazut, nu stia cum sa iasa mai repede :))

      Ștergere
  5. Cica aia din Nyiregyhaza e si mai faina, plus ca are avantajul ca e la 160 de km de noi, nu la 450 :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. true! Am vazut niste poze pe undeva si erau asemanatoare cu asta. De-abia astept sa mergem si acolo!

      Ștergere
  6. Superb, mi-aduce aminte de Schonbrunn. Oricum, e de mers neaparat. Foarte faine pozele.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumiiiim pt poze!!! chiar ca e tare gradina! dichisita, aranjata, f bine pusa la punct

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...