marți, 6 decembrie 2011

Filme de REvazut

Am refuzat o leapsa de la Monis, pe motiv ca nu prea ma uit la filme potential deprimante, potential ingrozitoare sau plictisitoare. Dar acum pe Andra n-o pot refuza, din moment ce a intors leapsa in partea filmelor ce am dori sa le revedem.

Pun un disclaimer, eu ma pricep la domeniul filmelor cum sunt fanii manelelor in muzica :D. Ma uit la seriale usurele, la filme facute doar sa te destinda, fara sa misti un neuron in vizionarea lor. Genul comercial american, nu pesimist european. Si chiar trebuie sa fiu intr-o pasa foarte buna sa ma uit la ceva mai “de arta”. Asa ca nu ma pot compara cu fetele la care a mers leapsa pana acum (Monis , MoniQ, Ralu’, Bee, Raluca, etc). Ma simt asa mititica rau pe langa ele :)).

Si chiar daca si noua leapsa de la MoniQ e iarasi faina, nu ma pot limita la ea. De ce? Pentru ca daca tot ma uit la filme slabute pentru tot poporul, sa nu o dau cumva in bara alegand un singur film :))), trebuie mai multe.


Asadar, filme pe care le-as revedea, sau pe care le-am vazut de mult prea multe ori:

1. Cele din genul “final neasteptat, care te tine cu sufletul la gura”. Cand eram studenta in Cluj si a aparut Al Saselea Simt l-am vazut in saptamana premierei de 3 ori :D. Tot in aceeasi perioada, in saptamana premierei filmului Fight Club, l-am revizionat de 5 ori... Asa ca eu cred ca se incadreaza bine la filme vazute de multe ori :)). Mai apoi, cand au aparut la HBO si la posturile normale, m-am uitat iar... (stiu, stiu, bizar, recititi disclaimerul :D). Din aceeasi categorie, The Others. Si inca unul fain si revazut, O minte sclipitoare. Ah, si Seven refuzat de Ralu’ mi-a placut mult si l-am revazut de cateva ori. Si Tacerea Mieilor l-am vazut, la vremea lui, de multe ori.

2. Cele din categoria filme cu mafioti :D. Robert de Niro, Al Pacino, sau daca sunt amandoi, cu atat mai bine. In top sunt O poveste din Bronx, Obsesia, si normal, seria Nasul.

3. Seriale de comedie TV revazute in totalitate de cel putin 5 ori, de fiecare data cu hohote de ras :D: Seinfeld, Prietenii tai, MASH, ....

4. Filme dragute, romantice, comedii, cu happy end. Nu imi vin in minte exemple multe, dar le stiti voi :D. Singurul prezent in memoria mea acum e The Notebook. Si daca Pe Aripile Vantului nu a avut final fericit, s-a gandit cineva la sufletul meu si a facut Scarlett (in momentul asta incepe sa-mi para rau ca am acceptat leapsa si dau atata “din casa” :)) ).

5. Am mai avut o mare pasiune pentru filmul The Doors. Cred ca l-am revazut de vreo 6-7 ori. Si de fiecare data la final aveam impresia ca sunt putin high...

6. Pe Forrest Gump l-am revazut numai de vreo 3 ori, asa ca e mai jos in top, dar e dragutel :D

7. Ah, si sa pun in top si un film vazut recent pe HBO, mi-a placut mult, si vreau sa-l revad. Din Raiul meu.


Daca ati ajuns pana la final e mare lucru. Asa ca dau leapsa cu filmele dragute mai departe oricui a ajuns pana aici.

5 comentarii:

  1. Si eu calatoresc cu Fight Club pe umar de ani buni. Nu-mi amintesc de cate ori l-am vazut, dar stiu citate intregi, cu intonatie, le recit frumos si daca ma trezesti din somn :)Cred ca pe undeva e filmul meu de capatai, de iluminare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Fight Club... am avut si ringtone la telefon(pana l-am pierdut) cu..."now imagine your pain is a white ball of healing light" :) Eu as raspunde, da tre sa fac recenzia la Boba acuma:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehee deci cu Fight Club-ul v-am nimerit! :)

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe, eu nu stiu cand as fi capabila sa fac o lista completa cu filme de revazut. am nevoie de un concediu pentru asta :D. si inca unul pentru a face o lista cu cele care mi-au placut mult de tot... Dar cine stie, poate va veni si vremea aia...
    Kiss!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu, si eu cu Fight Club
    si Pe Aripile Vantului

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...