vineri, 1 iulie 2011

Pisicute - cine vrea?

Iar ajung sa postez inainte sa termin de raspuns la fetele dragi care imi scriu.

Dar e o chestiune mai urgenta, care trebuie sa se afle cat mai repede.

AVEM PUI DE PISICA! Luni am descoperit ca avem doua cuiburi de pisici in magazia noastra (desi nu avem pisici :D). Pe cei de jos ii vedeam, impreuna cu mama lor, iar mai apoi i-am auzit si pe cei din pod plangand. Le-am pus laptic in ambele locuri, in ideea ca vor manca mamele.

Cei de sus au plans infiorator si luni si marti, si noptile. Eu am continuat sa le duc laptic si mancau. Se pare ca de luni, din 27 iunie, cei de sus nu mai au mamica. Si saracutii, la fel ca si puii de om care daca nu vine mama cand plang, se opresc din plans, la fel si acestia, nu mai plang de atunci. S-au obisnuit cu ideea ca mama nu mai vine, dar sufera vizibil. Sunt speriati, nu are cine sa-i invete din ce e facuta lumea asta, si stau doar ei 3 intr-un pod plin de nimicuri. Probabil instinctul de supravietuire i-a facut sa nu mai planga, pentru ca ar fi atras dusmanii...

Noi nu ii putem pastra, pentru ca avem doi caini foarte rai cu alte animale. De cate ori prind un arici, o gaina, un sobolan, un porumbel, orice, il omoara in cateva secunde. Acum le-am interzis accesul in partea aceea de curte unde e magazia. Dar nu va trece mult pana cand pisoii curiosi vor merge ei de buna voie pe teritoriu inamic, si as suferi enorm sa ii vad in botul unui caine.

Din moment ce pisoii de sus nu au mamica, si papa laptic, cred ca le-ar fi mai bine in bratele iubitoare ale cuiva, decat speriati intr-un pod intunecat. Trebuie sa-i invete cineva ca totusi lumea asta e frumoasa si e un loc imens de joaca.

Asa ca daca stiti pe cineva care isi doreste un pui de pisica, va rog sa dati de veste. Ideal ar fi cineva loco, din Baia Mare, ca nu stiu cum s-ar putea transporta. Sau de la Cluj, ca mergem in weekendul urmator (desi as spera sa nu trebuiasca pe langa un Alex plangacios pe drum sa tin in brate si un pisoi mieunator, mai ales ca voi fi imbracata cu rochita de nasa de Botez si acolo aterizam direct in toiul evenimentelor de Botez :)))) ).

Haideti sa facem cumva sa aiba puii astia o viata fericita si sa se simta iubiti!

Astia sunt cei 3 din pod, fara mamica (unul e negricios, unul e portocaliu, si unul e alb cu pete portocalii si gri-tigrate):





Si astia sunt cei 4 de jos, care au mamica:






Update cu poze noi cu cele 3 pisicute orfane:





6 comentarii:

  1. Intreb si eu ca un necunoscator: mamica de jos nu poate adopta puii de sus? Macar temporar?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu ma pricep. Mi-a fost teama sa fac asta, nu cumva sa-i omoare... Nu stiu cum ar reactiona, din moment ce n-o cunosc decat de luni si pe ea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Raluca, poti incerca, sub supraveghere, sa ii dai pisicii de jos si pe puiutii din pod. Mi-e greu sa cred ca ii va rani, cel mult ii va respinge.
    Mult succes cu infiatul!

    RăspundețiȘtergere
  4. A reusit Relu sa prinda un salbaticut de sus si l-a dus aseara pisicii de jos. A marait catre el urat si gata, l-am tot luat si l-am dus inapoi la fratii lui...

    Ma gandesc sa-i duc pe cei 3 la un petshop, desi mi se pare cam trist cum stau acolo inchisi cu geam si lumini puternice. Si mai am o dilema, nu stiu daca cei de jos se vor separa de mamica. Acum asa de frumos stau toata ziua pe ea, si se joaca, nu m-ar lasa inima sa ii iau... Tot astept sa ii respinga ea de la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Of, si mai am un stres, ca noi mergem imediat in Grecia si stam mult, pe cand venim vor fi marisori puii. :|

    RăspundețiȘtergere
  6. Cele 3 pisicute fara mama au plecat vineri spre Borsa, la un doctor veterinar ce le gaseste stapani.

    Cele 4 pisicute de jos au fost si ele abandonate de mamica, asa ca luni incercam sa le trimitem si pe ele la Borsa, la munte :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...