vineri, 15 iulie 2011

Am ajuns la Timisoara

Sa vedem cât mă tine elanul de a scrie. Laptopul meu nu vede wirelessul hotelului asa ca mă enervez cu tastatura ipadului (o inventie minunata de altfel) si cu autocorectarea, trebuie sa vad de unde se scoate, ca tot îmi pune cuvinte aiurea. In plus e târziu si mi-e tare somn.

Zeii drumurilor azi nu au fost bine dispusi. La drumul precedent la Timisoara, doar portiunea Oradea - Arad era dezastru, in reparatii si in semafoare. Acum si drumul pana la Satu Mare e in reconstructie. In plus, azi am vazut cele mai multe tiruri si camioane din toata viata mea, nu inteleg de ce. Drept consecinta, un drum ce in alti ani il faceam in 4 ore, azi a durat 7 ore lungi...

Relu si-a luat statie radio sa comunice si el cu tiristii, sa afle unde sunt radare sau probleme pe drum Pe langa faptul ca-l vedeam razand de unul singur de ceea ce auzea in casca, a mai aflat si ca in vama Petea de 2 ore nu trecea nimeni (deci ne-am bucurat ca nu am iesit din tara pe la Satu Mare ca anul trecut), sau ca in vama la Bors era o coada kilometrica.

La Arad noi am injurat in gand, dar tiristii lui Relu spuneau lucrurilor pe nume :D. De cativa ani au un pod in reparatii, dar iesirea spre Timisoara e asa de prost marcata asa, cu noul traseu de ocolire a podului, incat am pierdut cam o jumatate de ora incercand sa iesim din oras. Nu ne-a placut niciodata Aradul, dar acum recunoastem ca ne enerveaza rau de tot. In plus, pe centura orasului era un blocaj, astfel injuraturile din casca lui Relu erau mai acerbe din zona aceea.

Caldura mare a fost azi, dar nu spun o noutate pentru nimeni... Acum s-a pus pe fulgere pe aici. Stam la un hotel dragut, mult mai ieftin decat cel central de data trecuta. Ne-am speriat de dimensiunea camerelor, au 40 de metri patrati. Si holurile sunt imense. Hotel Senator, la iesirea spre Lugoj. E dragut tare, deocamdata avem doar impresii pozitive.

Am cumparat cele mai bune piersici mancate anul asta de la livezile din Sacuieni, judetul Bihor. Iammmmiii...

Am fost dupa-masa in Iulius Mall si Relu a tras concluzia ca i-a crescut mai tare tensiunea aici decat la Arad. Un mall mai incalcit si mai prost structurat nu am vazut in viata mea. Multe alei, putine scari si lifturi. Unde sunt scari rulante de urcare, nu ai si de coborare, asa ca daca vrei sa cobori trebuie sa ocolesti putin. Pentru lifturi iti trebuie harta si ghid de utilizare. In primul rand le gasesti greu, greu de tot, sunt ascunse bine. Apoi astepti sa binevoiasca sa opreasca, si dupa vreo 4-5 minute in sfarsit se deschid usile. Intri si observi ca e un lift ce are doar etajele 0 si 3. De la 3 nu poti ajunge nicaieri, decat la un club. Cobori si cauti un lift ce sa aiba si cifra 2 inauntru, pentru ca la 2 e food court, de unde mi-am luat iar mancare la pachef pentru maine de la falafel king. Gasesti un lift cu 2, dar care te duce la alt club, care probabil ca se afla pe acelasi nivel cu food court-ul, dar nu poti ajunge la el, nici nu-l vezi, pentru ca ai iesit pe acoperis afara... Toate astea se adauga constatarii de data trecuta ca daca ai carucior cu rotile, sau carucior de copii sau carucior de cumparaturi, ai ghinion, sunt multe locuri in mall unde nu poti ajunge, pentru ca nu sunt nici rampe, nici lift. Noi azi eram cu boba, dar cu un carucior de la auchan cu sticle de apa plata ce nu aveam chef sa le caram in maini...

Am vazut la un moment dat un Bam Boo, asa ca am intrat rapid sa cumpar ceva de lemn pentru aniversarea noastra. (brrrrr se zguduie cladirea cum tuna.....) Ma tot uitam la cutii de lemn si mi se pareau tare scumpe. In plus, nu aveam la nici una un sentiment de dragoste la prima vedere. Dintr-o data incepe sa se agite entuziasmat Alex in boba in spatele meu. Vazuse o girafa si o voia. Si culmea, era din lemn! Mai ieftina decat cutiile, dar tot nu imi vine sa va spun cat am dat pe o amarata de girafa de lemn... Asa ca Alex ne-a ales cadoul de anul acesta! Si ne cam reprezinta. Nu ma refer la inaltime :)), ci la faptul ca anul asta ii facem pe plac piticului si el e important.

Buuun, sa inchei aici. Maine seara ar trebui sa avem net in Macedonia, dar nu stiu daca o sa reusesc sa intru. Azi am facut putini kilometri in multe ore, maine va fi invers, ca intram si noi in tari mai civilizate ca noi, tari care nu sunt in UE... Serbia si Macedonia.

Incerc sa raspund si la comentarii, daca nu reusesc, sa stiti ca le-am savurat si am primit toate gandurile bune, si voi raspunde cat pot de repede. Nu am mess pe ipad... Ce rau fulgera... Noapte buna!