vineri, 23 decembrie 2011

De ce nu recomand Clinica Medicala 3 din Cluj-Napoca

(care e, cred, cea mai renumita in interne de acolo)



...pentru ca “altfel”, unchiul meu ar fi fost printre noi...

(25.04.2011 - de Paste)


...pentru ca “altfel” am fi sarbatorit maine, in 24 decembrie, Craciunul, in loc sa mergem la inmormantare.


...pentru ca “altfel” tatal meu ar mai fi avut un frate.


...pentru ca “altfel”, verisorul meu nu ar fi trebuit sa isi incheie calatoria vietii lui prin Asia ca sa vina sa-si ingroape tatal pe care il lasase sanatos si in putere.



Dar mai ales


...pentru ca a mers pe picioarele lui, glumind, la prima operatie, de ceva polipi renali, daca bine am inteles. Nimic urgent, nimic grav. Un om puternic, care, desi avea diabet de multi ani, era un om sanatos.

...pentru ca doctorii au vazut la acea operatie ca exista “ceva” dupa intestin, si i-au spus ca trebuie sa se opereze si sa scoata “tumoarea” afara, pentru ca ii va apasa pe intestin. In timp. Nu, nu era ceva urgent, dar au vrut sa-l opereze la cateva zile de la prima operatie. A doua anestezie generala, la un pacient cu diabet si deci cu probleme de coagulare si de inima.

...pentru ca banuiesc ca medicul a vrut sa-l opereze rapid pentru ca pleca in concediu in ziua urmatoare... intr-o situatie cand chiar si o saptamana i-ar fi permis organismului sa se refaca dupa prima operatie. Ambele neurgente de altfel.

...pentru ca i-au dat de inteles ca in acea zona nu exista decat tumori maligne, si sa se astepte deci la ce e mai rau.

...pentru ca, desi au banuit ca e maligna, au facut ei operatia, in loc sa-l trimita la oncologie, unde ar fi fost oameni mai priceputi la extragerea tumorii, si unde au tot trimis de fapt tesut pentru biopsie.

...pentru ca fiind vorba de un conferentiar de la renumita "medicala 3", aveau incredere orbeste in el.

...pentru ca stiau ca aceasta operatie este foarte grea, au cerut cantitati enorme de sange pentru ea, dar i-au dat de inteles ca e musai sa o faca. Atunci.

...pentru ca dupa aceasta operatie nu si-a revenit de tot. Se simtea rau tot timpul, si cu dureri mari, si organismul nu se refacea. Oare pentru ca i-au spus ca dupa tot chinul asta, sigur e cancer?

...pentru ca a urmat a treia operatie dupa cateva zile, tot cu anestezie generala, in care i-au scos ceva tampoane ce i le lasasera sa opreasca hemoragia.

...pentru ca avea deci in numai o saptamana si cateva zile, o operatie laparoscopica, una mare pe sub burta si una care nu au inchis-o deloc la osul sacru, cu tot cu taiatul osului.

...pentru ca doctorul spunea ca el crede ca nu isi revine din cauza ca nu are suport moral, dar nu se uita in ograda proprie. Matusa mea era distrusa de comportamentul asistentelor, a trebuit unchiul meu sa ii ia apararea de multe ori. Tatal meu, om de cultura, cand a fost in vizita acolo, a indraznit sa o intrebe pe o asistenta de pe hol unde e ceva anume. Ca sa fie repezit ca ultimul cersetor, si intrebat daca nu stie sa citeasca. Si vorbim acum de asistente carora li s-a dat mai mult decat ar fi visat... Asistente care jigneau un om care oricum era la pamant din punct de vedere moral, pentru ca de la un barbat puternic ajunsese in cateva zile un neputincios, cazut la pat si cu scutece de adult.

...pentru ca dupa ce s-au implinit doua saptamani de spitalizare, l-au trimis din Cluj acasa in Zalau, cu masina personala, nu cu ambulanta, chiar daca el se simtea rau si nu era refacut, si nu i se drena bine operatia.

...pentru ca drumul i-a facut si mai rau si dupa doua zile (nu mai retin exact, poate numai o zi) i s-a desfacut operatia.

...pentru ca l-au dus de urgenta la spitalul din Zalau, unde medicii au constatat ca nu trebuia sa il trimita acasa de la Cluj, pentru ca operatia nu se drena. L-au trimis la Cluj, unde s-a ajuns la concluzia ca drumul i-a facut mult rau, intr-adevar. Si l-au bagat in operatie.

...pentru ca, deci, in decurs de doua saptamani, el intra in a patra operatie majora, cu anestezie generala. Asta a fost luni.

...pentru ca nu s-a mai trezit dupa operatie, a intrat in coma...

...pentru ca luni, in timp ce era operat, au venit rezultatele biopsiei, si se pare ca nu era vorba de o tumoare, ci un fibrom inofensiv... Si el n-a mai apucat sa afle. El a trait cu ideea ca de 2 saptamani trece prin chinuri infioratoare, dureri de nedescris, jigniri rusinoase, neputinta ... ca apoi sa se lupte cu cancerul. E normal ca nu a mai avut puterea...

...pentru ca marti, sub aparate, a facut un stop cardiac, care nu a fost sesizat de personalul medical de acolo. Doar cand le-a spus matusa mea, care era in vizita (la terapie intensiva, mai putin de 2 ore pe zi i se permitea), aratandu-le aparatele, s-au panicat.

...pentru ca marti seara am povestit cu parintii mei sa mearga la Cluj sa-i spuna ca nu are cancer, chiar daca doctorii sustineau ca nu aude...

...pentru ca tati credea ca merge sa-si incurajeze fratele sa iasa din coma.

...pentru ca la 13:30 cand au mers la spital, cu o jumatate de ora inainte de ora de vizita, nimeni nu a vrut sa le spuna care e starea lui.

...pentru ca la 14:30, cand au vrut sa intre, parintii mei si matusa mea, i-au oprit. Si atunci a fost clar...

...pentru ca apoi au chemat-o pe matusa mea inauntru, spunandu-i ca de o jumatate de ora il resusciteaza, si doar acum il pot declara mort.

...pentru ca sunt sigura ca ar fi vrut sa aiba pe cineva alaturi cand moare, nu o echipa de doctori si asistente care...

...pentru ca mai mult ca sigur autopsia va spune ca i-a cedat inima, dar nu va spune DE CE i-a cedat inima...




Voi scrie intr-un document mai multe despre el, ca sa ma descarc eu, ca sa-l cunoasca si Alex. Nu stiu inca daca il voi publica. Dar trebuie sa scriu, pana nu uit. Ieri inca nu-mi venea sa cred ca nu mai e. In fiecare seara din aceasta toamna si iarna m-am gandit la el, pentru ca in fiecare seara am mancat cu Alex cate un mar red delicious de pe merii lui. Stia ca e soiul meu preferat, imi aducea in fiecare toamna, si in acest an a fost prima data cand nu i-a stropit, nu i-a tratat, ca sa ii dau si lui Alex.

De ce am scris postarea asta, acum inainte de Craciun? Nu ca sa intristez lumea. Nu ca sa atrag mesaje de simpatie (desi am fost surprinsa placut pe Facebook). Ci ca sa ma descarc putin. Si ca sa se afle. Sa se afle ca medicii nu iau tot timpul cele mai bune decizii pentru noi. Voit sau nevoit.

65 de comentarii:

  1. Imi pare foarte rau, nu stiu ce sa iti spun.. cuvintele sunt de prisos...
    Nu stiu daca vreodata in tara asta doctorii isi vor asuma deciziile, pentru ca deciziile lor sunt vitale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tatăl meu e internat la Cluj, la medicală III. Sunt frapată de obrăznicia cu care suntem tratați anumite persoane din personalul angajat, în special o infirmieră. Deocamdată sunt mult prea supărată să spun mai mult. Voi informa prima dată medicul la care este internat.

      Ștergere
  2. Este greu de crezut si de acceptat. Pentru mine, o straina, dar pentru tine si pentru familia ta... Si daca nu ai incredere in doctori si in solutiile lor esti privit ca un habotnic... Numai ganduri bune pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Postul tau vine la cateva ore de cand sunt extrem de suparata pe doctorii din Romania, care l-au bagat pe unchiul sotului in spital cu blocaj renal dar inainte de toate (chiar si de analize si tot) au dorit sa-l opereze de fiere, "just in case" desi omul nu s-a plans in viata lui de asa ceva si nu avea nici un simptom... Chirurgul a spus i-a spus matusii "Doamna, oricum unul din doi oameni are probleme cu fierea, asa ca nu conteaza..." - asta e atitudine de medic care a facut o scoala si a depus un juramant?!!! Iar acum unchiul e in stare critica, pentru ca abia acum s-au gandit ca totusi ceva e in neregula cu rinichii lui, desi are simptome grave de doua zile (chiar si eu, aproape profan, am spus din prima ca e blocaj renal)... Sa mai comentez ceva? Mai am exemple cu duiumul... mi se pare ca medicina in Romania a ajuns cea mai josnica "bisnitza" parca majoritatea doctorilor nu mai sunt oameni, sunt brute...
    Imi pare foarte rau pentru unchiul tau, sa fiti tari si sa nu-l uitati!!! Dumnezeu sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca imi pare tare rau! Si Medicala III e cea mai cea clinica din Cluj...iar multi de acolo sunt super profesionisti. Dar...welcome in my world! Nu vreau sa spun mai multe acum si aici ca nu e locul, voi dezvolta odata subiectul "a fi cadru medical in Romania". Imi pare tare rau ca a trecut si trece familia ta prin asa ceva. Sicer... Condoleante!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragă Raluca, sunt alături de tine...
    (am vrut să scriu mai multe, dar chiar sunt fără cuvinte...nu știu cum a ajuns personalul medical în halul acesta de alienare (ca să mă exprim frumos!)încât să calce chiar totul în picioare...
    (și e îngrozitor că s-a întâmplat în prag de sărbători... știu cum e... bunicul meu cu care am locuit și care mi-a fost mai mult decât un tată a murit acum mulți ani în 24 decembrie)
    Te îmbrățișez cu drag, Anca

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare tare rau... condoleante, Raluca.

    RăspundețiȘtergere
  7. Raluca, imi pare rau...Condoleante!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai Raluca. Ingrozitor.
    Cata suferinta de pe urma unei decizii gresite..

    Despre spitale, personal medical, operatii, etc, mai bine sa nu ajungem acolo.

    Te imbratisez scumpo.

    RăspundețiȘtergere
  9. Fetelor, multumesc mult. Si va cer inca o data scuze ca intr-o perioada de veselie v-am adus un strop de tristete.

    Octavia, faptul ca uneori gresesc, parca il mai pot intelege, unii au facut facultatea ca majoritatea studentilor din tara asta. Dar cand iau decizii bazate pe interese financiare, mi se pare josnic de tot. Nu cred ca este cuvant sa descrie.

    anastela, iti multumesc! Apreciez mult!

    Cristina, te pup!

    Simona, multumesc! Doamne ajuta sa fie bine unchiul vostru. Ai dreptate, bisnitza e un cuvant potrivit :(...

    Ralu', Mamituni, Gabi, Diana, sakura, va imbratisez cu drag!

    Cecilia, nici nu stiu daca e bine sa dai tu "din casa", sa nu ai de suferit apoi... Te pup!

    Of, Anca, deci sa inteleg ca si voi aveti amintiri din acestea de Craciun... Imi pare foarte rau! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ieri ai mei au mers la priveghi si au tot ramas la Zalau. Eu am facut putina curatenie prin casa si mi-am amintit cum atatia ani faceam de sarbatori curat pentru ca veneau ei la noi...

    Inca nu-mi vine sa constientizez ca nu mai este. Si ca acum matusa mea si varul meu sunt singuri. Si nu imi pot imagina ce simt ei acuma seara, singuri in casa lor... cand totul s-a intamplat atat de rapid. Nu imi pot imagina ce a simtit varul meu, care nici nu stia ca e atat de grava situatia (nu i s-a spus), sa vina 30 de ore pe avioane si aeroporturi, sa nu doarma deloc, si in timpul asta sa se gandeasca doar ca tatal lui nu mai e... Si sa fie singur...

    Am aflat ieri ca unchiul meu stia ca va muri (bine, e drept ca in mintea lui el credea ca dupa tot chinul urmeaza lupta cu cancerul, si atunci why bother...). Cand l-au dus la Cluj acuma, ultima oara. Deci cu cateva ore inainte sa intre definitiv in coma. Matusa mea era in casa pregatind o geanta, repede. Pe el il duceau la masina doctorita de familie si un prieten. I-a pus sa se opreasca inainte sa-l bage in masina. Ei au insistat sa intre in masina, ca e frig. El a spus ca vrea sa se uite la case si la livada, pentru ca stie ca nu le va mai vedea... Cat de greu poate fi sa stii ca vei muri, ca nu ii vei mai vedea pe cei dragi, sau locurile de care esti legat, natura, tot... si sa stii ca nici macar nu ai privilegiul sa mori acasa, in liniste, ci jignit si chinuit in dureri printre oameni carora nu le pasa de tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne, ce cosmar! Ma ingrozeste sistemul medical din Ro. Cand a fost mama mea internata la Fundeni pentru operatie pe cord deschis am stat aproape tot timpul cu ea, chiar si noaptea cand a fost nevoie. Blindata mereu cu hartii de 5 si 10 lei....aveam portofelul plin!

    RăspundețiȘtergere
  12. cuvintele sunt greu de gasit pentru a alina suferinta voastra! putere multa! Condoleante

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi pare foarte rau Raluca
    Dumnezeu sa- l odihneasca
    E trist ca asa oameni buni se duc din cauza nepasarii si a egoismului
    Din cauza asta nu avem curaj sa ne intoarcem definitiv in tara

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc, fetelor! Va imbratisez cu drag! Doamne ajuta sa nu ajungem pe mana doctorilor niciodata.

    Azi s-a implinit o saptamana de la ultima lui operatie, din care nu s-a mai trezit...

    Ce ma bucura e faptul ca in 3 zile (vineri, sambata, duminica), 16 aterizari din google cu cautarea "clinica medicala 3 cluj napoca" au ajuns aici. In 3 zile de sarbatoare. Asa ca in timp lumea va afla... pentru unii va fi insa prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  15. condoleante,Dumnezeu sa-l odihneasa in pace. nu intelegeam eu de ce sunteti in negru de Craciun. in afara ca body bebe cu tatoo sunt cool....numai bine! si mai ales multa muta sanatate familiei Donciu si Ardelean

    RăspundețiȘtergere
  16. Adriana, e drept ca nu era musai sa-l imbrac si pe pitic in negru, dar daca tot am avut haine negre si pentru el... asa am mers sambata la inmormantare. Pozele sunt deci din 24, seara, cand am ajuns acasa la noi. Multumim mult pentru vorbele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu tot scriu aici ce aflu, sa fie pentru cei care cauta informatii despre clinica medicala 3 din Cluj-Napoca.

    Doar la o saptamana de la deces li s-a dat dosarul. Dosarul cu externarea si cu scrisoarea medicala pentru medicul de familie. Adica ce trebuia sa-i dea cand l-au trimis acasa cu masina personala. Deci de fapt el nu era externat oficial... Dar au avut nevoie de o saptamana sa puna la punct dosarul si s-au bazat ca familia e prea afectata ca sa ceara atunci toate actele...

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt socata... mi-e greu sa cred ca e real ceea ce povestesti...
    Va doresc multa putere sa puteti trece impreuna peste acest eveniment...

    RăspundețiȘtergere
  19. oooh. Acuma aflu. Ingrozitor :((
    Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca si pe voi sa va intareasca.



    si sper ca medicii aia or sa plateasca cumva.

    RăspundețiȘtergere
  20. Degetica, multumesc mult mult ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Raluca, imi pare tare rau de pierderea voastra. Condoleante!
    Cat despre restul sunt pur si simplu fara cuvinte :-(

    RăspundețiȘtergere
  22. Condoleante! Nimic din ce ar putea spune oricine nu mai conteaza, ajuta, atunci cand pierzi pe cineva drag...
    Va doresc multa sanatate si forta familiei pt a putea merge mai departe!

    Despre sistemul medical de la noi sunt enorm de multe intamplari de genul asta de povestit, din pacate. Tot ce putem sa ne dorim e sa nu ajungem pe mana lor...

    RăspundețiȘtergere
  23. Draga Raluca, condoleante pentru unchiul tau! Este ingrozitor ceea ce s-a intamplat si foarte ingrijorator pentru mine. Mama mea e internata la clinica medicala III, poti sa-mi spui despre care medici este vorba?
    Multumesc,
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nicosia, din pacate nu am intrebat concret numele medicilor, le pot afla usor. Dar parca nu as vrea sa stiu, tocmai ca sa nu le spun mai departe. Voi nu mai puteti da inapoi acum, deci nu are sens sa te amarasti cu asta. E mult mai important sa va rugati, sa credeti ca totul va fi bine si sa fii alaturi de mama ta in toate modurile. In momentul in care ti se pare ca nu esti de acord cu o decizie a unui medic, ii spui ca ai dori sa consulti inca un medic, pentru o a doua opinie. Multa sanatate!

      Ștergere
  24. Multumesc, Raluca, pentru raspuns, pentru sfaturi si pentru incurajari. Ai dreptate, nu putem schimba lumea din jurul nostru si ajungem la un moment in care optiunile noastre sunt limitate; in schimb ne putem schimba pe noi, putem sa cantarim, sa judecam si sa facem cum e mai bine pentru noi. Multa sanatate si tie si celor dragi tie! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  25. Update: lunar vin in medie de pe google 120 de vizitatori pe aceasta postare. La cautarea "medicala 3 cluj-napoca" apare al treilea rezultat, pe prima pagina, chiar si inaintea filmelor de pe youtube. Ce sper este ca din intamplare chiar medicii de la medicala 3 mai google-esc din cand in cand si isi vor da seama ca ei lucreaza cu oameni, nu cu obiecte.

    RăspundețiȘtergere
  26. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandru, imi pare rau, din pacate a trebuit sa-ti sterg comentariul deoarece continea numele unui medic. Cum nu am cum sa am dovezi ca acesta merita amintit, nu am vrut sa fiu implicata in vreun scandal. Multa sanatate!

      Ștergere
  27. Subscriu parerii. E un loc unde isi bat joc de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  28. ideea de a scrie despre acest cosmar este f buna, pt ca uneori cand ai probleme nu stii la ce spital sa mergi. Condoleante, m -a impresionat mult fragmnetul in care unchiul dvs si-a luat ramas bun de la locurile dragi. Eu am fost la gastro si pur si simplu te poarta luni de zile pt o amarata de consultatie, investigatii nu iti fac, dar iti dau tratament dupa banuieli. Mi a gresit tratamentul si , in loc sa isi cera scuze si sa imi scrie altceva, m a expediat. Daca vreau sa merg la alt doctor, trebuie sa cer o trimitere noua de la medicul de famile. Adica sa astept 3 luni.
    Cred ca ar fi cazul ca noi, pacientii sa luam atitudine si sa nu mai permitem sa fim tratati ca niste gunoaie. Salariile lor sunt de pe urma noastra. Mi s-a spus chiar ca paote sa refuze sa ma consulte, ca asa e legea. chiar asa am ajuns?

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi pare rau ca ati abut de suferit si dumneavoastra acolo...

    RăspundețiȘtergere
  30. Am dat din greseala peste postarea pe care ati scris-o dumneavoastra pentru ca am cautat informatii despre clinica, daca e ok sau nu si imi pare nespus de rau pentru ce vi s-a intamplat. Am fost acolo deoarece m-au trimis de la facultate. Am intrebat personalul 2-3 chestii si m-au tratat in scarba. Cand am ajuns acolo unde cica trebuia sa imi fac programare, a iesit o nesimtita de asistenta ca altfel nu am cum sa ii zic care m-a programat peste 3 saptamani la o consultatie in conditiile in care mie imi venea sa dau afara tot din mine si eram cu anti-acide in geanta. I-am zis ca pana in data respectiva mi se perforeaza stomacul de tot dar a ignorat complet ce i-am spus. Nu am fost enervata de faptul ca doctorita nu avea loc decat atunci, in nici intr-un caz... ci de atitudinea cu care am fost tratata. Mi se pare anormal ca in secolu 21 la Cluj unde cica is cei mai tari doctori sa fi tratat asa. M-am imbracat si decent ca am zis ca asa ar fi frumos... poate daca ma duceam in bocanci si in haine rupte asa cum umblu deobicei ma tratau mai cu respect. Am plecat in mijlocul sesiunii din Cluj si am venit acasa la doctorul meu de familie... La inceputul anului cand am plecat de acasa, am plecat cu speranta ca daca voi pati ceva in Cluj, voi fi pe cele mai buni maini. Din pacate tot acasa m-am tratat ca si pana acum... Ti-e si groaza sa te mai imbolnavesti pentru ca nu stii de cine dai.

    RăspundețiȘtergere
  31. Ne aflam in aceeasi situatie.Anii au trecut dar se pare ca situatia e tot aceeasi....Este RUSINOS ce se intimpla in spitalele din Romania in special la Medicala 3-Cluj...

    RăspundețiȘtergere
  32. Ne aflam in aceeasi situatie.Anii au trecut dar se pare ca situatia e tot aceeasi....Este RUSINOS ce se intimpla in spitalele din Romania in special la Medicala 3-Cluj...

    RăspundețiȘtergere
  33. tocmai voiam sa-mi fac o programare pentru o hernie.Imi pare foarte rau pentru cele intamplate,e mare pacat..Scumpa mea mama a cazut in casa la o vecina,probabil infarct,iar doctorita care trebuia sa faca garda,lipsea,era ziua de rusalii 1991.Mama a murit si nici macar n-a venit sa constate decesul,a trimis asistenta!eu nici azi nu am iertat-o.Multa liniste la toti si sa nu ajungem la doctori.

    RăspundețiȘtergere
  34. tocmai voiam sa-mi fac o programare pentru o hernie.Imi pare foarte rau pentru cele intamplate,e mare pacat..Scumpa mea mama a cazut in casa la o vecina,probabil infarct,iar doctorita care trebuia sa faca garda,lipsea,era ziua de rusalii 1991.Mama a murit si nici macar n-a venit sa constate decesul,a trimis asistenta!eu nici azi nu am iertat-o.Multa liniste la toti si sa nu ajungem la doctori.

    RăspundețiȘtergere
  35. As vrea sa aflu daca se poate numele dr care au efectuat operatia. In privat ca sa nu suparam pe nimeni. Tatăl meu are o programare luni la clinica in cauza in vederea realizării unei operatii la ficat. Dar ne este foarte teama, pt ca are șanse sa nici nu reziste la o asemenea operatie si as vrea sa stim pe mana cui ajunge totusi. Nu stim daca dr ii va face o evaluare înainte sa vada care sunt riscurile sau put si simplu se apuca sa il taie si daca supravietuieste bine, daca nu el tot pleacă in concediu cu banii in buzunar si pe noi ne lasa pustiiti..

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu suntem bine deloc :( s-au dus ai mei la cj pe data de 4.01 desi starea tatalui meu era instabila si nu eram deloc convinsi ca e bine ce facem. Am vorbit cu dr insa si el ne'a convins ca ar fi bine sa il ducem sa vada care e starea lui si sa ia el decizia potrivita. Cateva zile dr s-a chinuit sa-l stabilizeze si sa-l pregateasca pt. operatie. Voiau sa ii faca ablatie, dar la operatie deschizandu-l au luat o alta decizie si anume sa ii taie tumorile. A supravietuit operatiei, desi ne temeam ca nu va rezista din cauza encefalopatiei, dar cam la 3-4 zile dupa a inceput sa se dezechilibreze starea lui, a facut glicemie ff mare, l-au trecut pe insulina, apoi ascita, au bagat tuburi in el sa ii scoata lichidele, a inceput sa nu mai manance, etc. Intr-un final au decis sa il trimita acasa pt ca aveau nevoie de pat, dupa ce ba ne-au ametit ca il tin, ba ca nu il tin, ca e instabila situatia. Intr-un final l-au adus duminica asta acasa cu recomandarea sa il duca la urgente aici, dar nu au vrut sa il preia cei de aici. Asa ca am ajuns sa ne rugam de medicul lui curant care l-a si trimis la cj pt operatie sa il interneze si daca poate sa il puna pe picioare caci starea lui s-a inrautatit vizibil!!! Cu chiu cu vai l-au internat azi, dar nu stiu daca il vor putea salva :(. Ei incearca, noi speram. Asa ca experienta cj pt.. noi a fost una neplacuta!

    RăspundețiȘtergere
  37. buna seara , doamneee e ingrozitor ce scrieti pe aici eu sunt programata la o colonoscopie dar nu cred ca ma mai duc ...doamneee ajuta la toata lumea!!

    RăspundețiȘtergere
  38. unde as putea face o colonoscopie in siguranta ...stie cineva ???multumesc

    RăspundețiȘtergere
  39. unde as putea face o colonoscopie in siguranta ...stie cineva ???multumesc

    RăspundețiȘtergere
  40. Din păcate tatal meu a pierdut lupta acum 4 zile, la o luna de la mult recomandata operatie care trebuia sa ii prelungeasca viata cu cel Putin 5 ani nu e asa? Bineinteles ca in toate exista un risc dar nu mai bine îl lăsau in pace decât sa il chinuie asa si sa moara neîmpăcat si noi sa ne simtim vinovati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare foarte foarte rau! Condoleante! :(

      Ștergere
    2. Multumesc frumos! Si noua ne pare rau ca am apelat la serviciile clinicii in cauza. Da ne gândim iar ca poate daca nu am fi încercat iar am fi regretat. Asa ca..

      Ștergere
  41. Fereasca Sfantul sa nu ajungeti la Medicala 3 Cluj...Sunt niste medici la urgenta...oamenii nu se pot numi...OAMENII!..Dupa ce te lasa sa te chinui pe o banca...abia abia se mai uita la tine...dupa chip...imi zice nu se vede nici o suferinta pe chipul tau...nu era necesar sa vii la urgenta asa imi spunea un dr tanar pe nume Voicu.Daca medicul meu de fam. nu era in concediu ,nu veneam...Pur si simplu nu aveam aer ma sufocam...din cauza unui antibiotic f puternic..Nici vb sa imi ia plusul eventual sa ii faca niste analize ...Sa multumit sa imi faca doar un erg pt ca am insistat si i-am spus ca ma apasa si pieptul...La erg totul era perfect dupa spusele lui ...cand colo eu am probleme cu inima insuficienta mitrala si prolaps plus hta...Va da ti seama ce oamenii sunt...niste SCARBOSI!!! Mesaj pt doctorul Voicu de la Medicala 3 Cluj...LA CE NAIBA TE -AI FACUT MEDIC DACA NICI MACAR NU ITI PASA DE OAMENII CARE ISI PUN SPERANTA IN MANILE TALE?? PLEACA DE UNDE AI VENIT OMULE..PT CA NICI MACAR TITLUL DE DOCTOR NU IL MERITI!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  43. Vor bani numai bani vad nesintitii aroganti

    RăspundețiȘtergere
  44. Nu sa schimbat nimic nici in 2018 tatal meu a murit acum doua saptamani din cauza indiferentei a doctorilor si a asistentelor ...imi vine sa urlu de durere...tatal meu a murit din cauza personalului. .efectiv se stingea pe zi ce trecea...nu a avut tumore....dintr-o simpla operatie la stomac ..

    RăspundețiȘtergere
  45. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  46. Și eu sunt în aceeași situație după operație Tatăl meu sa simțit din ce în ce mai rău acum este intubat la terapia intensiva. Mai sunt Dr care fumează afara și îmi spun mie ca trebuie sa merg la poarta sa fumez, la care eu ii răspund dar dumneavoastră de ce fumați. La care dr îmi spune ca sunt obraznica. Eu cred ca legea este ptr toți. Da vreau sa menti tatăl meu a venit pe picioare și îl iau în 4 scânduri.


    RăspundețiȘtergere
  47. Pebtru ca mama mea era inca in viata

    RăspundețiȘtergere
  48. Mi sa spus caci ce fiica sant ca numi las mama la operatie ca tumoarea ceo avea se poate opera pina la urma am duso la opreratie a operat intr o vineri si duminica ce credeti ca sa întîmplat ma sunat medicul ca sa stins

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...