vineri, 15 octombrie 2010

Aniversez ultima zi cu burtica :D



Aceasta e ultima poza a lui Alex in burtica. 16 octombrie 2009, ora 5:30 dimineata. La 6:40 s-a nascut Alex.

Am rasfoit acum pozele din prima luna a lui Alex (cu lacrimi in ochi, desigur!) si nu-mi vine sa cred ca a trecut un an. Asa cum dragoste ca cea pe care o simt pentru Alex nu am mai simtit niciodata, si asa cum nu am fost niciodata asa de fericita ca in acest an, asa si timpul mi se pare ca s-a distorsionat complet! Primele luni mi s-au parut lungi, iar acum aveam impresia uitandu-ma prin folderele de poze ca parca unele au fost facute saptamana trecuta, asa de bine imi amintesc anumite faze.

La noapte incepem petrecerea la ora 4, ora la care mi-au inceput contractiile. Si la 6:40 sigur ne distram impreuna! :)

Ce emotionant mi se pare totul! L-am pus pe Alex pe mingea de gimnastica acuma seara, spunandu-i ca acu un an sarea pe ea si se legana pe ea, dar cu capul in jos :D. El se pregatea puiul sa vina si eu nici nu stiam. Scumpul lui mama, iubirea lui mama, minunea lui mama! :x :x :x

12 comentarii:

  1. Aniversare frumoasa!
    Maine incepe un nou an plin!
    Va pup tare si mai ales pe aproape-aniversatul Alex!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI !!! (hai sa pun si un HAPPY BIRTHDAY !!! daca tot mi-s pe plaiuri mai putin mioritice:). Sa aveti un an mai usurel, cu mai mult somn si mai putin stres si fiecare zi sa fie plina de zambete si veselie!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa il ocroteasca Dumnezeu si sa il tina sanatos pentru multi-multi ani de acum inainte!! Sa va traiasca fericit si sa va incante pe veci zilele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca, te imbratisez!
    Trebuie sa fie tare, tare emotionant!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!! Sa dea Dumnezeu sa va bucurati de el si el de voi, ani multi, buni si frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Alex! Sa fii vesel si sanatos, sa fii inconjurat de cei dragi si sa le aduci bucurii in fiecare zi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Alex! Sa cresti mare norocos si sanatos, sa iti bucuri parintii!

    Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, pui drag ♥! Pup mamica deosebita ! Va pup cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, Alex!!!!! Esti un baietel minunat si cu siguranta vei avea cea mai frumoasa viata posibila! Felicitari pentru cei mai minunati parinti din lume!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani!!! pui mic, scump si drag. Sa cresti mare si frumos si sanatos si norocos si sa-ti bucuri parintii an de an.
    Ralucule, fii buna cu mine si trimite-mi si mie invitatie pe picassa sa va vad, va mi-e dor tare de voi.

    va pupa Soimita, mai ales pe sarbatorit

    RăspundețiȘtergere
  11. Fetelor, va multumesc din tot sufletul! Gandurile voastre m-au emotionat teribil! Sunteti minunate! Va multumesc si va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa va dea Dumnezeu un an mai usor decat cel de acum, sa va bucurati impreuna de toate minunile ce se va prin ochi de copil, iar tu sa ne povestesti numai lucruri fericite!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...