marți, 29 iunie 2010

a treia noapte nedormita - cea mai ingrozitoare

Azi noapte a fost ingrozitor! Din somnul in care cazuse poate de numai 1 minut, sarea in sus urland si plangand. Somn care oricum il petrecea mai mult gemand...

I-am dat camilia de doua ori, la 1 si la 4. De fiecare data a trebuit sa-l trezesc de tot, sa povestesc, sa ma joc putin cu el, altfel nu accepta nimic sa-i atinga gura, cat e somnoros. Chiar si tzitzi nu a mai vrut de la 12 la 8 dimineata, oricat a urlat nu m-am putut apropia cu tzitzi. L-am dat la cele doua treziri si cu calgel, de-abia am putut, ca nu ma lasa sa-i umblu in gura.

Azi am mai cumparat o gramada de geluri, si nurofen. Acum cand l-am culcat i-am dat din start camilia, desi n-o sa-i tina efectul mult. Doarme acum saracutul, ca la ultimul somn de zi a dormit putin si s-a trezit plangand, a si supt plangand. Cel anterior nu l-a dormit deloc.

Am incercat eu gelurile si o glicerina cu anestezina. Pai mai mult de 2 minute nu se simte nici un efect. Fix apa de ploaie... Si efectul ala nu e chiar de anestezie, e doar putina amortire la glicerina, si la cele cu lidocaina putina racorire... fix pix...

Asa ca la noapte iar va trebui daca va plange sa il trezesc si sa-i dau nurofen, nu se mai poate. Desi citisem eu undeva ceva ca nu ii voie sub 2 ani, da nu mai stiu unde si de ce...

Mai da plange rau rau, de ti se rupe sufletul! Nu stiu daca am dormit 3 ore adunate azi-noapte... Si e a treia pentru amandoi! Inca mai pot, Doamne ajuta sa nu fie nevoie!

Dimineata cautandu-l in gura (cu greu, ca nu ma lasa mai nou, decat pacalit) i-am vazut un colt alb la incisivul central superior drept. Dar nu se simte la deget, deci inca nu a spart. As fi crezut ca pana seara va sparge si vom avea o noapte ok. Oricum, imediat va urma si celalalt de langa, probabil cu aceleasi manifestari. Acuma dupa-masa a fost mai rau ca ieri, pentru ca ieri abia de la miezul noptii a inceput... asa ca sper sa nu fie noaptea asta mai rea ca precedenta... Doamne ajuta!

A venit Relu de la Bucuresti cu o gramada de cumparaturi pentru mine si Alex :">. Asa de tare s-a bucurat Alex cand l-a vazut, incredibil! Nu din prima, in primele minute parea suparat pe el, apoi a inceput sa ii maraie si sa isi acopere cu buza dintii, si gemea si maraia uitandu-se la el, cred ca ii povestea prin ce a trecut cat a lipsit el! Poate chiar il invinovatea, "ia ce mi-au facut astia cat ai fost plecat!" :D. A fost super simpatic. Si apoi a uitat ca fusese marait si somnoros si flamand, radea de numa, chicotea, daca il intrebai de tati se uita la el mandru tare si radea de numa, super simpatic! Ce dulce poate fi el cum i se face dor de tati lui si cat il iubeste!

Nu mai stiu ce am vrut sa mai zic. Poate imi amintesc maine... acum sunt iertata, dupa a treia noapte cu vreo 3 ore dormite (si si alea, minute separate cumulate...).

Editez sa adaug: a avut si diaree azi, ieri nu a papat decat tzitzi. Azi a papat fructe din mana mea si la legume i-am dat morcovi fierti pentru diaree. Ii abandonasem, ca noi eram constipati.

8 comentarii:

  1. Diareea e de la dinti, e clar... iar cu Nurofenul nu te agita aat sa nu-i dai, si tu si eu le am f. rar si nu le dauneaza. Sa zicem mersi ca nu trebuie sa sarim cu novocalminul diclogesicul sau doamne fereste desitinul; pana la urma se calculeaza riscuri-beneficii si daca copilul n-o sa sufere (doamne ajuta!) atunci... e ok.

    In UK auzisem eu ca e controversat Nurofenul dar nu am sapat sa pot sa-ti spun mai mult. Fugim si noi la somn, madame a dat semne ca ar dormi la 11.30,dar m-a pacalit asa ca m-am ridicat sa mananc si sa termin o supa crema :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de necazuri! Esti sigura ca totusi e de la dinti? stiu ca la unii bebici aparitia dintilor e dureroasa, dar parca nici chiar asa, cu 3 nopti nedormite si plans asa des...Nush ce sa zic. La noi pana acum nu au fost probleme de la dinti si sper sa ramana asa si la urmatorii. Va dorim o noapte linistita cat mai curand:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare tare rau pentru voi, dragilor!:(
    Sa stii Ralu ca si la Ana aparitia dintilor de sus a fost mai dureroasa..am resimitit-o din plin! si din pacate nu ies atat de repede ca cei micuti de jos...Doamne ajuta sa scapati cat mai repede de suparare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Raluka ,eu am vazut ca dintisorii de sus,desi se taiase efectiv gingiuta la ambii( sevedeao crapatura in gingie) dintii s-au simtit mult mai tarziu.Jos intai am simtit zimtii,dupa aia i-am si vazut,sus invers. Si da,si mie mi s-a parut ca la dintisorii de sus a plans mai mult,s-a manifestat altfel decat la ceilalti.
    Va pup,si sper sa treaca repede.

    RăspundețiȘtergere
  5. Raluk draga asa suntem si noi dar de o luna jumate...asa ca te inteleg foarte bine. Si a mea e maraita, noaptea se trezeste des plangand, nu mai papa la fel de bine, e miriici si ziua, avem si scaun moale...si eu ma tot uit pe gingia ei (cind ma lasa) si i se vad prin gingie dar nici ai nostrii nu sunt complet iesiti (incisivii superiori). Eu ma gandesc cu groaza ca pina la 20 mai e cale lunga....si deja sunt atit de obosita incat ma scurg din picioare. Dar ...o sa treaca. Va tin pumnii si voua sa va treaca repede...si sa ajungi sa dormi macar 3 ore legate (ca asta imi doresc si eu!). Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ralukule, mami, tare rau imi pare ca dureaza asa mult cu dintisorii si e atat de dureros.Så stii ca momentan calgelul la Bruce face minuni;la noi a fost groaznic la primul dintisor si am cedat de am dat comanda de calgel din Romania.Aici a existat un singur gel de dinti dar l-au retras din motive de alergii si altele( se recomanda paracetamol, in schimb).

    Sper så iasa cat mai repede så va odihniti si voi!

    Vå pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Raluca, draga mea, cum sunteti?

    RăspundețiȘtergere
  8. Fetelor, va pup cu drag! Va multumesc din suflet pentru gandurile bune si incurajari!

    Nu am avut net aproape 2 zile si in plus sunt singura acasa cu puiul. Relu e toata ziua la servici si ai mei au plecat cateva zile la Bucuresti. Asa ca acum sunt ca voi :D fara ajutoare :D.

    Dupa a sasea noapte nedormita, azi a aparut dintisorul, dar maraielile nu s-au oprit, poate ii urmeaza si perechea... Eu am o nunta duminica, si tare cred ca voi avea nevoie de tone de machiaj sa nu se vada urmele ultimelor nopti :))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...