luni, 28 iunie 2010

A doua noapte nedormita

Sunt curioasa daca ma lasa sa termin postarea, ca ma tot cheama la suzetat. Ia tzitzi in gura, isi misca gurita, dar nu inghite, doar ma foloseste de suzeta sa adoarma la loc...

Noaptea trecuta a fost si mai rau decat precedenta. Nu trecea nici un minut de la un plans la altul, decat in situatiile in care il mangaiam continuu si statea la tzitzi, asa mai treceau vreo 3 minute. Rau rau, si se trezea plangand... sau ma rog, nu tot timpul se trezea, plangea asa in somn.

Am vrut sa-i dau camilia si a fost tare greu, ca in somn intorcea capul nervos, apoi dupa ce l-am trezit de tot cu greu l-am lamurit s-o ia. Poate ca peste vreo jumatate de ora, care mi s-a parut cat un secol, s-a mai linistit, si incepea iar sa se trezeasca plangand doar la 15 minute...

La un moment dat m-am ridicat din pat sa pun la loc camilia cred, si pe cand am venit inapoi nu credea ca sunt eu, sau nu stiu ce-i trecea prin capsor, ca tot striga "mama mama" si isi punea mainile pe intuneric pe fata mea si sarea pe mine. Apoi i-am dat tzitzi si si-a dat seama ca eu sunt :)).

Azi a primit doar tzitzi. A fost foarte agitat dimineata, apoi a facut un kk cu greu si a dormit mai bine dupa-masa. Toata ziua a fost ok. Nervos, dar ok. Cand e nervos e tare simpatic. Si ne scuipa si se incrunta si isi increteste nasul. Si se intoarce cu spatele :)). Si daca noi radem, e si mai nervos :)). Si chiar ne loveste :D.

Sa vedem cum va fi la noapte. Deocamdata pare mai ok decat aseara, dar totusi nu chiar chiar ok, din moment ce ma tot cheama sa ma suzeteze. Speram. Doamne ajuta!

Relu e iar la Bucuresti. Doarme mami cu noi. Il asteptam cu drag acasa.

4 comentarii:

  1. de ce nu incerci nurofen, o doza din an in paste nu e ceva rau. Daca durerile de dinti sunt asa de rele si homeopatele nu par sa aiba efect eu asa fac, mi-e mila de ea de mor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragilor, inca va chinuiti, bag de seama.
    Ofof, va imbratisez tare si ma rog sa aveti totusi parte de o noapte linistita!

    Va imbratisez cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imbratisari dragi, fetelor!

    zoozie, azi am cumparat, nici nu aveam in casa. M-am gandit ca pe langa homeopate sunt de ajuns chimicalele alea locale cu anestezic, dar se pare ca nu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu, nu, anestezicele locale sunt apa de ploaie... Imi pare rau ca ati tras asa :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...