duminică, 13 iunie 2010

Canicula in continuare

28 de grade in casa
80% umiditate in casa

Asta in conditiile in care aerisim toata ziua, usile de la balcon deschise larg, chiar si noaptea...

Alex e marait, dar avand in vedere caldura si faptul ca nu prea iesim afara, e chiar ok. Afara sta asa linistit, dimineata pe la 5-6 si seara dupa 9... ne deranjeaza doar tantarii.

Apropo de tantari, amandoi suntem plini de bubite, nu stim daca de la ei sau de la capsuni, asa ca azi nu am mancat nici unul capsuni :D.

Azi noapte la ora 2 s-a trezit, s-a ridicat in fund si a inceput sa planga. Am incercat sa-l lamuresc cu tzitzi dar nu voia. I-am zis lui Relu sa fie atent putin la el, ca vreau sa merg intai la toaleta, si apoi o sa incerc sa-l plimb, sa-l leagan, in speranta ca va adormi. Nu am putut iesi din camera, ca s-a pus pe un plans isteric. Da eu chiar nu eram in stare sa-l iau asa in brate, trebuia neaparat sa merg :">. Asa ca a zis Relu sa-l iau cu mine. Chiar daca m-am temut ca se va trezi de tot daca vede becul aprins la baie, in momentul in care l-am luat in brate s-a oprit din plans. Am mers la baie impreuna, apoi am revenit in camera. Am incercat pe rand sa-l adormim. Pe la ora 3 parca era putin adormit, l-am pus in pat langa mine si i-am dat tzitzi. Am motzait si eu asa, si pe la ora 4 abia a lasat tzitzi din gura, si abia atunci a adormit profund, pana aproape la 7.

Papi de azi: vreo 2 sferturi de lingurita de mar+para+cirese si vreo 5 sferturi de lingurita de dovlecei+salata verde la abur.

Azi au venit in vizita bunicii de la Cluj, pentru ca noi nu am avut curaj sa ne deplasam pe canicula asta. S-au iubit si s-au dragalit de numa. Mi-e ciuda ca de cald ce ne era am uitat sa facem poze.

Azi aceleasi metode impotriva caniculei: udat des, incercat sa-i dau apa (nu vrea), supt la mai putin de 3 ore, baie aproape rece in piscinuta, dush aproape rece acuma seara, etc.

Apropo de dush, trebuie sa spun ceva cu riscul sa fiu privita ciudat. Alex in maternitate a fost spalat cu ceva dalin si ceva sapun de adulti de-al asistentelor, cel putin o data pe zi, plus de cate ori facea kk. Apoi acasa nu am mai folosit sapun, pentru ca am tot citit pe site-urile straine ca doar bebe nu e murdar, nu miroase urat, ce rost are sa-i bombardam pielea fina si sensibila cu chimicale? Chiar si gelul de dush bio pe care il aveam pregatit are el si ceva chimicale, nu? Cica moasele din strainatati recomanda ca cel putin in primele 2 luni sa nu folosesti nici un produs cosmetic pe pielicica lor. Dr. Spock recomanda sa nu folosesti pana cand incep sa mearga de-a busilea, pentru ca doar atunci incep sa se murdareasca. Alex de cand a venit de la maternitate face baie in ceai de musetel, ceai de galbenele si de cateva ori in infuzie de tarate. Niciodata nu a mirosit, niciodata nu s-a vazut ceva murdarie pe pielea lui, arata perfect! Chiar si dupa ce a inceput sa busileze, am si uitat de ce a spus Spock si am mers mai departe pe ceaiuri. E si mult mai comod asa, ca nu trebuie stres cu limpezit, cu spuma, cu faptul ca ar bea gel de dush din apa, etc. Pana sa dea caldura asta ii faceam doar o data la doua zile si era perfect. Acuma, de cateva zile, ii facem baie in ceai o seara, si alternativ dush in cealalta seara. Dar dush gol, asa, numai de dat jos murdaria. Aaa, sa nu uit, am mai folosit sapun pe manute dupa ce ne lingea Lucky, sau inainte de masa. Si o data totusi l-am spalat cu gel de dush dupa un accident mare cu kk.

Asa ca nu a putut trece nenotat in blogul lui primul lui dush adevarat cu gel de dush. Nu spun ca de acum inainte ii voi face doar asa, ca nu are rost sa-i usuc asa pielea. Dar azi era tot transpirat (fara sa miroasa urat deloc) si s-au legat multe scame de el. Am observat o diferenta, ca intr-adevar aluneca mai usor jos de pe piele scamele cu gel de dush decat cu ceai. Dar in rest nu vad nici o diferenta. Am folosit un burete natural si gelul nostru de la Baby Boo Organics. Acuma ma gandeam ca orice iritatie la fundulet am avut pana acum, toate treceau dupa baita noastra in ceai.

Azi m-am inscris la summit-ul asta http://wellnessrevolutionsummit.com/ la care se pot asculta gratuit niste audio-uri pentru sanatate, incepe in 16 iunie, cine e interesat.

In plus, de cateva zile/saptamani, am niste nervi cand vine ora mesei... Mi-e foame, sunt slabita de foame ce imi este, dar nu am pofta de nimic. La orice ma gandesc mi se intoarce stomacul. Parca mi-e si lene sa mananc. Mi-e ciuda ca trebuie sa tot mancam si sa ne tot facem mancare de atatea ori pe zi. As prefera ceva pastile sa luam si gata, sa nu mai avem stresul asta. A mai patit cineva asa ceva? Parca as vrea sa imi fie pofta de ceva doar ca sa mananc si eu mai "omeneste". Asa, ma las pana cand nu mai pot, si atunci caut ceva hipercaloric pentru ca sunt super slabita si vreau sa mananc o cantitate mica si rapid (ex. o bucata de cascaval gol, chiar daca de obicei sunt impotriva lui, sau o jumatate de borcan de magiun de topoloveni). Parca as manca un singur aliment, rapid si sa imi treaca senzatia de foame. Mi se pare pierdere de vreme sa tot faci de mancare si sa tot mananci. Recunosc ca singurele care nu imi intorc stomacul pe dos cand ma gandesc la ele sunt mancarurile raw food care imi trec prin minte. Dar efortul ar fi mult prea mare pentru mine, sa calculez ce imi trebuie, sa cumpar gramada de verdeturi, si alte ingrediente, si apoi sa mai si blenduiesc... Deja ma gandeam cum as putea atenta la pungile cu hrana uscata ale cateilor, pacat ca au carne si eu nu pap, ca altfel sigur as fi furat niste boabe, as fi baut apa sa se umfle si gata masa!

Cred ca inchei aici postarea aiurita si grabita, sa fug si eu la un dush pana nu ma cheama la refill, ca asa ii e obiceiul, la mai putin de o ora sunt rechemata la datorie...

2 comentarii:

  1. Este super tare ceea ce spui legat de dus. Bravo!!
    Pe cap tot cu ceai ii dai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da da, cu o batistuta ma joc cu ceai cu el, si pe cap ma prefac ca-i fac masaj, ca si cum as face spuma :D.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...