luni, 31 mai 2010

Al cincilea aliment: ciresele

Azi i-am adaugat o cireasa piureului de mar si para. O cireasa din gradina proprie. Nu stiu cat a ajuns si la el, ca i-am facut cam mult piure pentru cat mananca el si nu m-am gandit la timp sa-i despart doar putin si sa-i amestec cu cireasa. Maine!

Oricum, la noi in gradina se intra foarte greu. Cred ca in ultimele 3 saptamani au fost doua zile in care sa nu ploua torential non stop. Capsunii si ciresele sunt aproape de coacere dar sunt si aproape stricati. Mare parte din agricultura e distrusa de atata ploaie. As putea spune ca in primavara asta a plouat cat in alti ani pe tot parcursul anului...

Puiul iar e constipat... Si azi nu prea a avut chef de papi.

Si marait. Dar marait asa simpatic. Incepe sa se strambe si sa se smiorcaie. Noi incepem sa radem de el (stiu, total nepedagogic, dar e tare scump) si el se uita mirat la noi si se opreste! :)) Asta se intampla in doua circumstante diferite: ori daca il sperie ceva (poate e prea somnoros, abia trezit si se apropie cineva prea tare de el, de exemplu), ori daca il tinem si nu-l lasam sa faca ce vrea el, sa mearga unde vrea el, domnul rasfatat :D.

Azi a fost putin mai dificil si a avut o stare subfebrila. Se pregateste intens de iesire al doilea incisiv.

Ieri am citit acest articol Despre formula in media

Si mi-am amintit ca zilele trecute am vazut trailerul de la un film Formula Fed America pe care as vrea sa-l vad. M-a distrat in trailer cum povesteste o tipa ca atunci cand s-a hotarat sa-si alapteze copilul, au intrebat-o cei din jur daca si-a intrebat pediatrul pentru a lua decizia asta!

Si tot in domeniul asta, in care am ajuns noi sa ne gandim ca e anormal sa alapteze cineva (fraza care imi suna total anormal, doar ASTA E NATURAL SI NORMAL!), mi-am amintit o postare foarte interesanta citita in incursiunile mele pe mai multe bloguri: Moftul de a alapta

Si chiar daca am mai dat si alta data linkul, se potriveste si acum, cel in care Raluca Zenga povesteste cum toata lumea era contrariata de ce ea ar vrea sa alapteze La sanul mamei.

Si inca o amintire, de pe vremea sarcinii, Facebook a interzis pozele cu mamici care alapteaza. Deci astia de la Facebook considerau ca sunt vulgare si indecente pozele in care o mamica alapteaza. Dar totul era normal la pozele in care bebelusii mancau din biberoane sau la pozele in care tot felul de pitzipoance se imbracau/dezbracau vulgar si indecent!

2 comentarii:

  1. Raluca, mai, recunosc ca habar nu aveam ca exista atat de multe "stimulente" pentru alaptare. Eu tot ce am citit era PRO ALAPTARE, sau ma rog, alaptarea ar fi trebuit sa fie prima optiune.
    Ma minunez cand citesc link-urile date de tine. Eu sincer nu prea am auzit / vazut blamari la adresa mamicilor care alapteaza, din contra.

    Bine, recunosc si cred ca ti-am mai spus-o, dar trebuie sa stie si Alex, ca tu esti mama alaptarii tuturor timpurilor. N-am vazut pe cineva mai inversunat si mai perseverent ca tine cand vine vorba de alaptat. Ma bucur ca e totul asa cum ti-ai dorit pentru puiul tau. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. In ultima vreme de doua ori mi s-a intamplat sa ma intrebe lumea "da cum nu dai completare si lapte praf?" cu explicatii mai mult sau mai putin voalate apoi ca as fi iresponsabila, nu ma gandesc la copil, ca trebuie sa-si ia si el tot ce-i trebuie si eu ii tot dau apa de ploaie :D. Ca si cum no, hai, fa-ti moftul asta de a alapta, dar totusi, mai gandeste-te si la el si da-i si lapte praf. Nu stiu cand a ajuns laptele uman sa nu fie considerat bun pentru un pui de om...

    Cu inversunarea :D nu stiu de cand si de unde am capatat-o :)). Dar eram din sarcina asa, fara sa stiu prea multe. Stiu ca mami mea era tare ingrijorata cand ma auzea, si se gandea ce ma voi face daca totusi nu voi avea lapte. Imi era frica de multe chestii, dar acolo pe forum am invatat multe multe, cum sa abordez problemele de inceput. Le tin minte in mod special pe Adi, australianca noastra, si pe Raluca U. Raluca e un fel de consiliera :D, oricate probleme stii si tu ca a avut cu scumpul Stefan, nu apuca sa scrie, dar daca citea de exemplu ca eu sunt ingrijorata ca Alex plange la san, ma suna sa ma sfatuiasca, sa ma incurajeze! Conteaza mult.

    Te imbratisez si eu cu drag! :-*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...