miercuri, 26 mai 2010

Noutatile mai pe larg - partea I

Duminica

Deprimata rau de ploi, furtuni, tunete, fulgere, Relu cu spatele blocat nu ma mai putea ajuta nici sa se uite la Alex cand il pun jos, ca daca Alex mergea undeva interzis, Relu nu se putea apleca la el sa-l ia de acolo. Si mergea Alex... mama-mama, soldateste asa, dar trebuia si eu sa bag pas rapid de tot sa-l ajung! Si stiam ca ai mei vin abia miercuri, asa ca pana miercuri stiam ca nu as rezista, ca lui Relu mai trebuia sa-i aduc una alta, cu copilul in brate. Si daca in celelalte zile ma gandeam "lasa ca deseara vine Relu si ma mai ajuta" acum nu se mai punea asa problema. Asa ca deja ne gandeam serios sa mergem la Baile Felix sa raman acolo cu ai mei pana miercuri. Noi ne mai gandisem sa mergem, dar din ratiuni de distractie, sa ramana si Relu doua zile. Acum deja gandeam practic, sa merg sa ma mai ajute ai mei cu Alex. Dar problema era, si asta mi-a adancit depresia, ca nu reuseam nicicum sa fac bagajul, cu copilul in brate. Ca sa nu mai spun ca era musai sa ma epilez, da musai rau... :">

Pana la urma am facut niste eforturi mari, Relu la fel, a incercat sa aiba grija de pui, si am facut bagajele.

Luni

Am mers spre Oradea. Nu recomand nimanui drumul asta. A fost cel mai rau drum pe care am circulat vreodata. Mai rau chiar si decat drumul de tara de la bunica-mea din judetul Salaj. Ingrozitor.... Am avut noroc ca l-am pus pe pui proaspat trezit in masina, era inca ametit, asa ca a mai tras un somn. Altfel stiam din experienta ca ar fi fost dureros de tot. Chiar si asa a avut aproape 5 ore in care nu a mancat nu a baut nimic (3 ore drumul plus somnul dinainte plus acomodarea de dupa). El care daca trec 5 minute peste cele 3 ore, deja face scandal. Dar asta e vesnica noastra problema, nu mananca pe drum, poate si pentru ca nu-l pot eu alapta la plimbare intr-un mediu calm. In masina nu vrea pentru ca oricum, nici acasa nu vrea sa suga stand jos. Am facut pe clovnul de am ajuns extenuata, doar sa ii mai treaca din timp.

Bunicii ne asteptau in parcare dinainte sa sunam noi ca suntem aproape. Nici nu au prea dormit in noaptea anterioara de emotie ca il revad pe dragul de Alex :D. Pupaturi, imbratisari... Alex era cam speriat, parea ca nu stie cine sunt. Am mers rapid in camera sa-i dau sa pape. Normal ca intai a trebuit sa se acomodeze cu camera, asa ca o jumatate de ora m-am plimbat cu el in brate si el se uita curios la becuri, apoi la calorifer, apoi la usa de la intrare... Intr-un final a inceput sa il ia somnul, asa ca s-a hotarat sa manance, dar tot asa, ridicandu-se sa mai verifice o data daca e tot acolo caloriferul...

Relu a facut cu tati meu schimbul de bagaje si de scaun de masina si am mers apoi cat a dormit puiul (pazit de mami) la bazinul cu apa termala al hotelului. Pfffff cred ca s-a vazut si pe fata mea si pe miscarile din apa ce incantata eram! Eram in extaz!!! Cine ma cunoaste stie ca cele mai mari placeri ale mele sunt soarele, apa si somnul! Ah, si pe undeva apoi ar urma dansul! Dar apa!!! Apa!!! Offf, ador sa stau in apa, sa inot, sa o mangai, sa ma joc cu ea, sa ma scufund in ea, sunt una cu apa! E relaxarea mea preferata, sportul meu preferat! Si inainte de a ramane insarcinata mergeam zilnic la inot! Toata saptamana dupa servici, si apoi sambata si duminica cine era cu ghiozdanul in spate tot timpul cu echipamentul de inot? Chiar am amintiri super placute de cate ori trec pe langa locul unde inotam, pentru ca acolo in baie am vazut spottingul acela de nidare, de fixare a sarcinii! Doctorul mi-a interzis sa inot in apa cu clor pe timpul sarcinii, si intr-adevar asa am citit si eu apoi ca sunt mai pericole de pierdere a sarcinii, de infectii urinare, si de multe alte rele, asa ca nu am vrut sa risc. Deci de atunci, din februarie 2009, nu am mai stiut cum e sa te iubesti cu apa!

Am intrat acum in apa si am inceput direct sa inot, abia apoi m-am distrat ca nici nu mi-am pus problema ca as fi uitat :D. Minunat, minunat!!! Relu se distra de pe margine cand ma vedea! Si acuma mai aveam si norocul cu freza asta scurta, fata de ce greu era cu parul meu lung in apa, chiar daca il prindeam. A fost superb!

S-a trezit puiul si a mers Relu acasa. Eu i-am dat puiului chiar daca era deja dupa-masa spre seara, intr-un interval dintre alaptari fructele si in celalalt morcovul fiert. Apoi intr-o pauza din asta de o jumatate de ora am mers pana in statiune la o plimbare cu mami si cu puiul in ergo. Am si povestit la telefon cu o fata draga mie, londoneza mea Maria, care are o voce superba, asa de calda si faina! Si ea, ca o scumpa ce e, m-a sunat sa imi spuna si mie ce i-a mai zis endocrinoloaga ei despre Hashimoto.

Am vazut nuferii frumosi, cu broscutele testoase, si ne-am intors repede la hotel, ca se apropia ora de cina la pui. I-am facut o baie improvizata intr-o vanita gonflabila adusa special pentru asta. Eheee, daca ati stii cat am gandit eu ce sa duc cu noi! Inclusiv un cearsaf am pus, ca sa nu doarma puiul pe cearsafurile hotelului. Si cum in alti ani eu aveam doua bagaje mari si Relu unul mic, acum Alex a avut doua bagaje mari si eu deloc :D. Mi-am luat direct papuci care sa fie buni si la piscina, ca sa nu trebuiasca sa-mi pun papuci, si alte alegeri din astea, de s-a mirat mami de mine ce am ajuns...

Asa ca dupa baie au inceput incercarile de adormire si hranire. A adormit greu, se uita deja foarte derutat pe pereti, desi mancase deja de doua ori in camera aceea. Dar era asa ca si cum ar spune "bine, mami, am inteles, am mancat aici si am dormit de dupa-masa, dar acuma peste noapte nu mergem totusi acasa, in camera noastra?" :D. Foarte greu l-am adormit, dar puiul scump nu a plans deloc! Scumpicul mic!

Marti

Ghinion, piscina hotelului marti era inchisa, pentru golire, spalare si reumplere. Asa ca daca am fi vrut baie trebuia sa mergem la alt hotel. Asa ca din o ora jumate cat aveam liber intre mesele puiului (fara sa-i mai dam fructe si legume, ca atunci ni se injumatateste si intervalul asta :D) am fi pierdut vremea si pe drum pana la alt hotel. Si pentru o baie asa scurta ne tot intrebam daca se merita. Dar ne gandeam ca vom merge dupa-masa, sa nu mergem chiar la soarele puternic de la ora 11. Asa ca la 11 am zis sa facem o tura pana la mall.

Continuarea in episodul urmator :)) pentru ca am inceput sa adorm un pui somnoros la ora 9:10 si m-a tinut activitatea asta pana acum, cand e 23:21. Activitate care la noi inseamna plimbat si leganat si scuturat in brate, deci sunt terminata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...