duminică, 22 iulie 2012

Despre irigatorul oral Dental Spa



Pe Anca si pe Raul ii cunosc din liceu, mi-au fost colegi de clasa si am vazut treptat cum devin highschool sweethearts :). Idila lor s-a transformat intr-o dragoste puternica si frumoasa, asa incat acum sunt una dintre cele mai faine familii pe care le cunosc. El inginer priceput plin de umor, ea psiholoaga feminina si calda. Mereu am vazut-o ca fiind sotia ideala, iar de cativa ani mi se pare mama ideala :D.

Au doi copii, iar baiatul cel mare e cu o luna mai mic decat Alex. Tin minte cum in primele luni ale lui Alex am vorbit la telefon cu ea, eu ma plangeam cum copilul meu nu sta jos deloc, plange mereu daca incerc sa-l pun in carucior sau in patut (si eu, influentata de mainstream si de mamicile ce le cunosteam, eram perseverenta in prostia mea si tot incercam, in loc sa-i dau cu drag puiului de om ceea ce cere; ajungeam sa-l tin mereu in brate, cum isi dorea el, dar cu resentimente, si nu o data m-am gandit de atunci daca nu cumva plansul lui isteric atatea luni nu a fost cauzat numai de reflux, ci si pentru ca ma simtea nemultumita). Si ea, senina si vesela si fericita, imi raspunde “a, pai noi nici nu ne-am cumparat carucior!”. Il purta pe pui in sling toata ziua, si erau amandoi fericiti, ea putea sa se ocupe de treburile casnice, sa iasa in oras oricand. Eu eram stresata de iesirile in oras. Intr-adevar, destul de repede am privit wrapul ca fiind salvator, numai cu el ieseam, numai cu el reuseam ziua prin casa sa beau apa atunci cand mi-era sete, sa merg la baie cand imi trebuia. Dar eram setata ca „nu e bine, maica, sa-l tii atata in brate“, asa ca incercam sa nu-l folosesc toata ziua. Mi-e mila in general de primii copii, cate invatam pe pielea lor, si cat noroc au cu ei copiii nr. 2+ :)). Al doilea poate sta daca vrea si 24 de ore din 24 in wrap, voi fi cu atat mai fericita :)).

Ei, dar uite ca Anca a avut aceasta intelepciune de la primul copil, sunt cam invidioasa :D. Incerc sa-mi gasesc scuze, sa spun ca nu prea gandeam limpede atunci din cauza ca Alex plangea isteric cu invinetiri cam 90% din timpul in care nu dormea (si dormea putin :D), chiar daca era mereu tinut in brate si alinat. Si intr-adevar, o cam iei razna si incerci mereu sa cauti solutii pe fond sonor de cosmar, mai ales la primul copil. Ai face orice sa il faci sa se opreasca ACUM! Sa nu mai planga nici macar un minut. Mai ales cand vezi ca sanul nu-l alina, din contra, incepe sa urle in momentul in care il inclini sa-i dai lapte. Te frustreaza lucrurile astea si nu mai poti fi calm. Dar cine stie, poate daca as fi avut alte asteptari, as fi putut sa-l ajut pe Alex mai bine, mai repede, sa-l accept asa cum este.

Acum, ca mamica de doi copii, pe care ii alapteaza, ii poarta, si ii creste cu dragoste, empatie si respect, o vad in continuare mai relaxata decat mine :)).

Am simtit nevoia sa scriu mai personal despre ei, sper sa nu se supere, dar nu pot vorbi despre ceva fara sa va fac o imagine de ansamblu, am vrut sa vedeti si voi ce familie minunata sunt.

In primavara aceasta au venit intr-o zi in vizita cu copiii, s-au jucat cu Alex, Alex a ajuns la concluzia ca vrea si el un bebe mic :D, deci mi-au usurat pregatirea terenului. Si mi-au povestit cum au ajuns ei sa aduca in tara niste irigatoare orale foarte bune. Medicul stomatolog le recomandase irigatoare orale, si tot ce gasisera pe piata erau niste aparate mari, scumpe, incomode (in care tu trebuie sa pui apa). Detaliile acestea nu imi erau cunoscute, eu nu stiam de existenta unui asemenea device, dar intre timp am aflat de la alti prieteni ca intr-adevar, daca ajungi sa cauti un asemenea aparat la noi in tara, aveai la dispozitie doar aparate scumpe si mari, care ocupau loc si se manevrau greu.

Cand au gasit in afara Romaniei minunea de Dental Spa, s-au gandit sa-l aduca in tara, ca sa le usureze cautarea altora care ar fi fost in situatia lor. Mi l-au prezentat si mie si mi s-a parut fain si usor de montat si folosit. Relu nu era acasa si mi-a fost teama ca nu voi tine minte :)), dar chiar am retinut, si eu am o memorie foarte slaba :D.

Se ia jos surubul acela de la robinet, se monteaza baza de la irigator, care va ramane permanent pusa acolo la robinet. Nu va incurca deloc, garantez :D. Pun o poza sa vedeti, va rog sa nu cercetati mizeria de la chiuveta noastra, pentru ca nu ne-am revenit inca de dupa concediu :D.



Deci asa ramane cand nu e folosit irigatorul. Cand vreti sa-l folositi, puneti pur si simplu furtunul in inelul albastru. Cand nu il mai folositi, apasati pe inel si luati furtunul jos. La folosire, maneta aceea care aici e in jos pentru a permite apei sa iasa prin robinet, o rotiti usor in sus. Zic usor pentru ca poate nu aveti nevoie de tot fluxul de apa, reglati din maneta, iar surplusul va curge in continuare in jos prin robinet. Deci de fapt e o valva ce ca permite sa trimiteti apa prin furtunas, si cand nu e folosit irigatorul permite apei sa tot iasa prin robinet ca si cum chestia asta alba nici nu ar exista in baia dumneavoastra.

La furtun aveti 5 capete, ca sa il puteti folosi toata familia in mod igienic. Eu tin furtunul intr-un sertar, cu tot cu capete, dar in pachet aveti si un suport util, cu suruburi si cu banda adeziva, sa il puteti monta cum doriti pe peretele de langa chiuveta, aici se vede putin suportul.

La prima utilizare m-a gadilat, am citit ca e ceva normal, gingiile si buzele nu sunt obisnuite, si poate si fluxul era prea puternic. La a doua utilizare deja a fost super. Eu nu-mi dadeam seama daca e pentru gingii sau pentru curatarea spatiului dintre dinti, dar banuiesc ca e pentru ambele. Concluzia mea a fost ca e ca si cum as folosi ata dentara, insa mult mai simplu, mai putin dureros, si fara sangerari. Adica mi-a masat gingiile si mi-a curatat excelent intre dinti si pe sub gingii (si eu ii am suprapusi, deci si cu ata dentara ma chinui). Cred ca e un aparat tocmai bun pentru mine, ma bucur ca a dat el de mine, chiar daca eu n-am avut ideea sa-l caut. Asta pentru ca aveam sangerari la periat (si din cauza suprapunerii dintilor, afectiune care predispune la paradontoza, si din cauza sarcinii), dar mai aveam o problema: tartrul. Nu stiu daca asta e denumirea, nu ma refer la depozite maro, ci la piatra alba. Inainte de Alex trebuia sa merg la detartraj o data la cativa ani, nu simteam nevoia mai des. Acum, la o luna de la detartraj deja sunt plina de piatra alba pe masele si in spatele dintilor, nu stiu ce s-a schimbat in ph-ul din gura mea. Ei, irigatorul oral mi se pare un mod foarte usurel de a indeparta piatra de pe dinti, sau macar de a nu o lasa sa se depuna.

Si, cum am zis si mai sus, am aflat de la cunostinte care se chinuie cu irigatoarele orale ce se gasesc pe piata la noi, care sunt la curent sau la baterii, cu rezervoare de apa, nu se pot lua peste tot cu tine unde mergi, scumpe tare. Asadar, daca aveti nevoie de asa ceva, sau daca va sangereaza gingiile, sau aveti depuneri de tartru, stiti unde sa cautati: http://www.aqua-dent.ro/. Au si pagina de facebook: https://www.facebook.com/Irigator.oral.aqua.dent. Afacere de familie, de familie frumoasa :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...