vineri, 27 august 2010

Suntem ok

1. Suntem bine - Alex nu a mai avut crampe. L-am lasat pana acuma seara fara supozitor, pentru ca am vazut ca nu il deranjeaza problema (au fost la noi cazuri si cand facea o data la 5 zile si nu interveneam, pentru ca vedeam ca nu il deranjeaza). Acuma seara am vazut ca iar incepe sa maraie si sa se screama, am pus un supozitor si a reusit sa faca un kk. Azi i-am pus putin praf de Jarro-Dophilus pe un deget umezit, ca aveam la mine pentru cazuri de enteroviroze. Sa vedem daca vom observa diferenta. La mine nu pot spune ca s-a observat vreodata, cred ca mai mare efect ar avea niste mancaruri fermentate, care sa contina probiotice naturale.

2. Somn de dimineata - s-a trezit foarte devreme, eu l-am luat in ergo si am mers pe plaja. Nu a avut rabdare nici in ergo, nici in brate, nici pe jos, asa ca am revenit in camera, am mers la micul dejun si apoi iar pe plaja. Nu voia sa suga, asa ca l-a luat Relu la plimbari ca sa adoarma. A adormit foarte greu si l-a pus in carucior. Dupa 5 minute a venit tanti aia care tot timpul il ia la povesti si a strigat tare (si aici pe plaja dimineata e o liniste incredibila, ca nici valuri nu sunt) "buna dimineataaaa!!!". Alex a sarit direct in fund! Oricat am incercat apoi mai mult de o ora sa-l adormim, nu a inchis ochii...

3. Deshidratare - mami a zis ca a vazut la tv ca la noi in Ro, din cauza caniculei, multi bebelusi se deshidrateaza si ajung la urgente cu crampe abdominale! Si ca pe caldurile astea trebuie musai sa bea apa, si cei alaptati. No uite ca am gasit o posibila cauza. Deshidratat nu e, ca face pipi de multe ori pe zi, nu are buzele uscate. Apa ii ofer toata ziua, si din cana lui cu cioc, si din pahare, si din capacele sticlelor. Dar ii voi oferi si mai des! Mai ales cum suge acum toata ziua, desi acasa sugea doar o data la 3 ore, probabil suge laptic mai gras, de pe "fundul" rezervoarelor...

4. Vin - daca va zic ca a dormit dus Alex la noapte sa stiti de ce :D. Bine, sau poate ca mamele care afirma ca dorm mai bine copiii dupa ce ele beau alcohoale nu ii aud cand se trezesc :)). A fost prima picatura de alcool din ianuarie 2009. Am avut de gand sa astept pana la ziua lui Alex cu alcoolizatul lapticului matern, dar am avut stomacul plin acuma seara, am simtit digestia blocata. Si acasa la faze din astea tot timpul ma dregeam (inainte de sarcina) cu un pahar de vin bun de la socrul meu. Vin de tara, fara zahar, fara nici un adaos. Imi placea mult si la gust, asa acru. Asa ca mi-am luat acuma seara cand m-am intors in camera un pahar de vin roze. Nu mai spun cat se mira ospatarii de noi ca nu profitam la maxim de all inclusive si bem doar apa :)). Mai e unul care se mira ca eu la masa nu vreau nici macar apa :)). Alex a fost fascinat de culoarea lichidului din pahar. Sa vedem acum cum va reactiona. Oricum, nu va ajunge un obicei :D. A, si nici nu simt sa ma fi ajutat cumva la digestie, asa e cu vinurile astea cumparate, fata de cele de casa.

5. Dinti - incisivii laterali stangi (si superior si inferior) se vad de vreo saptamana albi albi albi de parca ar fi afara, se vad clar, oricine ar spune ca sunt afara. Dar daca pui degetul simti ca inca nu au reusit sa sparga de tot pielicica.... tot speram si asteptam... Mai primeste puiul si Camilia cand nu se mai poate, se mai trezeste noaptea plangand si il pun la san, na, din astea zilnice si normale, care ma gandesc sa nu le tot amintesc...

6. Fericire - nu exista clipa, vorbesc serios ca nu exista nici macar o secunda in care sa fiu cu el si sa nu ma gandesc cat sunt de fericita! Si Ii multumesc continuu lui Dumnezeu ca mi-a dat asa o minune. Si imi vine sa ma uit asa din afara la familia noastra si sa vad tabloul frumos! Nu imi vine sa cred ca sunt in concediu in Grecia cu puiul meu scump! Nu pot sa cred ochilor cand il vad pe jos prin nisip! Cum am mai spus, e minunat sa fii tanar, sa vii in cuplu doar in concediu, sa ai intimitate, sa poti face ce vrei, sa stai la orice ore la plaja sau la distractie. DAR nimic nu se compara cu implinirea ce o simt acuma si cu mandria ca sunt mama lui Alex si cu fericirea ca a venit in lumea mea puiul asta mic ce umbla tinandu-se cu o mana de mine si una de Relu! E ceva incredibil :x :x :x si eu nici la 10 luni nu pot sa cred ca am devenit mama, am impresia ca nu merit asa o fericire, si Ii multumesc continuu lui Dumnezeu ca mi-a dat implinirea asta!

7. Fete - e un mare cuceritor! Se uita si dupa femei si dupa fetite. In apa a agatat o blonda la vreo 30 de ani. Se uita fix la ele, le da zgarcit cate un zambet, dar asa, suficient cat sa le cucereasca, si apoi sta serios si le studiaza. La locul de joaca maraie ca nu poate fugi acolo dupa toate fetitele. La masa iar, se uita fix la toate femeile. Cand vede cate o domnisoara, apoi oricat ar fi fost de marait inainte, dintr-o data ii zambeste toata fata, incepe sa sara de entuziasm si parca le soarbe din priviri! Da, asta e cuvantul!

8. Plaja noaptea - da, n-as fi crezut ca acuma cu Alexu mic vom putea ajunge pe plaja noaptea. Nu suntem noi niste romantici, si in alte concedii mergeam poate pe plaja seara doar in inspectie. Nu suntem nici macar genul care se tine de mana :)). Dar tot timpul mi-a placut cum se vad noaptea luminile oraselor. Asa ca la mare mi se pare si mai fascinant marea, valurile, luna, si luminile de pe mal pana departe (ca suntem intr-o curba). A fost minunat! Cu ce ocazie? Acuma seara mini-disco s-a organizat pe plaja :)). Ce fascinat era Alex cum sareau acolo toti copiii! Si la fiecare pauza intre melodii, exact ca si acasa cand dansam, incepe sa sara nervos de ce m-am oprit din dans.

1. Ce minunat ai povestit si ce aer de vacanta am simtit!intr-un fel iti multumesc ca scrii aici trairile tale, pt ca o faci intr-un mod aparte.Chiar am simtit un fior cat de frumos ai povestit de Alex, cum nici acum nu iti vine så crezi ca esti mamå.Esti MAMÅ si esti una specialå, cum rar intalnesti.Meriti toata fericirea din lume.

Te imbratisez cu mare drag!

2. Raluca, ma bucur enorm ca de data asta scrii numai vesti bune, ca ma ingrijorasem cand am citit astazi la pranz de problemele voastre.

Mi se pare minunat cum gandesti, iar fericirea se citeste printre randurile tale. Concediu placut in continuare, mi-a placut indeosebi plimbarea pe plaja noaptea.

3. Punctul 6. m-a fermecat de-a dreptul! Esti asa de inteleapta si de matura (iar trebuie sa-i transmit felicitari si lui Mami, nu-i asa?)!
    Si eu mi-am descoperit, din pacate de-abia in ultimii ani, vocatia vietii: mama din pasiune. La inceput m-am lasat derutata de comentariile si sfaturile celor din jur (de genul: dar ce faci tu pt. tine, unde ramai tu? sau: trebuie sa mai iesi si tu in lume, ca te prostesti acasa cu copiii! s.a.m.d.), nu am priceput asa de frumos ca tine, ce minune si ce binecuvantare sunt copiii si ce noroc am eu de fapt, ca nu sunt obligata sa ma duc la servici si ca pot sa stau langa ei, sa-i vad cum cresc, sa le traiesc copilaria!! Bineinteles ca daca as lucra, as putea si eu sa conduc o masina mai noua, as avea si eu cine stie ce haine chic sau bijuterii sau alte prostii, insa pt. mine, toate aceste lucruri NU MAI AU ACUM NICI O VALOARE. Intre timp, multumesc lui Dumnezeu, mi s-a luminat si mie mintea, am invatat si eu sa apreciez si sa ma bucur de frumusetea si unicitatea fiecarei clipe, am invatat ca in viata nu e nimic de la sine inteles, nici macar faptul ca azi de dimineata m-am mai trezit, am invatat in cele din urma si eu sa constientizez fericirea!
    Va imbratisez cu mult drag pe toti trei!
    (Iarta-ma ca iar am scris un roman!!!!!)

4. Raluca...minunata postare. Esti o mamica deosebita iar Alex e un norocos cu asa o mamica!

E asa un aer de vacanta in postarile tale ca tot timpul imi incarc bateriile si ma imaginez si eu acolo in Grecia, pe plaja, la soare, la mare...

5. Felicitari! Ma bucur tare sa aud de bine. Acum spor la relaxare. Sa va bucurati de fiecare secunda din acest concediu. :) Citesc si deja imi este pofta sa ne luam puiul si sa o intindem undeva.. oriunde... Anul acesta am fost egoista. Avand abia 5 luni si in plin proces de diversificare, am considerat ca este mult prea mica sa mergem in concediu... Dar de la anul, cucerim si noi lumea in 3! ;)

6. Deosebit de frumos ai scris Raluca!

7. Fetelor, m-ati emotionat tare! :x

Iulika, m-ai facut sa lacrimez! Multumesc mult! >:D<

Mariamirabela, multumesc mult de grija!

Mimi, de multe ori ma gandesc cum se aseaza lucrurile. Eu am avut mari probleme de fertilitate. Si cred ca Cel de Sus mi le-a dat tocmai ca sa stiu sa apreciez acuma ce am. Pentru ca inainte nu eram atrasa de copii. In plus, inca o suparare m-a facut sa imi schimb sistemul de valori. Mi-am pierdut serviciul pentru care lucram zi lumina exact cu doua luni inainte sa raman graviduta. Si asa mi-am dat seama ca degeaba iti sacrifici atata timp pentru servici, pentru ca astea toate sunt trecatoare. Cea mai importanta e familia, in special copiii. Ei sunt comoara noastra si cand ma uit la Alex stiu ca am realizat cea mai minunata opera (cu ajutorul lui Dumnezeu, desigur). Daca am trai intr-o lume ideala in care jobul sa fie doar din pasiune si nu din nevoie, as alege fara sa clipesc meseria de mama! Nu stiu in ce masura m-a invatat mami meu asta, pentru ca ea intr-adevar s-a sacrificat mult pentru noi, dar eu o certam pentru asta tot timpul :)) si ii spuneam sa fie mai independenta si mai egoista. Insa acum o inteleg :). Multumesc pentru roman, am scris si eu acum unul :D.

Cecilia, ma bucur ca transmit un aer de vacanta, desi nu mi se parea ca reusesc, ca parca tot numai despre noi vorbesc :D. Multumesc mult de aprecieri!

G, intr-adevar, la 5 lunite e mai riscant cu drumul. Diversificarea nu-i stres, ca si noi am ajuns la alaptare exclusiva iar :D.

Sabina, multumesc mult!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...