sâmbătă, 4 februarie 2012

"La multi ani, tata!" spune Alex...

... repetand cum o sa-ti spuna maine dimineata :D. (adica azi deja)

Anul trecut am scris mai mult, dar acum nu mai am inspiratie :D.

Asa ca aleg sa iau calea concursului de la KiddyShop, chiar daca nu ma voi inscrie la concurs :D. (Daca nu stii despre ce e vorba, vezi aici, aici, aici si, normal, aici.)

Deci Hey girl se transforma in Iubi. Partea mai putin comica e ca mesajele sunt adevarate, si de obicei doar glumele ipotetice ne fac sa radem :D.


M-am luat cu pozele si am ajuns cu cativa ani in urma... Ce imi pare rau e ca nu am reusit sa le caut pe toate cele frumoase impreuna cu Alex, am ajuns cu cautarea doar la luna a 11-a :D. Si mai am cateva de acum, din ultima luna. Normal ca maine (azi) o sa-mi para rau ca am uitat ceva important, dar la ora 1 noaptea nu pot mai mult :D. Mda, deja scriind mi-au mai venit cateva idei :D. Le las pe alta data :)).

Oricum, postarea aceasta a mea va fi un nimic fata de declaratia lui Alex, de zambetul lui, de privirea lui, de pupicurile lui, de imbratisarile lui, de faptul ca il vedem cum se topeste de dragoste atunci cand te vede! Probabil anul trecut, de ziua ta, privindu-l, nu-ti puteai imagina ca te-ar putea face mai fericit. Acum vedem ca se poate. Si interesant este ca si dragostea mea pentru tine creste zi de zi, datorita lui Alex. Te iubesc mai mult pentru cum te comporti cu el, si te iubesc mai mult pentru cum te iubeste el pe tine.

La multi ani, iubi! Sa fii sanatos si fericit alaturi de noi! Te iubim mult amandoi!




































(Si cum am zis, partea buna, dar care le saraceste de umor, este ca textele sunt adevarate, nu inventate :D).

26 de comentarii:

  1. Vaaai. eu prima eu prima!!!
    Incep cu sfarsitul:
    Chiar daca sunt adevarate textele, nu sunt saracite de umor ;) rad pe infundate aici, sa nu-i trezesc pe ai mei :))
    Fetita, of course. sa-l danseze pe tati bine ;)
    Daca ai prea multe iPhone scoate-le la concurs. sigur o sa fie participanti ;)
    Oauu ce sani ai in poza aia de la petrecere...
    Si ce frumos iti sta cu parul lung in poza aia unde dansati...
    Si ce privire sugubeata are Alex la tati in wrap ;)
    Pozele cu Alex dormind pe tati sunt superbe. In rama cu ele. Sau mai bine faci tu un colaj de-ala fain cum te pricepi tu. Doar cu ei 2.

    La multi ani, iubi lui Raluca!!
    Sa fi fericit, sanatos, si din nou tatic ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, frumos, Raluca! I am impressed! Imi dau seama cum va fi Relu!

    La multi ani, Relu!
    [Ralu, stii ca-mi vine acum numai urarea cu sa cresti mare, sanatos, sa te faci om! :))]
    Multa, multa sanatate, sa ai grija de frumosii tai!
    Cu mult drag,
    Mihaestii!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Relu! Jos palaria pentru iubire, implicare si disponibilitate! Esti un tata minunat, iar daca spun asta o spun doar din ce razbate de pe blog, deci in realitate esti si mai si...

    Raluca, excelenta idee, felicitari, mi-au curs cateva lacrimi! Sa traiti mult, sanatos si in iubire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb post Ralu,sa-ti traiasca Iubi si sa fiti fericiti pana la adanci batraneti! Si va tin pumnii sa vina si o fetita,la fel de minunata ca si Alex<3

    Va imbratisez cu drag:-*

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Relu!
    S-aveti parte numai de clipe frumoase,cu rasete si lacrimi de bucurie.Si sa va dea DD inca un puiut,ca apoi sa atingeti apogeul dragostei!
    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani Relu! Fie ca toate dorintele sa ti se implineasca si sa te bucuri cat mai mult de cea mai reusita si dedicata mama (frumoasa Raluca) si de baietelul vostru perfect!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! Impresionante pozele si comentariile! Sunteti niste norocosi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wowww! Superb!
    La multi ani fericiti pentru sotul si taticul copilasilor vostri!
    Ultimul text m-a uns la suflet! Relu, pentru o fetita vei fi THE ONE, eroul! Go for it:)

    Si Ralu...multumesc! Multumesc. Pentru ca suntem si noi acolo, printre atate amintiri frumoase.

    Te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani tati de Alex si sot de Raluca! Sa fii fericit alaturi de minunile de langa tine! Esti un barbat norocos! Raluca sa te bucuri de sotul tau si sa aveti o zi superba! Pupam!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani rotunzi, intregi, plini de magie! Sunteti o familie grozav de frumoasa, va imbratisez cu drag, ganduri bune de la noi!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani!
    Mi-au dat lacrimile citind si admirandu-va cat sunteti de frumosi! Pur si simplu : superb! emotionant!

    RăspundețiȘtergere
  12. Raluca, m-ai lasat fara cuvinte! Esti minunata, sunteti o familie minunata. Spunea cineva mai sus de magie, da, subscriu, aveti magie in suflete si asta este redata in fiecare fotografie.

    La multi ani sanatosi si fericiti ca si pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani! Sunteti asa de frumosi, din toate punctele de vedere!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hai ca mi-au dat lacrimile :). La multi, multi, multi ani fericiti si sanatosi in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Relu! Sa fii sanatos si fericit alaturi de minunata ta sotie si Alex cel grozav!!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani!:)

    Superbe mesaje :)) am savurat fiecare poza :)

    RăspundețiȘtergere
  17. M-ati topit!!! La multi ani lui Relu:)

    RăspundețiȘtergere
  18. la multi ani, tati de Alex si iubi de Ralu!

    RăspundețiȘtergere
  19. La Multi Ani! Relu si sa ai aprte numai de bine! La Multi Ani Raluka pt anul acesta, cu intarziere :). Eu sunt un pic in ceata, nu sunt digura daca e cazul sa va felicit ca asteptati o fetita??? Magic, nu alta! Superbe pozele, protagonistii si comentariile.

    Pupici cu slipici de la Soimita!

    RăspundețiȘtergere
  20. Fetelor, m-ati coplesit! Mi-au dat lacrimile si nu am cuvinte! Va multumim mult mult de tot pentru toate cuvintele frumoase, aprecierile si urarile!

    Intr-adevar, dupa ce am terminat postarea m-am gandit "uite, toata lumea se mira pana acum cum de am atata rabdare cu Alex cand e dificil, acum toti vor spune ca datorita lui Relu :))".

    Va multumesc de mii de ori!

    (Delia, nu, e doar asa, in niste planuri pe care le tot amanam, de teama sa nu cumva sa-l rasfatam pe Alex prea putin apoi :))))

    Dana, era musai :D. Mihaela, stiu ca si tu ai recunoscut poza de la intalnirea cu tine, lucru care e mult mai cool decat faptul ca eu am pus-o aici :D )

    Hai ca am mai citit o data comentariile, sperand sa va pot raspunde fiecareia in parte, dar nu m-as putea ridica la nivelul cuvintelor voastre, pe care nu le prea meritam. Dar le savuram :). Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani sotului tau! Chapeau! Sa fie tot asa, mereu pt voi! Mi-au dat lacrimile la poze...

    RăspundețiȘtergere
  22. La Multi Ani, Relu, tati cel implicagt!! Sa fiti mereu asa iubitori si abia asteptam sa vedem cum v-ar sta in 4!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...