joi, 8 iulie 2010

Ziua lui Lucky

Azi a fost ziua de nastere a catelului meu drag, labradorul nostru Lucky. De obicei, in alti ani, faceam mare chef :D, cumparam multe jucarii si multe chestii de rontait. Dar iesea cu scandal pentru ca Nero nu il lasa sa pape :D. Si ca sa poata saracul puiu meu galben sa rontaie ceva bun, eu il separam de Nero, il aduceam langa casa sau in casa. Problema era apoi reintalnirea cu Nero, care era cu scantei, si tot timpul ma intrebam daca are rost o farama mica de fericire pentru asa o pedeapsa apoi.

Acum saracutul Lucky a simtit si el ca a venit cineva mai important in casa (in curte :D) si nu a primit nici un cadou. Ce sa zic, nici la ziua lui Nero din decembrie nu am facut mare lucru...

Dar i-am spus lui Alex sa-i spuna la multi ani. Fiind o zi ploioasa nu am putut profita din plin. Spun asta pentru ca zilele trecute le-am facut placerea lui Alex si lui Lucky si l-am lasat sa-l linga prin gard (Lucky pe Alex, desigur! :D). Cea mai mare fericire a amandurora ar fi sa-i lasam impreuna fara bariere :)) dar Lucky e de un entuziasm violent, si sare sa linga cu putere, fara sa se cenzureze putin.

Cand il linge Lucky pe Alex, apoi oricat ar fi de suparat si marait asta micu, rade in hohote. Ii intinde mana prin gard si rade de numa cand Lucky i-o spala :D.

Ca sa nu mai spunem ca dupa "mama", in aceeasi zi cu "tata" a spus si "achi", uitandu-se dupa Lucky! Si de atunci, daca Alex e la noi in brate si il vede pe Lucky, spune "achi". Iar daca ne apropiem si Lucky e plictisit si nu vine la noi, Alex spune "hai te"! Bunicul ii prezenta cateii "tete Lucky si tete Nero" si probabil de aceea.

Oricum, pentru Alex, Lucky este un membru foarte important al familiei noastre!



La multi ani Lucky, sa fii sanatos si sa traiesti mult si bine!

In rest, nimic neobisnuit. A treia zi de caisa, dar nu a prea mancat aproape deloc fructe si legume. Kk normal. Marait normal, nu prea tare :D. Azi noapte doar atat ca s-a trezit des la tzitzi, dar nu a plans. A fost ok, m-am odihnit. El se trezeste des, dar suge o data si se intoarce la loc. Sunt un fel de suzeta :D.

Aseara mi-a fost putin rau. Ameteli si greturi si o stare totala de rau rau... A continuat pana azi la amiaza. Maine merg sa-mi fac analizele, ca inca nu le-am facut cele cu vanataile (din cauza ca racisem atunci). Da, inca sunt plina de vanatai, si imi tot apar. Si mai am si bubite, dar poate tot de la ficat sunt ceva, poate nu numai de la tantari, cine stie? I-am spus azi la mami ca mi se pare putin distractiv ca dupa ce analizele mele vor iesi TOATE vai-si-amar, nu vor stii doctorii de unde sa ma apuce :)).

Mda, postarea am inceput-o mai demult. E ora 22:25 si noi de la 21:21 incercam sa-l adormim/alaptam (partea a doua numai eu :D) si el nu vrea nicicum, chiar daca l-am plimbat amandoi prin camera in timpul asta, leganat si scuturat...

Si uitasem, de ieri imi da si mie la gura orice jucarie prinde, si e foarte fericit! Generosul lu' mami! :x

Si s-a mai distrat tare azi la alaptatul de la 18, ca in timp ce ne plimbam prin camera, el la verticala la mine in brate, se uita in jur prin camera. Si daca vedea cu coada ochiului ca ma uit si eu la ce se uita el, radea in hohote :)).

Postez sa ma ocup de juniorul petrecaret :D

2 comentarii:

  1. Ce dragut...
    Mi-l si inchipui pe Alexutu' razand la masa de la 6.
    Si LA MULTE LUNITE lui Lucky! :))
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. LA multi ani ,Lucky!!

    Ce simpatic tre så fie Alexutu' cum rade el in hohote.Iti doresc o nopate linistita si cu treziri cat mai putine si linistite.

    Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...