duminică, 18 iulie 2010

Inca o zi caniculara

Repede repede ca nu mai pot de somn si imediat se trezeste Alex din nou.

Canicula mare. Alex are deja a treia zi cand se trezeste din somnul de amiaza super plangocit, eu il iau in brate, el cauta tzitzi si adoarme la loc. Probabil vrea sa isi faca somnul mai lung si inca nu poate.

A doua zi de fasole verde, pe care nu prea a mancat-o :D.

Relu ne-a scos la plimbare pe strazile super fierbinti, dar din moment ce el nu vrea niciodata la plimbare, nu am comentat nimic. Si l-am si lasat sa hotarasca unde mergem (prin soare pe betoane) in loc sa-i spun sa mergem cu masina pana in parc, la umbra. Dar am fost fericita ca am iesit la plimbare :D.

Cand stam in pat, Alex incepe sa arate cu degetul aratator toate modelele de pe lenjerie. Pumnul strans, degetul aratator in aer. Si il intreb eu "Alex, unde e tzitzi?" Si el vine si isi pune degetul pe tzitzi :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...