marți, 24 iunie 2014

Cartile mele

Mai mult de o luna de la ultima postare! Nu reusesc deloc sa imi gasesc timp sa mai scriu, desi subiecte de discutie as avea berechet!

Incerc sa sparg gheata cu o postare scurta si 3 poze. In luna mai le-am postat pe Facebook, tocmai facusem ordine in mica mea biblioteca. Sper ca in timp sa reusesc chiar sa va scriu recomandarile mele, pentru ca acestea din poza
- nu le-am citit toate
- nu toate le-as recomanda
- nu contin toate cartile pe care le-as recomanda (de exemplu nu am Natural Child de Jan Hunt, care mi se pare minunata!)

Deci pozele sa le considerati doar un teaser pentru recomandarile pe care vi le voi scrie, sper, in urmatorii 5 ani, nu la pensie :))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...