marți, 6 ianuarie 2015

Prezentare baby-led-weaning (BLW) - de accesat gratuit până în 31 ianuarie

Bine v-am regăsit în noul an. Să aveți un an bun, să fiți sănătoși!

Nu am putut să nu vă scriu și aici, nu numai prietenilor mei de pe Facebook.

Până în 31 ianuarie se poate asculta gratuit o expunere a lui Gill Rapley, autoarea cărții Baby Led Weaning. De fapt nu doar asculta, pentru că după introducerea de 2 minute, atunci când începe să povestească autoarea sunt și imagini care ne ajută să înțelegem mai bine. Baby Led Weaning înseamnă autodiversificare. Și cred că e un domeniu interesant pentru orice
- viitoare mamă
- sau mamă de bebeluș sub 6 luni, curioasă cum să diversifice copilul.

Chiar și eu mă uit cu interes, îmi plac mult unele explicații, chiar dacă nu mai am bebeluș mic. E foarte interesant! Eu am mai scris despre diversificare aici dar probabil că ar trebui un update.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...