duminică, 11 septembrie 2016

Interviuri cu Alex și David înainte de prima zi de școală

Mâine Alex începe școala. Știu că am abandonat blogul și îmi pare rău, îmi cer scuze că nu am răspuns nici măcar la comentarii de atâta timp deja... cred că e aproape un an... Însă nu puteam să nu marchez acest eveniment pe blogul ce spune că ”Alex crește” :).

Am văzut mai demult pe un blog frumos postări aniversare în care mama le pune întrebări copiilor, și apoi au această amintire a gândurilor și preferințelor an de an. Mi-a plăcut și m-am bucurat că mi-am amintit de aceste interviuri acum. Sper să mă pot ține de această tradiție.

Editez în 10 septembrie 2018, pentru că mi-e teamă să fac postare separată. Știu că nu mă voi putea ocupa de blog să postez iar regulat, de aceea nu am curaj să creez o postare nouă. Voi scrie cu verde răspunsurile din 2017 și cu mov răspunsurile de azi. 
Edit 2019: Șiiiiii merge și David la școală de anul acesta!!! 

Edit 2022: de acum nu mai vor să le public răspunsurile, ci să le salvez undeva în privat. 


Așadar...

INTERVIU CU ALEX ȘI DAVI ÎNAINTE DE PRIMA ZI DE ȘCOALĂ 
11 SEPTEMBRIE 2016
/ 2017 / 10 SEPTEMBRIE 2018 / 2019 / 2020 /2021

1. Ce vei fi când vei crește mare?
Alex: (După un lung timp de gândire) Explorator care explorează animalele rare.
2017: Fotbalist și dresor de câini. 
2018: Fotbalist. 
2019: Fotbalist
2020: Fotbalist. 
2021: Fotbalist. 

Din 2017 a vrut să răspundă și David:
David 2017: Polițist.
David 2018: Fotbalist. 
David 2019: Fotbalist.
David 2020: Fotbalist.
David 2021: Fotbalist.

2. Care sunt jucăriile tale preferate?
Alex: (Tot timp lung de gândire) Magic Jinn și cărțile.
2017: Cărțile cu câini
2018: Lego, Magna/Playmags și jucăriile de pluș.
2019: PlayStation (PS4), mingea, jucăriile de pluș. 
2020: PlayStation, cărți de joc (șeptic, 66/cruce), minge de fotbal. 
2021: Laptopul, mingea de fotbal. 

David 2017: Lego
David 2018: Patrula cățelușilor, plușurile, Lego și Playmobil.
David 2019: PlayStation (PS4), iPad, mingea, fotbal cu piesele de Lego, jucăriile de pluș, cărțile. 
David 2020: PlayStation, tabletă, Lego, cărți de joc (șeptic), piesele magnetice, minge de fotbal. 
David 2021: PlayStation, plușuri, Lego, tableta, piesele magnetice. 

3. Cine sunt prietenii tăi cei mai buni? 
Alex: Edi și Andrei G.
2017: Lucky
2018: Bruno, Yoda, Lucky. (După o pauză lungă în care i-am zis totuși să-mi spună nume de copii:) Ana, Iza, Adi.
2019: Ianis (de la școală), Ana (de la școală), Toni (de la antrenamentele de fotbal), Cristi (de la fotbal), Bruno, Yoda.
2020: Alex C. (de la școală), Ana (de la școală), Edi (de la fotbal), Matei (de la fotbal). 
2021: Mateo (de la fotbal). 

David 2017: Ana și Iza
David 2018: Ana, Iza.
David 2019: Ana (Nota mea: a lui Alex :))) ), Ianis (de la antrenamentele de fotbal), Denis (de la fotbal), Dănuț (de la fotbal), Yoda și Bruno.  
David 2020: Victor (de la școală), Ianis (de la fotbal), Ana (lui Alex). 
David 2021: Yoda.  

4. Ce te face fericit?
Alex: S-o îmbrățișez pe mama.
2017: Să-l văd pe Lucky bucuros. 
2018: Să-l mângâi pe Bruno, să-l mângâi pe Yoda, să-l mângâi pe Lucky, să mângâi orice câini, să mă joc fotbal. Nota mea: vrea să adaug și îmbrățișarea mea, când i-am citit ce a zis anii trecuți :))
2019: Când mă joc cu câinii. Când stă mama pe canapea cu noi. Să câștig turnee la PlayStation. Să stau cu mama. Când Dinamo câștigă. Când mă joc fotbal. Când câștig la Darts (Nota mea: a jucat pentru prima dată în viața lui în Turcia anul acesta în concediu și a tot câștigat). 
2020: Când mă îmbrățișează mami. Când stau lângă mami. Când mă pupă mami. (toate astea spuse cu palmele pe obraji și cu voce alintată)  ”După toate lucrurile cu mami, să le scrii în detalii, să scrii Când câștigă Dinamo”. 
2021: Mami, Bruno și Yoda. 

David 2017: Să mă uit în cărți să-l văd pe Billy (Nota mea: Billy fiind un Beagle pe care încă nu-l are, dar deja i-a dat nume :) )
David 2018: Să mă joc fotbal, să mă joc cu plușurile și să nu mă certe Alex la antrenamente. 
David 2019: Mama. Fotbalul. Când câștig la PlayStation. Când ne citește mama povești. Când mă uit la Beagle-i. Să fiu în Turcia. Să-l bat pe tata la fund.  
David 2020: Mami. Tableta. Bunicii de la Baia Mare. Tata. Și când câștigă FCSB. Când sunt în Turcia. Și când ne citește povești mami. 
David 2021: Să văd că Dinamo pierde la derby. 

5. Ce te întristează?
Alex: Să fiu certat de mama. Să fiu certat de toată lumea.
2017: Să-l văd pe Lucky trist.
2018: Când îi ceartă tata pe Bruno și pe Yoda. Când Yoda îl mușcă pe Bruno. Și când Lucky e singur. Și când Yoda ne sparge mingile. 
2019: Când mama e nervoasă și supărată. Când pierde Dinamo. Să uit să mă joc cu câinii. Când se bat câinii. (Nota mea: nu le-am citit anul acesta răspunsurile anilor trecuți decât *după* ce au răspuns, așa că e interesant cum unele se repetă.)
2020: Când mami e stresată. Când mami e supărată. 
2021: S-o văd pe mami supărată. Și să-i văd pe Bruno și pe Yoda supărați. 

David 2017: Când e mama nervoasă
David 2018: Să-l aud pe Yoda cum plânge, să mă certe Alex și filmele care nu-s de copii.
David 2019: Când mama e supărată. Când mă gândesc că mama o să moară (Nota mea: mi-a șoptit asta la ureche, să nu audă Alex). Să uit să mângâi câinii de ziua lor. 
2020: Când pierde FCSB. Când pierd la FIFA. Când e nervoasă mami. Și când mă ceartă Alex. 
David 2021: S-o văd pe mami supărată.

6. Ce îți place să faci cu fratele tău?
Alex: Să îl enervez.
2017: Să mă lupt cu el.
2018: Să mă joc fotbal cu el. Să mă joc cu plușurile cu el. Să mă joc cu Yoda, cu Bruno și cu Lucky cu el. 
2019: Să-l arunc pe jos. Să-i dau croșeu dreapta. Ăăăăăă și să mă joc cu el. 
2020: Să mă uit la Friends. Să mă joc FIFA. Să ne jucăm fotbal afară. 
2021: Să-l împușc cu Nerf în cap. 

David 2017: să mă joc cu el.
David 2018: să mă joc fotbal cu el, să mă antreneze și să mă joc cu plușurile cu el. 
David 2019: Să-l bat la Playstation. Să-l bat (trântă). Și să mă joc Minecraft cu el. 
2020: Să mă joc cu el FIFA. Să ne uităm la Friends. Să ne jucăm fotbal. 
2021: Să-l împușc pe Alex cu Nerf la ”partea sensibilă”.  

7. Care e culoarea ta preferată?
Alex: Mov și roșu. 
(Amintire de-a mea, de când era mic, de două ori și-a ales el scutece textile de la Kiddy Shop, o dată un Charlie Banana roșu, altă dată un Tots Bots mov. Mie nu-mi place deloc movul, deci a trebuit să-mi mușc limba :D )
2017: Roșu.
2018: Roșu și alb (nota mea: e dinamovist).
2019: Verde ocean.
2020: Verde marin. 
2021: Turcoaz.

David 2017: albastru
David 2018: albastru.
David 2019: albastru.
2020: albastru. 
2021: albastru

8. Care e cartea ta preferată?
Alex: Enciclopedia Animalelor - National Geographic și Pietre prețioase - Mică enciclopedie.
2017: Cărțile cu câini.
2018: Cărțile despre câini și cărțile despre fotbal. 
2019: Toate pe care ni le citește mama, să fie frumoase, simpatice și cu multe imagini. 
2020: Pablo The Alpaca, Jurnalul unui câine poznaș, Vahamță frumoasă. 
2021: Pablo the Alpaca 

David 2017: cărțile despre animale.
David 2018: cărțile cu fotbal și cărțile cu Bobiță și Buburuză, cărțile lui Eric Carle, cărțile Micii curioși
David 2019: Elmer și toate cărțile de la Kiddy. 
2020: cărțile de la Ham Hotel. Cărțile cu ponei. 
2021: Un pui de koala drăgălaș

9. Animalul preferat?
Alex: Ghepardul și șoimul călător.
2017: Câinele. 
2018: Câinii
2019: Câinele, capibara, lamantinul, puma, țestoasele, vacile, caprele, porcii (Nota mea: capre, porci și alpaca ne roagă zilnic să luăm, sau fac diverse pariuri la fotbal cu tatăl lor să își câștige o alpaca...), morsele, Panda, ornitorincii, elefanții, bursucul, măgarul, Koala, wombații, urșii (și polari, și toți urșii), oile, alpaca, lupii, maimuțele, caii, delfinii, porcii de Guineea, perușii, ciușii (Nota mea: am salvat vara asta un pui de ciuș și așa am aflat și noi ce înseamnă :))) ). Dar de fapt trece acolo TOATE ANIMALELE. Ce să facem dacă ne plac toate animalele?
2020: câinii, alpaca, panda, wombat, cangur, măgar. 
2021: Câinele și alpaca. Sunt prea multe animale care-mi plac. Toate animalele. 

David 2017: Câinii și pisicile care nu zgârie
David 2018: Beagle-ul și Terra Nova. Și ghepardul. 
David 2019: (Nota mea: m-am simțit ca o dactilografă, scriam cu viteză din stânga și din dreapta ce spunea fiecare, repede repede, până la final când au ajuns la concluzia că TOATE) Câinele, capibara, ghepardul, delfinul, peștii drăguți, elefanții, râsul, ornitorincul, Panda, Koala, bursucul, măgarul, leneșul, wombații, urșii (toți), lupii, maimuțele, babuinii, cimpanzeii, caii, porcii de Guineea, struții, cucuveaua și bufnițele. Toate. 
2020: Beagle, ponei, koala, ghepard, girafă, elefant, hipopotam, leneș, ornitorinc, zebră, lamantin, foca, morsa, cangur, arici, wombat, delfini, porcușori de Guineea. 
2021: câinele, ponei. Toate animalele. 

10. Persoane preferate? (Întrebare adăugată de el)
Alex: Mama, tata și bunica.
2017: Lucky, mama, bunica, bunicul, tata.
2018: Lucky, mama, bunica, bunicul, tata, bunica de la Cluj, bunicul de la Cluj, Bruno, Yoda.
2019: Familia, rudele. 
2020: mama, tata, bunicii, Bruno, Yoda. 
2021: familia.

David 2017:Ciobăneștii germani ai lui Paul, mama și tata. 
David 2018: Tata, mama, bunicul, bunica și Becali. 
David 2019: Familia.
2020: mami, tata, bunicii (toți), Yoda, Bruno.
2021: familia și David Donciu. 


11. Melodia preferată?
Alex: Queen - We will rock you.
2017: Pitbull - Rain over me.
2018: Ofenbach vs. Nick Waterhouse - Katchi.
2019: Ce am în playlistul de pe YouTube (dar dintre ele mai ales Vaudeville Smash – ”Zinedine Zidane” și Pitbull - ”We Are One”, adică melodia de la Campionatul Mondial de Fotbal 2014) + ceva ce nu am încă în playlist, Tarkan - ”Şımarık” (Nota mea: a venit la un moment dat când eram toți în mașină și le-am spus că e melodie în turcă. Cum noi în ultimii ani acolo ne petrecem concediile, a decis că îi place, îi aduce aminte de concediu.) 
2020: Eminem ”Lose yourself”, One Republic ”Counting Stars”, ”Don't worry, be happy” Bobby McFerrin. 
2021: Eminem ”Lose yourself”.

David 2017: Pasărea Colibri: Peste răbdări (Nota mea: el îi zice ”sunt înfipt în blugi”)
David 2018: Shakira: Waka Waka, Willy William - Ego.
David 2019: Armin van Buuren - ”Blah Blah Blah”. Melodii din FIFA. Luis Fonsi - ”Despacito”. Shakira. Pitbull - ”We Are One”, de la Campionatul Mondial de Fotbal 2014. Vaudeville Smash – ”Zinedine Zidane”. Magic System - ”Magic In The Air” (melodia de la Campionatul European de Fotbal 2016).   
2020: melodiile de la Bruno Mars, imnurile FCSB, ”Magic in the air”, ”My Stick - A bad lip reading of the last jedi”, ”Happy Llama Sad Llama”, ”Live it up” - Nicky Jam feat. Will Smith. 
2021: Bruno Mars ”That's what I like”, Queen ”We are the champions”. 

12. Mâncarea preferată?
Alex: Shaorma, hamburger, hot-dog, fasole boabe cu ceapă și roșii. 
(Observație, e vorba de hot dog homemade, din cremwursti facut doar din carne si condimente :D)
2017: Pizza
2018: Hamburger.
2019: Uuuu... Multe prăjituri dar nu toate (Albinița, budinca de ciocolată din Turcia). Shaorma, Burgeri. Tăiței chinezești. Pizza. Hot dog. Zacuscă de fasole. Paste. 
2020: Pizza; hamburgeri; hot dog; paste cu piept de pui, porumb, mazăre, maioneză și usturoi; sandwichul de la Dabo Doner; șaorma; tăiței chinezești.  
2021: Toată mâncarea. E foarte bună. Îmi place. 

David 2017: Șnițelul și pizza.
David 2018: Pizza și pastele. 
David 2019: Pizza, hamburgerii, mâncărurile din Turcia, prăjiturile făcute de bunica și hot dogii. 
2020: burgerul de la KFC, hotdogul făcut de bunica, pizza din congelator (găsim o pizza congelată BIO fără prostii în comerț :D), pastele, vinetele cu maioneză. 
2021: Vinete (cu maioneză), paste și chiflă cu mozzarella și sos roșu, cu castraveți murați și varză murată. (Nota mea: David de vreo 8 luni e vegetarian...)

13. Ce îți place să faci în timpul zilei?
Alex: Să mă joc cu lego.
2017: Să mă joc cu Lucky, să citesc, să mă joc pe calculator. 
2018: Să mă joc fotbal și să mângâi câini.
2019: Nota mea: vom renunța probabil la această întrebare, amândoi au zis să iau de mai sus de la ce îi face fericiți.
2020: să mă joc FIFA, să mă uit la tv și s-o îmbrățișez pe mami, să mă joc fotbal. 
2021: Să mă joc fotbal. Să mângâi câinii. 

David 2017: Să joc fotbal.
David 2018: Să joc fotbal, să fac activități și să desenez.
David 2019: Nota mea: vom renunța probabil la această întrebare, amândoi au zis să iau de mai sus de la ce îi face fericiți.
2020: să mă joc FIFA, să mă uit la Friends, s-o îmbrățișez pe mami, să mă uit la tv. 
2021: Să mă joc fotbal, să mă joc FIFA și să mă joc cu Nerf. Plus Lego și magnetice. 

14. Într-un an de zile, până la începutul următorului an școlar, ce ți-ar plăcea să vezi, să vizitezi sau să înveți?
Alex: Mi-ar plăcea să vizitez un muzeu de istorie din Anglia, să văd un șoim călător și un ghepard și să învăț mai mult despre velociraptor și despre baryonyx.
2017: Să vizitez o expoziție de câini, să văd mulți Saint Bernarzi, să învăț să mă împrietenesc cu foarte mulți câini. (Nota mea: Dacă dorința din 2016 nu i s-a împlinit, cea din 2017 da, chiar am fost la 3 expoziții și a primit un St. Bernard)
2018: Mi-ar plăcea să vizitez Parisul (i-a intrat în cap de când cu Neymar și Paris Saint Germain), să merg la un meci de-al lui Neymar și să învăț tabla înmulțirii și ”braziliana” (Nota mea: nu limba, știu că se numește portugheză :D, dar e cică o schemă la fotbal).
2019: Să văd un meci Dinamo, un meci Galatasaray Istanbul, un meci Paris Saint Germain. Să vizitez Cimitirul Vesel. Să învăț ce trebuie pentru școală și să știu juca mai bine fotbal. (Nota mea în 2020: văzuse deja un meci CFR Cluj-Dinamo, dar după ce și-a pus dorința a mai fost în octombrie la meciul FCSB-Dinamo). 
2020: Să văd cum câștigă Dinamo campionatul, să învăț să dau mai multe goluri și să vizitez Cimitirul Vesel. 
2021: Să văd o capibara.
(După ce le-am citit ce au spus anii trecuți, Alex a zis: ”Hai să-ți spun o glumă. Pe când oi muri, o să cer să mă îngroape la Cimitirul Vesel și o să-mi scrie pe cruce În sfârșit a ajuns la Cimitirul Vesel, așa cum își dorea...” :))))))))))))))))))))  )


David 2017: Să merg la cineva în vizită.
David 2018: Să vizitez locuri noi. Să învăț să citesc. Să fac experimente. 
2019: (Nota mea: David și-a împlinit dorințele de anul trecut, chiar a învățat singur să citească!) Să merg la un meci Juventus Torino și un meci Galatasaray Istanbul. Să mai vizitez un muzeu (Nota mea: în vara aceasta bunicul i-a culturalizat la toate muzeele din oraș :))) ). Să vizitez Cimitirul Vesel. Să învăț engleză și germană.  
2020: Aș vrea să merg la Arena Națională să văd un meci FCSB (deși a fost de două ori cică deja :D), să mai văd un Beagle. 
2021: Să merg la o grădină zoologică. 


Întrebare adăugată anul acesta, 2018, pentru că sunt mari microbiști:

15. Care e echipa de sport preferată și sportivul preferat:

Alex 2018: Dinamo, Galatasaray, AC Milan și Paris Saint Germain. Naționala Braziliei și României. Constantin Budescu și Florin Andone. Kylian Mbappé, Paul Pogba, Neymar Jr., Philippe Coutinho și Gonzalo Higuaín.
David 2018: FCSB, Juventus Torino. Naționala Italiei și Franței. Denis Alibec, Florin Tănase, Florin Niță, Denis Man și Cristi Bălgrădean. Paulo Dybala, Cristiano Ronaldo, Leonardo Bonucci, Ivan Rakitić, Kylian Mbappé și Antoine Griezmann. 

Alex 2019: Cluburi: Dinamo, Paris Saint Germain și Galatasaray Istanbul.
Naționala României.
Florinel Coman și Dan Nistor. 
Mattia Montini, Neymar Jr., Mauro Icardi, Nicolas Pépé, Leroy Sané, Raheem Sterling, Matthijs de Ligt, Paul Pogba, Zlatan Ibrahimović.
Antrenori: Zinedine Zidane, Dušan Uhrin, Jr., Mircea Rednic și Josep Guardiola.
David 2019: Cluburi: FCSB, Juventus Torino, Liverpool FC, FC Internazionale Milano.
Naționala Italiei, României și Franței.
Denis Man, Florinel Coman, Cristi Bălgrădean, Florin Andone și Nicolae Stanciu.
Paulo Dybala, Pierre-Emerick Aubameyang, Presnel Kimpembe, Virgil van Dijk, 
Kylian Mbappé, Raheem Sterling, Samuel Umtiti, Gonzalo Higuaín, Gabriel Jesus, Philippe Coutinho, Anthony Martial.
Antrenori: Josep Guardiola, Maurizio Sarri, Massimiliano Allegri.

Alex 2020: Deian Sorescu, Adam Nemec, Neymar Jr., Kylian Mbappé, Zlatan Ibrahimović
Dinamo, Paris Saint Germain
România
Antrenori: Adrian Mutu, Mirel Rădoi, Cosmin Contra. 
David 2020: Florinel Coman, Dennis Man, Paulo Dybala, Florin Niță, Florin Andone, Virgil van Dijk, Mauro Icardi, Philippe Coutinho
FCSB, Juventus Torino, Liverpool FC
Italia, Franța, România
Antrenori: Bogdan Vintilă, Toni Petrea, Mirel Rădoi.


Alex 2021: Deian Sorescu, Plamen Iliev, 
Dinamo, Sheriff Tiraspol
România
Antrenori: Dario Bonetti

David 2021: Octavian Popescu, Paulo Dybala, 
FCSB, Juventus Torino
România, Italia, Bosnia
Antrenori: Mirel Rădoi

  
(Nota mea nr. 1 2019: Ei îmi explicau cum se scriu numele acestor jucători de care eu n-am auzit în viața mea!!!)

(Nota mea nr. 2 2019: David are chiar poze împreună cu Florinel Coman, Olimpiu Moruțan, Cristi Bălgrădean, Harlem Edi Gnohéré, MM Stoica și Mihai Teja. Cu Alexandru Ioniţă și Giedrius Arlauskis. Și cu Gigi Becali mai multe :D. 

Adaug în 2020 că David are poze cu: Cosmin Contra, Andrei Vlad, Valentin Crețu, Ionuț Panțâru, Ovidiu Popescu, Răzvan Oaidă, Lucian Filip, Ionuț Vână, Dragoș Nedelcu, Bogdan Planić, Mihai Pintilii, Bogdan Vintilă, Darius Olaru, Aristidis Soiledis, Adrian Popa, Florin Tănase.   

Alex are cu poze împreună cu Florin Bratu, Ionel Dănciulescu, Florinel Coman, Olimpiu Moruțan, 
Harlem Edi Gnohéré, MM Stoica și Mihai Teja. Și cu George Țucudean.

Adaug în 2020 că Alex mai are poze cu: Cosmin Contra, Andrei Vlad, Valentin Crețu, Ionuț Panțâru, Ovidiu Popescu, Răzvan Oaidă, Lucian Filip, Ionuț Vână, Dragoș Nedelcu, Bogdan Planić, Mihai Pintilii, Bogdan Vintilă, Darius Olaru, Aristidis Soiledis, Adrian Popa, Florin Tănase.  
Îmi reamintește că are o poză de când era mic cu tatăl lui și cu Ilie Dumitrescu. 


Întrebare adăugată în 2021 pentru că de la jucării au trecut la filme: 

16. Care e filmul preferat și serialul preferat? 
Alex 2021: Toate filmele Star Wars. Al șaselea simț. Câinele, adevăratul meu prieten 1 și 2. 
Friends. 

David 2021: Star Wars Episodul 3 și Episodul 9, Al șaselea simț. Pets 1 și Pets 2. Câinele, adevăratul meu prieten 1 și 2. Armata de Zombie. 
Friends și Teoria Big-Bang.

17. Și pentru că anul acesta am ajuns și eu pasionată de pietre prețioase, ca ei, vreau să îi întreb și care le sunt cristalele / pietrele semi-prețioase preferate:

Alex 2021: Labradorit. Pentru că sună ca un labrador :)). 
(Nota mea: și eu ador labradoritul pentru proprietățile lui)

David 2021: Agat. Agat de copac.



Post Scriptum 2019. Discuție în timp ce scriam aici răspunsurile lor:
David: ”mamă, dar de ce ne întrebi toate astea?”
Eu: ”ca să vă distrați peste câțiva ani citind ce ați răspuns”
Alex: ”eu le-am citit cândva, am intrat pe blog”
David: ”ce blog?”
Eu: ”alexcreste”
Alex: ”alex crește, david scade blog”
David: ”deci să intru pe safari...”
Și a intrat, a scris singur ”alex creste blog” și m-a găsit! Acum citește chiar această postare! Până acum am absentat de pe blog din lipsă de timp. De acum înainte voi lipsi ca să nu citească pruncii ce scriu despre ei :))).   
 


Le dorim tuturor copiilor care mâine (re)încep creșa, grădinița sau școala să fie fericiți, să își facă prieteni, să fie apreciați și respectați.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa idea unui interviu. Trebuie să recunosc că Alex m-a făcut să googalesc Magic Jinn (nu știam de existenta acestei jucarii desi am doi băieți) soim călător (nu știam cum arată) velociraptor si baryonyyx ( ocazie ci care am văzut ce fel de dinozauri sunt). Si eu sunt in căutarea unui cărți despre pietre semiprețioase, cartea pe care o aveți voi, mică enciclopedie despre pietre,de la ce editura e? În ceea ce privește dorința lui Alex de a vedea un ghepard si un soim călător, va recomand o mică excursie in Belgia, la gradina zoologica "Pairi Daiza" (te pot ajuta cu mai multe informații dacă dorești). E imensă si cum vad ca ii plac atâta de mult animalele o să fie o adevărată nebunie pt el. Menționez că animalele nu sunt în cuști, au un spațiu foarte bogat iar delimitarea de oameni se face foarte natural prin un mic rău, bolovani puși ca si decor etc... În plus, acolo o sa vadă ghepart si soim (nu stiu daca e exact călător). Si bine ai revenit pe blog,mi-era tare dor să citesc articolele tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, as dori sa iti scriu un email in privat (mai lung putin) cu o rugaminte, dar nu am datele tale de contact. Te rog, daca ai timp, sa imi scrii pe octavcurcumelis@yahoo.com , si o sa iti dau reply. Multumesc anticipat, Octav Curcumelis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contacteaza-l daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    Dacă vrei să câștigi la loterie sau să câștigi cazul Curt.
    El este WhatsApp:+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...